ĮDOMIAU TIK GYVENIMAS

ĮDOMIAU TIK GYVENIMAS

Apie „Telia Lietuva“

Mes esame „Telia“. Dirbame tam, kad ryšį turėtumėte visur ir visada, nesvarbu, kokia technologija. Į Lietuvos telekomunikacijų plėtrą esame investavę daugiau nei bet kas kitas – per 1,5 mlrd. eurų. Tai mums leidžia visada būti žingsniu priekyje, o mūsų klientams – naudotis didžiausiais ir moderniausiais šviesolaidinio bei mobiliojo ryšio tinklais, pirmiesiems išbandyti naujos kartos paslaugas.

Kas mes?

Kiekvieną dieną stengiamės rasti naujų būdų, kaip tapti dar geresniems – savo kolegoms, savo klientams, sau ir aplinkai. Ieškome sprendimų, kurie padeda sujungti žmones ir verslus dar stipriau bei prasmingiau – sprendimų, kurie įgalina. Nes mums kokybiškas ryšys – tai ne tik techniškai ištobulintos skaitmeninės paslaugos, bet ir įkvepiantis turinys, tvarūs sprendimai, drąsa naujovėms. Todėl ir ateities pasaulį mes matome tik dar labiau, dar geriau, dar kokybiškiau susijungusį ryšiu, kuris praturtina kiekvieno iš mūsų gyvenimą.

Verslui esame kur kas daugiau nei ryšio ir IT paslaugų tiekėjas. Mes – partneris, kurio pareiga užtikrinti, kad pažangios technologijos ir naujos kartos sprendimai padėtų verslui augti. Viską, ko gali prireikti – nuo ryšių iki IT įrangos, infrastruktūros ir debesijos – teikiame iš vienų patikimų rankų.

Mes – daugiau kaip 2 tūkst. „Telia“ darbuotojų – žinome, kad pasitelkę technologijas galime gyventi, dirbti, bendrauti, pramogauti paprasčiau, patogiau ir spalvingiau.

Siekiame būti tokie, kokių reikia jums: prisitaikantys prie jūsų pomėgių ir poreikių, prie jūsų tikslų. Taip pat  suprantame, kad mums visiems svarbiausia ne pačios technologijos, o tai, ką su jomis galima patirti. Nes už greičiausią internetą įdomiau tik pasaulis, kurį atrasite naršydami. Už naują serialą įdomiau tik vakarai, praleisti jį žiūrint su šeima. Už žemėlapį telefone – įdomiau tik miestai, į kuriuos jis nuves. Nes įdomiau – tik pats gyvenimas.

„Telia“. Nes kokybė svarbiausia.

Ką mes veikiame?

2017 m. vasario 1 d. prie Lietuvos fiksuotojo ryšio lyderio „Teo“ prijungus mobiliojo ryšio operatorių „Omnitel“ ir duomenų centrų verslo lyderę „Baltic Data Center“ tapome pirmąja integruotas fiksuotojo ir mobiliojo ryšio bei IT paslaugas iš vienų rankų teikiančia bendrove – „Telia Lietuva“. Trumpiau – „Telia“.

2020 m. viduryje „Telia“ klientų aptarnavimu besirūpinanti kontaktų centrų komanda buvo integruota į „Telia“: dukterinė įmonė „Telia Customer Service LT“ prijungta prie „Telia Lietuva“.

Mūsų klientai yra Lietuvos gyventojai, verslas, valstybinės institucijos ir kitos organizacijos. Jiems teikiame didžiausią ryšių ir IT paslaugų spektrą – viską, ko reikia kokybiškam bendravimui, įdomiam laisvalaikiui, mokymuisi ir pažinimui, efektyviam darbui, saugiai veiklai, ambicingam verslui.

Sertifikatai

Mums svarbiausia – kokybė, todėl dirbame pagal geriausias tarptautines praktikas:

  • • aukščiausią paslaugų kokybės lygį patvirtina IT valdymo (ISO 20000);
  • • informacijos saugos valdymo (ISO 27001);
  • • kokybės valdymo (ISO 9001) sertifikatai.

Keliame sau ambicingus tvarios veiklos tikslus, todėl turime:

  • • aplinkosaugos valdymo (ISO 14001);
  • • darbų saugos ir sveikatos valdymo (ISO 45001) sertifikatus.

Akcijos

Esame didelės „Telia Company“ įmonių grupės, veikiančios septyniose Šiaurės ir Baltijos šalyse, šeimos narys. „Telia“ taip pat dalyvauja kapitalo rinkose – bendrovės akcijomis nuo 2000 m. prekiaujama „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržoje.

Lietuvoje kartu su kitais operatoriais „Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ esame įsteigę VšĮ „Numerio perkėlimas“, kuri nuo 2016 m. kartu su bendrove „Mediafon“ administruoja centrinę duomenų bazę, skirtą telefono numerio perkėlimo užtikrinimui Lietuvoje („Telia“ priklauso 50 proc., o kitiems steigėjams po 25 proc. įmonės dalių).