Pagalba telefonu privatiems klientams
Informacija trumpaisiais aptarnavimo numeriais iš „Telia“ tinklo teikiama visą parą NEMOKAMAI.
Šiuo metu mūsų klientų aptarnavimo linijoje karšta. Paskambinus gali tekti palaukti ilgiau.
Skambutis iš „Telia“ tinklo – nemokamas, iš „Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ - 0,09 Eur/min. Kaina su PVM.
Informuojame, kad pokalbis su konsultantu, jums skambinant „Telia“ klientų telefono numeriu 1817, siekiant užtikrinti paslaugos kokybę, gali būti įrašytas. Apie ketinimą įrašyti pokalbį prieš tai informuosime jus pranešimu. Tokie įrašai bus saugomi iki 90-ies dienų. Gedimų šalinimas dirba 24/7. Paslaugų aptarnavimo darbo laikas: darbo dienomis - 08:00-20:00, savaitgaliais ir šventinėmis dienomis - 09:00-18:00.
Jei esate užsienyje, skambinkite tel. (skambučio kaina pagal užsienio operatoriaus tarifus) +370 5264 1817 arba +370 6418 1817 . Nepavykus susisiekti, rašykite el. paštu info@telia.lt arba kreipkitės į nemokamą pagalbą gyvai (Telia.lt/privatiems/pagalba/gyvai)