Pradžia
Paslaugos
Mobilusis ryšys
Internetas namams
Nešiojamas internetas
Televizija
Namų telefonas
TELIA1
E. parduotuvė
Akcijos ir naujienos%
Telefonai
Televizoriai
Kompiuteriai
Žaidimų konsolės
Planšetiniai kompiuteriai
Laikrodžiai ir apyrankės
Išmanieji pagalbininkai
Priedai
Modemai
Įrenginių draudimas
Pagalba
Verslui
Telia logo Telia logo
Privatiems
  • Privatiems
  • Verslui
Paslaugos
  • Mobilusis ryšys
  • Internetas namams
  • Nešiojamas internetas
  • Televizija
  • Namų telefonas
  • TELIA1
E. parduotuvė
  • Akcijos ir naujienos%
  • Telefonai
  • Televizoriai
  • Kompiuteriai
  • Žaidimų konsolės
  • Planšetiniai kompiuteriai
  • Laikrodžiai ir apyrankės
  • Išmanieji pagalbininkai
  • Priedai
  • Modemai
  • Įrenginių draudimas
Pagalba
  • Greitos nuorodos
  • Prekės
  • Akcijos
  • Televizija
  • Planai
  • Paslaugos
  • Pagalba
Uždaryti
Prisijungti
Bendra apžvalga
Sąskaitos
Paslaugos
Įranga
Nustatymai
Telia ID
Atsijungti
Telia ID
Atsijungti
Bendra apžvalga
Sąskaitos
Paslaugos
Įranga
Nustatymai
Verslui

Pagalba telefonu privatiems klientams

Informacija trumpaisiais aptarnavimo numeriais iš „Telia“ tinklo teikiama visą parą NEMOKAMAI.

Šiuo metu mūsų klientų aptarnavimo linijoje karšta. Paskambinus gali tekti palaukti ilgiau.

1517 Pavėluoto mokėjimo už „Telia“ paslaugas (mobilias ir namų) registravimas ir informacija apie mokėtiną sumą. Numeris veikia tik iš „Telia“ tinklo

1544 Informacija apie mobiliojo ryšio paslaugų sąskaitas
  • 1817 Privačių klientų aptarnavimo specialisto konsultacija.

    Skambinantiems iš užsienio ar kito operatoriaus
    +370 6418 1817

    (skambučio kaina pagal mokėjimo plano tarifus)
  • 1600 OMNI ID kortelės aktyvavimas ir informacija apie nuolaidų programą
Pagalba
Pagalba gyvai
Salonai
Savitarna

Skambutis iš „Telia“ tinklo – nemokamas, iš „Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ - 0,09 Eur/min. Kaina su PVM.
Informuojame, kad pokalbis su konsultantu, jums skambinant „Telia“ klientų telefono numeriu 1817, siekiant užtikrinti paslaugos kokybę, gali būti įrašytas. Apie ketinimą įrašyti pokalbį prieš tai informuosime jus pranešimu. Tokie įrašai bus saugomi iki 90-ies dienų. Gedimų šalinimas dirba 24/7. Paslaugų aptarnavimo darbo laikas: darbo dienomis - 08:00-20:00, savaitgaliais ir šventinėmis dienomis - 09:00-18:00.
Jei esate užsienyje, skambinkite tel. (skambučio kaina pagal užsienio operatoriaus tarifus) +370 5264 1817 arba +370 6418 1817 . Nepavykus susisiekti, rašykite el. paštu info@telia.lt arba kreipkitės į nemokamą pagalbą gyvai (Telia.lt/privatiems/pagalba/gyvai)

 

Paslaugos

  • Gaukite „Telia“ pasiūlymą
  • Geriausias pasiūlymas namams
  • Ryšio žemėlapis
  • Paslaugos verslui

Apie „Telia“

  • „Telia“ trumpai
  • Žiniasklaidai
  • Investuotojams
  • Tvari veikla
  • Karjera
  • In English

Naudinga

  • Pirkimo informacija
  • Privatumas
  • Autorinės teisės
  • Reguliuojamos paslaugos
  • Partneriams
  • For international customer

Kontaktai

  • Pokalbis internetu (Chat)
  • DUK
  • Pagalba telefonu
  • Salonai
© Telia Lietuva, AB, įmonės kodas 121215434