Telia ID
Atsijungti

Prekių grąžinimas

Jūs turite teisę atsisakyti prekės, įsigytos elektroninėje parduotuvėje ar pokalbio telefonu su konsultantu metu, ir ją grąžinti per 14 dienų nuo įsigijimo, nenurodydami jokios priežasties. Laikinai, t. y. kovo 16–30 d., jums pageidaujant grąžinti prekę, informuokite mus tel. 1817 ir mes pasirūpinsime kurjeriu.

Kaip paruošti prekę grąžinimui?

  • Užpildykite prekės, įsigytos nuotoliniu būdu ar ne prekybos vietoje, formą (pavyzdį rasite čia) ir informuokite mus tel. 1817.
  • Atkreipkite dėmesį, kad atgal priimamos tik neaktyvuotos, nenaudotos, nepažeistos, pilnos komplektacijos ir originalioje nepažeistoje pakuotėje esančios prekės.
  • Siunčiant prekę kurjeriu, prašome įdėti ją į papildomą pakuotę, kad nebūtų pažeista originali pakuotė. Prie siuntos būtina pridėti visus gautus dokumentus (sąskaitą ir sutartį), taip pat grąžinti ir SIM kortelę (jeigu ji buvo siunčiama kartu).

Siekiant išvengti diskutuotinų situacijų, nufilmuokite prekės supakavimą grąžinimui – įrašas bus įrodymas kada, kaip ir kokią prekę supakavote prieš atiduodami kurjeriui. Toks įrašas skirtas tik jūsų archyvui, tačiau ginčo atveju galėsite pateikti kaip įrodymą. Nesant įrašo arba nesant galimybės pagal įrašą įsitikinti grąžinamos prekės minėtomis savybėmis, „Telia“ turės teisę nepriimti grąžinamos įrangos.