Laikrodis tampa telefonu su esim

Skambučiai, pranešimai, žinutės - tai, ką darėte telefonu, dabar galite ir išmaniuoju laikrodžiu.

Su eSIM paslauga laikrodžiams
telefoną galite palikti namuose

 

Skambinkite su eSIM
Skambinkite
Rašykite su eSIM
Rašykite
Nieko nepraleiskite su eSIM
Nieko nepraleiskite

Kada ši paslauga bus naudinga?

Sportuojant

Laisvai sportuokite be telefono. Į visus skambučius atsakykite laikrodžiu.

 

Klausantis muzikos

Klausykitės mėgstamos muzikos internetu per laikrodį.

 

Kai rankos užimtos

Kaip tyčia kažkas skambina, o telefonas kišenėje? Nieko tokio, atsiliepkite laikrodžiu.

Planas laikrodžiams
„Laikrodžiui neribotai“

Pirmi 6 mėn. nemokamai

Laikrodžiai - telefonai su eSIM

„Telia“ eSIM paslauga „Samsung“ laikrodyje veikia tik su „Samsung“ telefonu.

  

Kaip užsisakyti eSIM paslaugą laikrodžiams?

Sužinokite daugiau apie SAMSUNG išmaniųjų laikrodžių galimybes ir kaip jomis pasinaudoti su TELIA eSIM paslauga.

 

Telia Mobilusis ryšys

Telia Mobilusis ryšys

Greičiausias ir kokybiškas visoje Lietuvoje
Rinktis planą
Ši paslauga suteikia galimybę naudotis mobiliuoju ryšiu laikrodyje (skambinti, siųsti ir gauti žinutes, naudotis internetu, programėlėmis) net tada, kai telefonas yra toli. eSIM yra virtualioji SIM kortelė, su kuria laikrodis, nepriklausomai nuo telefono, gali jungtis prie mobiliojo ryšio tinklo.
eSIM turintis laikrodis gali būti nutolęs nuo telefono – pranešimus šis laikrodis gauna ir siunčia mobiliojo ryšio pagalba. Laikrodis, nepalaikantis eSIM, visas pranešimų funkcijas atlieka tik būdamas netoli telefono – įrenginiai yra susieti „Bluetooth“ ryšiu, tad palikus telefoną namie, laikrodis pranešimų gauti ar siųsti negalės.

    1. eSIM paslaugą galite užsisakyti, jei esate sudarę TELIA mobiliojo ryšio paslaugų sutartį savo vardu. Jei savo vardu TELIA mobiliojo ryšio sutarties dar neturite, kviečiame ją sudaryti čia, tel. 1817 arba TELIA salone.

    2. eSIM paslaugai užsakyti reikalinga „Mano Telia“ savitarnos paskyra. Jei „Mano Telia“ savitarna dar nesinaudojate, susikurkite paskyrą https://www.telia.lt/mano/privatiems. Pirmą kartą jungdamiesi prie savitarnos naudokite el. bankininkystę ar m. parašą.

    a) Įsidiekite „Galaxy Wearable“ programėlę savo telefone. eSIM technologiją palaikantys „Samsung Galaxy Watch3“ ir „Samsung Galaxy Watch Active2“ veikia su „Samsung Galaxy S7“ arba naujesniu „Samsung“ telefonu, naudojant naujausią programinę įrangą. 

    b) Verslo klientai, t. y. klientai, turintys įmonės vardu registruotą mobilųjį numerį, gali naudotis paslauga, užsakydami ją kaip privatūs klientai, t. y. sudarę mobiliojo ryšio sutartį savo vardu. Užsakius eSIM paslaugą savo vardu ir įsidiegus „Galaxy Wearable“ programėlę „Samsung Galaxy S7“ arba naujesniame „Samsung“ išmaniajame telefone, programėlėje galėsite susieti paslaugą su savo verslo numeriu ir naudotis paslauga įprastai.

Instrukciją, kaip užsisakyti ir įjungti eSIM paslaugą išmaniajame „Samsung“ laikrodyje, rasite čia. 

O kaip užsisakyti paslaugą jau turimame „Samsung” laikrodyje, rasite čia.

Išmanieji laikrodžiai, kurie palaiko eSIM technologiją, suteikia galimybę mobilųjį ryšį naudoti tiesiogiai laikrodyje (skambučiams, programėlėms, žinutėms, naršyti internete, muzikos klausytis). Galimas didžiausias interneto greitis – iki 10 Mb/s.

Su eSIM jūs galite:

  • palaikyti ryšį net palikę telefoną namie – skambinti ir rašyti žinutes kaip su telefonu;
  • naudotis mobiliaisiais duomenimis kasdienėse veiklose: klausytis muzikos prie laikrodžio prijungus belaides ausines (įsijungus, pvz., „Spotify“ programėlę), naudoti GPS funkciją sporto veikloms sekti ar žemėlapiuose.

Pirmą kartą užsisakę eSIM paslaugą, ja galėsite naudotis nemokamai 6 mėn. Vėliau bus taikomas 5,90 Eur/mėn. paslaugos mokestis. Paslaugos planas „Laikrodžiui neribotai“ suteikia neribotus pokalbius, SMS žinutes ir neribotus GB. Plačiau apie planą „Laikrodžiui neribotai“ – rasite čia.

Telefone, laikrodžio programėlėje, turėtumėte blokuoti laikrodį arba atsisakyti paslaugos kreipęsi į mus: paskambinę į TELIA klientų aptarnavimo centrą tel. 1817, parašę per telia.lt (chat) ar apsilankę TELIA salone.

eSIM paslauga yra susieta su jūsų telefono numeriu. Norėdami perduoti savo „Samsung Galaxy“ laikrodį kitam asmeniui, ištrinkite eSIM paskyrą iš laikrodžio (instrukciją rasite čia) arba kreipkitės į artimiausią TELIA saloną, arba telefonu 1817. Naujas laikrodžio naudotojas turėtų susikurti savo eSIM paskyrą.

Telefonas ir laikrodis duomenims sinchronizuoti naudoja „Bluetooth“ ir debesies paslaugą („Samsung Cloud“).
Išvykus į užsienį, eSIM paslauga laikrodyje neveiks, tačiau laikrodžiu ir toliau galėsite naudotis, jeigu jį su telefonu susiesite „Bluetooth“ ryšiu.
Deja, negalima. Mobilusis ryšys veikia tik išmaniuosiuose laikrodžiuose su eSIM funkcija. eSIM funkcija galima „Samsung Galaxy Watch3“ ir „Galaxy Watch Active2“ laikrodžiams.
Verslo klientai, t. y. klientai, turintys įmonės vardu registruotą mobilųjį numerį, gali naudotis paslauga užsakydami ją kaip privatūs klientai, t. y. sudarę mobiliojo ryšio sutartį savo vardu. Užsakę eSIM paslaugą savo vardu ir įsidiegę „Galaxy Wearable“ programėlę savo „Samsung Galaxy S7“ arba naujesniame „Samsung“ išmaniajame telefone, programėlėje galėsite susieti paslaugą su savo verslo numeriu ir naudotis paslauga įprastai.

Išsamią eSIM paslaugos laikrodžiui atsisakymo instrukciją rasite čia arba atsisakyti paslaugos galite paskambinę tel. 1817, parašę per telia.lt (chat) ar apsilankę TELIA salone.

Jeigu įsigijote naują laikrodį, paslaugą galite perkelti į naują laikrodį. Kaip tai padaryti, sužinokite čia.

eSIM paslauga be jokių apribojimų veiks „Samsung“ eSIM laikrodį susiejant su „Samsung Galaxy S7“ / „Samsung Galaxy Note 8“ / „Samsung Galaxy A3 2017“ / „Samsung Galaxy J3 2017“ / „Samsung Galaxy Xcover 4“ ir naujesniu „Samsung“ telefonu, palaikančiu VoLTE paslaugą ir turint naujausią programinę įrangą. VoLTE palaikančių telefonų sąrašas pateikiamas Telia tinklalapyje.

1. Ar eSIM paslauga veiks, jeigu laikrodį įsigijau ne Lietuvoje?

Jeigu laikrodį įsigijote ne Lietuvoje, TELIA negali garantuoti, kad šiame laikrodyje veiks eSIM paslauga. Tokiu atveju galite negauti visų skambučių į savo „Samsung“ išmanųjį laikrodį, galite negauti žinučių arba laikrodyje neveiks internetas.

2. Neskamba mano „Samsung“ laikrodis, ką reikėtų padaryti?

Pasitikrinkite laikrodyje, ar eSIM paslauga yra įjungta. (Nustatymai → Ryšiai → Mobilieji Tinklai → Mobilieji planai. Turi pasirodyti TELIA logotipas su TELIA plano pavadinimu, o po juo turi būti parašyta „Įjungta“) Jeigu problema išlieka, prašome skambinti į TELIA klientų aptarnavimo centrą.

3. Ką daryti, jei negaliu išsiųsti / gauti SMS žinučių į savo laikrodį?

(1) Pasitikrinti, ar naudojama ta pati „Samsung Cloud“ paskyra laikrodyje ir telefone.

  • Telefone: Nustatymai → Paskyros ir atsarginis kopijavimas – „Samsung“ paskyros informacija – iškart matysite savo „Samsung“ paskyrą.
  • Laikrodyje: Nustatymai → Paskyra – „Samsung“ paskyros informacija. Elektroninis paštas tiek laikrodyje, tiek telefone turi sutapti.

(2) Pasitikrinkite, ar telefone yra įjungta nuotolinio ryšio funkcija. (Eikite į „Samsung Galaxy Wearable“ programėlę → Paskyra ir atsarginis kopijavimas → Nuotolinis ryšys) Prie „Nuotolinis ryšys“ turi būti įjungta varnelė.

(3) Pasitikrinkite, ar telefone įjungta funkcija „Skambučių, žinučių siuntimas į kitus įrenginius“.

(4) Pasitikrinkite, koks yra laikrodžio prisijungimo būdas. (Braukite laikrodyje iš viršaus į apačią, ir apačioje bus parašyta, koks yra prisijungimo būdas). Laikrodis automatiškai susiranda prisijungimo būsenas.

  • Jeigu laikrodžio prisijungimo būdas yra „Automatinis“ (Stand-alone), SMS nebus galima išjungti.

Automatinis“ režimas būna:

  • kai laikrodis yra ne ryšio zonoje; 
  • kai laikrodis ieško tinklo; kai laikrodis persijungia iš „Bluetooth“ režimo į prisijungtą nuotoliniu būdu; 
  • kai su laikrodžiu susietas telefonas yra išjungtas. Jeigu viską padarėte teisingai, ir vis tiek neveikia SMS siuntimas ir gavimas, prašome skambinti į TELIA klientų aptarnavimo centrą. 

4. Negaliu naudotis mobiliaisiais duomenimis telefone, ką reikėtų daryti?

Reikėtų pasitikrinti, ar laikrodyje yra įjungti mobilieji duomenys, tai galite padaryti laikrodyje: eikite į Nustatymai → Ryšiai → Mobilieji tinklai → Mobilūs duomenys → Įjungta. Turi būti įjungtas mygtukas prie „Mobilūs duomenys“. Jeigu jis įjungtas, ir vis tiek negalite naršyti internete, reikėtų kreiptis į TELIA klientų aptarnavimo centrą.

5. Ką daryti, jeigu negaliu užsisakyti paslaugos?

Pasitikrinkite, ar telefone dega VoLTE ženkliukas. Jeigu jūsų telefonas palaiko VoLTE funkciją, tačiau telefone nematote VoLTE ženkliuko, funkciją galima aktyvuoti telefone: eikite į Nustatymai → Ryšiai → Mobilieji tinklai → VoLTE skambučiai → Įjungta. Turi būti įjungtas mygtukas prie „VoLTE skambučiai“. Jeigu viską padarėte teisingai, tačiau vis tiek neleidžia užsisakyti paslaugos, prašome kreiptis į TELIA klientų aptarnavimo centrą.

6. Ką daryti, jeigu negaliu atsisakyti paslaugos?

Išsamią eSIM paslaugos laikrodžiui atsisakymo instrukciją rasite čia arba atsisakyti paslaugos galite paskambinę tel. 1817, parašę per telia.lt (chat) ar apsilankę TELIA salone.

7. Ką daryti, jeigu negaliu perkelti paslaugos į naująjį laikrodį?

Pirmiausiai reikėtų pasitikrinti, ar naujausias laikrodis turi eSIM funkciją, ir pabandyti perkelti laikrodį pagal instrukciją (nuoroda). Bet jei vis tiek negalite perkelti paslaugos, prašome skambinti į TELIA klientų aptarnavimo centrą.