Prekių grąžinimas

Jūs turite teisę atsisakyti prekės, įsigytos elektroninėje parduotuvėje ar pokalbio telefonu su konsultantu metu, ir ją grąžinti per 14 dienų nuo įsigijimo, nenurodydami jokios priežasties.

Mobilieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai, aksesuarai, priedai ir kiti išmanieji pagalbininkai (pvz.: išmanieji laikrodžiai) grąžinami užpildžius formą. Tokios prekės salonuose nėra priimamos. Prekes galėsite grąžinti pasirinkdami pašto terminalą arba kurjerio paslaugą. Grąžinimo paslauga nemokama.

Norėdami grąžinti televizorių, nešiojamąjį ar žaidimų kompiuterį, skambinkite tel. 1817. Prekes paims kurjeris, o pinigai bus grąžinti pavedimu į jūsų sąskaitą.

Kaip paruošti prekę grąžinimui?

  • Užpildykite prekės, įsigytos nuotoliniu būdu ar ne prekybos vietoje, formą (pavyzdį rasite čia) ir informuokite mus tel. 1817.
  • Atkreipkite dėmesį, kad atgal priimamos tik neaktyvuotos, nenaudotos, nepažeistos, pilnos komplektacijos ir originalioje nepažeistoje pakuotėje esančios prekės.
  • Siunčiant prekę kurjeriu, prašome įdėti ją į papildomą pakuotę, kad nebūtų pažeista originali pakuotė. Prie siuntos būtina pridėti visus gautus dokumentus (sąskaitą ir sutartį), taip pat grąžinti ir SIM kortelę (jeigu ji buvo siunčiama kartu).

Siekiant išvengti nesusipratimų, patariame nufilmuoti, kaip prekę supakavote prieš grąžindami – įrašas padės geriau suprasti, kada, kaip ir kokią prekę atidavėte kurjeriui, jei tokie klausimai iškiltų. Nesant įrašo arba nesant galimybėms įsitikinti, ar grąžinama prekė atitinka aukščiau minėtus kriterijus, „Telia“ turės teisę nepriimti grąžinamos įrangos.

Atsisakyti mobilaus interneto paslaugos pasinaudojant 14 d. geros patirties garantija ir atlikti įrangos grąžinimą galėsite nuotoliniu būdu pasirinkdami kurjerio paslaugą arba palikdami įrangą jums patogiausiame pašto terminale. Prašome registruoti čia.