Laikrodžiai – Telefonai su eSIM

Nuo šiol galite palikti savo telefoną namuose – dabar jo funkcijas atliks jūsų laikrodis

Kada eSIM paslauga naudinga?

Sportuojant

Laisvai sportuokite be telefono. Į visus skambučius atsakykite laikrodžiu.

 

Klausantis muzikos

Klausykitės mėgstamos muzikos internetu per laikrodį.

 

Atsiskaitant

Namie palikite ne tik telefoną, bet ir piniginę – mokėkite laikrodžiu.

 

 Norint naudotis eSIM su „Apple“,
jums reikia:
  • „iPhone“ telefono ir „Apple Watch“ laikrodžio, kuris palaiko eSIM funkciją
  • „Telia“ mobiliojo ryšio sutarties savo vardu ir „Mano Telia“ savitarnos paskyros. Spauskite ant nuorodų, jei norite sudaryti sutartį ir / arba susikurti paskyrą.
  • Jei turite įmonės vardu registruotą mobilųjį numerį, galite naudotis paslauga, užsakydami ją kaip privatus klientas, t.y. sudarę mobiliojo ryšio sutartį savo vardu.

 

 

 Norint naudotis eSIM su „Samsung“,
jums reikia:
  • „Samsung“ telefono ir „Samsung Galaxy Watch“ laikrodžio, kuris palaiko eSIM funkciją
  • „Telia“ mobiliojo ryšio sutarties savo vardu ir „Mano Telia“ savitarnos paskyros. Spauskite ant nuorodų, jei norite sudaryti sutartį ir / arba susikurti paskyrą.

Jei turite įmonės vardu registruotą mobilųjį numerį, galite naudotis paslauga, užsakydami ją kaip privatus klientas, t.y. sudarę mobiliojo ryšio sutartį savo vardu.


Norite naudotis eSIM, bet dar neturite „Telia“ mobiliojo ryšio?

Norite naudotis eSIM, bet dar neturite „Telia“ mobiliojo ryšio?

Palikite savo kontaktinius duomenis – mes su jumis susisieksime
Gauti pasiūlymą

Apple laikrodžiai telefonai su eSIM

„Telia“ eSIM paslauga „Apple” laikrodžiams veikia tik su „iPhone” telefonu

Samsung laikrodžiai telefonai su eSIM

„Telia” eSIM paslauga „Samsung” laikrodžiams veikia tik su „Samsung” telefonu

Ši paslauga suteikia galimybę naudotis mobiliuoju ryšiu laikrodyje (skambinti, siųsti ir gauti žinutes, naudotis internetu, programėlėmis) net tada, kai telefonas yra toli.
eSIM yra virtuali SIM kortelė, su kuria laikrodis nepriklausomai nuo telefono gali jungtis prie mobiliojo ryšio tinklo.

eSIM turintis laikrodis gali būti nutolęs nuo telefono – pranešimus šis laikrodis gauna ir siunčia mobiliojo ryšio pagalba. Laikrodis, nepalaikantis eSIM, visas pranešimų funkcijas atlieka tik būdamas netoli telefono – įrenginiai yra susieti „Bluetooth“ ryšiu, tad palikus telefoną namie, laikrodis pranešimų gauti ar siųsti negalės.

Išmanieji laikrodžiai, kurie palaiko eSIM technologiją, suteikia galimybę mobilųjį ryšį naudoti tiesiogiai laikrodyje (skambučiams, programėlėms, žinutėms, naršymui internete, muzikos klausymuisi). Galimas didžiausias interneto greitis – iki 10 Mb/s.

Su eSIM jūs galite:

  • palaikyti ryšį net palikę telefoną namie – skambinti ir rašyti žinutes kaip su telefonu;
  • naudotis mobiliaisiais duomenimis kasdienėse veiklose: klausytis muzikos prie laikrodžio prijungus belaides ausines (įsijungus, pvz., „Spotify“ programėlę), naudoti GPS funkciją sporto veikloms sekti ar žemėlapiuose.

Pirmą kartą užsisakę eSIM paslaugą, ja galėsite naudotis nemokamai 6 mėn. Vėliau bus taikomas 5,90 Eur/mėn. paslaugos mokestis. Paslaugos planas „Laikrodžiui neribotai“ suteikia neribotus pokalbius, SMS žinutes ir neribotus GB. Plačiau apie planą „Laikrodžiui neribotai“ – rasite čia.

Telefone, laikrodžio programėlėje, turėtumėte blokuoti laikrodį arba atsisakyti paslaugos kreipęsi į mus: paskambinę į „Telia“ klientų aptarnavimo centrą tel. 1817, parašę per Telia.lt (chat) ar apsilankę „Telia“ salone.

Verslo klientai, t.y. klientai, turintys įmonės vardu registruotą mobilųjį numerį, gali naudotis paslauga, užsakydami ją kaip privatūs klientai, t.y. sudarę mobiliojo ryšio sutartį savo vardu. Laikrodžio programėlėje susiejus eSIM laikrodį su išmaniuoju telefonu ir užsakius eSIM paslaugą savo vardu, programėlėje galėsite susieti eSIM paslaugą su savo įmonės vardu registruotu numeriu ir naudotis paslauga įprastai.

Jeigu laikrodį įsigijote ne Lietuvoje, „Telia“ negali garantuoti, kad šiame laikrodyje veiks eSIM paslauga. Tokiu atveju galite negauti visų skambučių, žinučių arba laikrodyje neveiks internetas.

Įsitikinkite, kad jūsų telefonas turi naujausią programinę įrangą ir jūsų laikrodis taip pat turi naujausią programinę įrangą.
Jūsų siejamame telefone yra „Telia“ numeris. (Netinka Ežio, Extra numeriai).
Jūsų pagrindiniam numeriui yra įjungta VoLTE paslauga.
Jūs turite savo vardu „Telia“ mobiliųjų paslaugų sutartį arba „Telia“ mobiliojo interneto sutartį.
Jūs turite savitarną „Mano Telia“ ir atsimenate prisijungimą.

Apple

1. Įsijunkite savo naująjį laikrodį „Apple Watch“ ir užsisekite jį ant rankos.

2. Pasitikrinkite, ar telefone yra įjungtas Bluetooth.

 3. Pridėkite savo išmanųjį „Apple Watch“ prie jūsų turimo „iPhone“.

4.Suporuokite savo išmanųjį laikrodį „Apple Watch“ su „iPhone“ telefonu.

5. Nustatykite išmanųjį laikrodį kaip naują arba atstatykite turimą išmanųjį laikrodį.

6. Prisijunkite su „Apple ID“ ir nusistatykite išmaniajam laikrodžiui „Apple Watch“ rekomenduojamas programėles.

7. Susikurkite išmaniajam laikrodžiui „Apple Watch“ slaptažodį.

8. Užsisakykite eSIM paslaugą savo išmaniajam laikrodžiui „Apple Watch“.

8.1. Prisijunkite prie „Mano Telia“ savitarnos.

8.2. Prisijungę, matysite savo susiejamą išmanųjį laikrodį, pasiūlymo kainą.

8.3. Norint užsisakyti, reikia sutikti su paslaugos teikimo sąlygomis ir paspausti mygtuką „Užsakyti“.

8.4. Apie sėkmingą susiejimą gausite tai patvirtinančią SMS žinutę.

9. Baikite sieti savo išmanųjį laikrodį „Apple Watch“.

10. Mėgaukitės išmaniuoju lakrodžiu „Apple Watch“ ir eSIM paslaugos teikiamomis funkcijomis. 

Pateikiame vaizdo įrašo instrukciją, kuri padės jums susieti jūsų „iPhone“ telefoną su išmaniuoju laikrodžiu „Apple Watch“. Instrukciją rasite čia.

eSIM paslaugą galite užsisakyti, jei esate sudarę „Telia“ mobiliojo ryšio paslaugų sutartį savo vardu. Jei savo vardu „Telia“ mobiliojo ryšio sutarties dar neturite, kviečiame ją sudaryti čia., tel. 1817 arba „Telia“ salone.

Jūsų telefone „iPhone“ turi būti programinė įranga iPhone iOS 14.5 arba naujausia. Jūsų laikrodyje „iWatch“ turi būti programinė įranga iWatchOS 7.4 arba naujausia.

eSIM paslaugos užsakymui reikalinga „Mano Telia“ savitarnos paskyra. Jei „Mano Telia“ savitarna dar nesinaudojate, susikurkite paskyrą čia. Pirmą kartą jungiantis prie savitarnos naudokite el. bankininkystę ar m. parašą.

  • Įsidiekite „Watch“ programėlę savo telefone. eSIM technologiją palaikantys laikrodžiai „Apple Watch 3“ veikia su „iPhone 6S“ arba naujesniais „iPhone“ telefonais. eSIM paslauga veikia tik su „Apple Watch 3“ ar naujesniais laikrodžiais.
  • Verslo klientai, t.y. klientai, turintys įmonės vardu registruotą mobilųjį numerį, gali naudotis paslauga, užsakydami ją kaip privatūs klientai, t.y. sudarę mobiliojo ryšio sutartį savo vardu. Užsakius eSIM paslaugą savo vardu ir įsidiegus „Watch“ programėlę „iPhone 6S“ arba naujesniame „Apple“ išmaniajame telefone, programėlėje galėsite susieti paslaugą su savo verslo numeriu ir naudotis paslauga įprastai.

 

Telefonas ir laikrodis duomenims sinchronizuoti naudoja „Bluetooth“ ir debesies paslaugą „iCloud“.

Deja, negalima. Mobilusis ryšys veikia tik išmaniuosiuose laikrodžiuose su eSIM funkcija. eSIM funkcija galima „Apple Watch Series 6 GPS+Cellular“, „Apple Watch SE GPS+Cellular“ ir naujesniuose „Apple Watch“ laikrodžiuose, įsigytuose iš oficialių „Apple“ tiekėjų Lietuvoje.

Telefone pasirinkite: „Watch“ programėlė -> Mobile data -> raidelė šalia „Telia LT“ plano pavadinimo.

Paspaudus bus du pasirinkimai :

1. Manage Telia LT Account:

  • Prisijunkite prie „Mano Telia“ savitarnos
  • Prisijungus, pamatysite jau turimą susietą laikrodį.
  • Paspauskite „Atsisakyti“
  • Jūsų atsisakymas bus pradėtas vykdyti, ir apie sėkmingą atsisakymą būsite informuoti SMS žinute.

2. Remove Telia LT plan:

  • „Telia“ planas bus ištrintas iš laikrodžio, bet paslaugos nebus atsisakyta. Šitas žingsnis reikalingas, jeigu perduodate kažkam kitam savo turimą laikrodį.

SVARBU:

  • Manage telia LT account – eSIM paslaugos bus atsisakyta ir jūs už ją nebemokėsite.
  • Remove Telia LT plan – eSIM paslauga bus ištrinta iš įrenginio, bet mokestis toliau bus mokamas. Todėl yra labai svarbu prieš ištrinant paslaugą iš laikrodžio BŪTINAI pirmiausiai atsisakyti paslaugos per „Manage Telia LT account“.

Išsamią eSIM paslaugos laikrodžiui atsisakymo instrukciją rasite čia. arba atsisakyti paslaugos galite paskambinę tel. 1817, parašę per Telia.lt (chat) ar apsilankę „Telia“ salone.

Jeigu įsigijote naują laikrodį, paslaugą galite perkelti į naują laikrodį. Kaip tai padaryti, sužinokite čia.

eSIM paslauga be jokių apribojimų veiks „Apple Watch“ eSIM laikrodį siejant su „iPhone 6S“ ar naujesniu telefonu. Svarbu, kad išmanusis telefonas turėtų naujausią programinę įrangą ir VoLTE funkciją.

Jei naudojate kito gamintojo telefoną, eSIM paslaugos „Apple Watch“ laikrodžiuose užsisakyti negalėsite.

Automatiškai visada turėtų pasirodyti telefono ekrane pranešimas „Use your iPhone to setup this Apple Watch“ Bet jeigu nepasirodys šis pranešimas, galite pradėti laikrodį sieti rankiniu būdu. Atsidarykite telefone „Watch“ programėlę -> „All watch“ -> „Pair“ ir pradėkite laikrodžio siejimą.

eSIM paslauga yra susieta su jūsų telefono numeriu. Norėdami perduoti savo laikrodį su eSIM funkcija kitam asmeniui, ištrinkite eSIM paskyrą iš laikrodžio, vadovaudamiesi instrukcija „Apple“ įrenginiams arba kreipkitės į artimiausią „Telia“ saloną arba telefonu 1817. Naujas laikrodžio naudotojas turėtų susikurti savo eSIM paskyrą.

Pasitikrinkite laikrodyje, ar eSIM paslauga yra įjungta. „Watch“ programėlė -> „Mobile Data“ -> „Data plan“ laukas. Šiame lauke, turi būti „Telia LT“ pavadinimas ir  raidė apskritime.

1. Pasitikrinti, ar naudojama ta pati „ iCloud“ paskyra laikrodyje ir telefone.

  • Telefone: paspauskite „Settings“ ir viršuje matysite savo „iCloud“ paskyrą. Jeigu neturite „iCloud“ paskyros, atlikite rodomus žingsnius telefone.

  • Laikrodyje: paspauskite „Settings” ir viršuje bus rodoma jūsų „iCloud“ paskyra. Jeigu neturite „iCloud“ paskyros, atlikite rodomus žingsnius laikrodyje.

PASTABA. Elektroninis paštas tiek laikrodyje, tiek telefone turi sutapti.

2. Pasitikrinkite, ar „iMessage“ paslauga yra įjungta „iPhone“ telefone ir „Apple Watch“ laikrodyje.

  • Telefone: „Settings“ -> „iMessage“ -> „iMessage“ žalias įjungimo mygtukas.

  • Laikrodyje: paspauskite „Watch“ aplikaciją, kuri yra TELEFONE -> „Messages“ -> „Mirror my iPhone“ -> Turi degti geltona „V“ raidė.

PASTABA. Elektroninis paštas tiek laikrodyje, tiek telefone turi sutapti.

3. Įsitikinkite, kad laikrodyje yra įjungtas ryšys: atrakinkite laikrodį braukdami iš apačios į viršų. Turi būti žalias antenos simbolis.

Mobilusis ryšys laikrodyje yra įjungtas.

Mobilusis ryšys laikrodyje yra išjungtas. Jeigu tai bus išjungta, į laikrodį negausite skambučių, SMS žinučių ir negalėsi naršyti internete.

Patikrinkite, ar laikrodyje yra įjungti mobilieji duomenys: Nustatymai -> „Mobile data“ -> Turi degti žalias mygtukas prie „Mobile data“.

1. Pasitikrinkite, ar telefone dega LTE ženkliukas. Jeigu jūsų telefonas palaiko VoLTE funkciją, tačiau telefone nematote VoLTE ženkliuko, aktyvinkite funkciją telefone: „Apple“ įrenginiams: Settings -> Mobile data (Celullar) -> Mobile data Options -> Voice and Data -> VoLTE ON

Jei VoLTE įjungta, tai skambučio metu turi degti LTE ženkliukas telefono dešiniajam viršutiniame kampe.

Jeigu viską padarėte teisingai, tačiau vis tiek neleidžia užsisakyti paslaugos, prašome kreiptis į „Telia“ klientų aptarnavimo centrą.

2. Įsitikinkite, ar turi naujausią programinę įrangą.

Laikrodis ir telefonas turi turėti žemiau išvardintą programinę įrangą arba naujausią. Telefonas: iOS 14.5 (18E199) Laikrodis: iWatch 7.4 (18T195).

3. Įsitikinkite kad telefonas turi naujausią „Telia LT“ „Network provider Settings update“. (Galioja tik iOS 14.5 (18E199) programinei įrangai.

Tik atsinaujinus „iPhone“ programinei įrangai į 14.5 (18E199), „Network provider Settings update“ bus pasiūlyta atsinaujinti. Bet jeigu nesutikote, tai negalėsi užsisakyti paslaugos. „Network provider Settings update“ galite ir išsikviesti:

  • Telefone: Settings -> General -> About -> Software Version. Būtina paspausti mygtuką „update“.
  • 2. „Network provider Settings update“ galite išsikviesti perkrovę savo „iPhone“.

Išsamią eSIM paslaugos laikrodžiui atsisakymo instrukciją „Apple“ įrenginiams rasite čia arba atsisakyti paslaugos galite paskambinę tel. 1817, parašę per Telia.lt (chat) ar apsilankę „Telia“ salone.

Patikrinkite, ar naujausias laikrodis turi eSIM funkciją, ir pabandykite perkelti eSIM paslaugą į laikrodį pagal instrukciją, kurią rasite čia. Jei vis dėlto perkelti paslaugos nepavyksta, prašome skambinti į „Telia“ klientų aptarnavimo centrą tel. 1817.

Samsung

    1. eSIM paslaugą galite užsisakyti, jei esate sudarę TELIA mobiliojo ryšio paslaugų sutartį savo vardu. Jei savo vardu TELIA mobiliojo ryšio sutarties dar neturite, kviečiame ją sudaryti čia, tel. 1817 arba TELIA salone.

    2. eSIM paslaugai užsakyti reikalinga „Mano Telia“ savitarnos paskyra. Jei „Mano Telia“ savitarna dar nesinaudojate, susikurkite paskyrą https://www.telia.lt/mano/privatiems. Pirmą kartą jungdamiesi prie savitarnos naudokite el. bankininkystę ar m. parašą.

    a) Įsidiekite „Galaxy Wearable“ programėlę savo telefone. eSIM technologiją palaikantys „Samsung Galaxy Watch3“ ir „Samsung Galaxy Watch Active2“ veikia su „Samsung Galaxy S7“ arba naujesniu „Samsung“ telefonu, naudojant naujausią programinę įrangą. 

    b) Verslo klientai, t. y. klientai, turintys įmonės vardu registruotą mobilųjį numerį, gali naudotis paslauga, užsakydami ją kaip privatūs klientai, t. y. sudarę mobiliojo ryšio sutartį savo vardu. Užsakius eSIM paslaugą savo vardu ir įsidiegus „Galaxy Wearable“ programėlę „Samsung Galaxy S7“ arba naujesniame „Samsung“ išmaniajame telefone, programėlėje galėsite susieti paslaugą su savo verslo numeriu ir naudotis paslauga įprastai.

Instrukciją, kaip užsisakyti ir įjungti eSIM paslaugą išmaniajame „Samsung“ laikrodyje, rasite čia. 

O kaip užsisakyti paslaugą jau turimame „Samsung” laikrodyje, rasite čia.

Telefonas ir laikrodis duomenims sinchronizuoti naudoja „Bluetooth“ ir debesies paslaugą. Samsung“ įrenginiai – „Samsung Cloud“).
Deja, negalima. Mobilusis ryšys veikia tik išmaniuosiuose laikrodžiuose su eSIM funkcija. eSIM funkcija galima „Samsung Galaxy Watch3“ ir „Galaxy Watch Active2“ laikrodžiams.

Jeigu įsigijote naują laikrodį, paslaugą galite perkelti į naują laikrodį. Kaip tai padaryti, sužinokite čia.

Išsamią eSIM paslaugos laikrodžiui atsisakymo instrukciją rasite čia arba atsisakyti paslaugos galite paskambinę tel. 1817, parašę per telia.lt (chat) ar apsilankę TELIA salone.

eSIM paslauga yra susieta su jūsų telefono numeriu. Norėdami perduoti savo laikrodį su eSIM funkcija kitam asmeniui, ištrinkite eSIM paskyrą iš laikrodžio, vadovaudamiesi instrukcija „Samsung“ įrenginiams (instrukciją rasite čia) arba kreipkitės į artimiausią TELIA saloną, arba telefonu 1817. Naujas laikrodžio naudotojas turėtų susikurti savo eSIM paskyrą.

eSIM paslauga be jokių apribojimų veiks „Samsung“ eSIM laikrodį susiejant su „Samsung Galaxy S7“ ar naujesniu telefonu. Svarbu, kad išmanusis telefonas turėtų naujausią programinę įrangą bei VoLTE funkciją. Jei naudojate kito gamintojo telefoną, eSIM paslaugos „Samsung“ laikrodžiuose užsisakyti negalėsite.

Pasitikrinkite laikrodyje, ar eSIM paslauga yra įjungta. Nustatymai -> Ryšiai -> Mobilieji Tinklai -> Mobilieji planai. Turi pasirodyti „Telia“ logotipas su „Telia“ plano pavadinimu, o po juo turi būti parašyta „Įjungta“. Jeigu problema išlieka, prašome skambinti į „Telia“ klientų aptarnavimo centrą tel. 1817.

(1) Pasitikrinti, ar naudojama ta pati „Samsung Cloud“ paskyra laikrodyje ir telefone.

  • Telefone: Nustatymai → Paskyros ir atsarginis kopijavimas – „Samsung“ paskyros informacija – iškart matysite savo „Samsung“ paskyrą.
  • Laikrodyje: Nustatymai → Paskyra – „Samsung“ paskyros informacija. Elektroninis paštas tiek laikrodyje, tiek telefone turi sutapti.

(2) Pasitikrinkite, ar telefone yra įjungta nuotolinio ryšio funkcija. (Eikite į „Samsung Galaxy Wearable“ programėlę → Paskyra ir atsarginis kopijavimas → Nuotolinis ryšys) Prie „Nuotolinis ryšys“ turi būti įjungta varnelė.

(3) Pasitikrinkite, ar telefone įjungta funkcija „Skambučių, žinučių siuntimas į kitus įrenginius“.

(4) Pasitikrinkite, koks yra laikrodžio prisijungimo būdas. (Braukite laikrodyje iš viršaus į apačią, ir apačioje bus parašyta, koks yra prisijungimo būdas). Laikrodis automatiškai susiranda prisijungimo būsenas.

  • Jeigu laikrodžio prisijungimo būdas yra „Automatinis“ (Stand-alone), SMS nebus galima išjungti.

Automatinis“ režimas būna:

  • kai laikrodis yra ne ryšio zonoje; 
  • kai laikrodis ieško tinklo; kai laikrodis persijungia iš „Bluetooth“ režimo į prisijungtą nuotoliniu būdu; 
  • kai su laikrodžiu susietas telefonas yra išjungtas. Jeigu viską padarėte teisingai, ir vis tiek neveikia SMS siuntimas ir gavimas, prašome skambinti į TELIA klientų aptarnavimo centrą. 
Patikrinkite, ar laikrodyje yra įjungti mobilieji duomenys: Nustatymai ->Ryšiai -> Mobilieji tinklai -> Mobilūs duomenys -> Įjungta. Turi būti įjungtas mygtukas prie „Mobilūs duomenys“. Jeigu jis įjungtas, ir vis tiek negalite naršyti internete, reikėtų kreiptis į „Telia“ klientų aptarnavimo centrą tel. 1817.

Išsamią eSIM paslaugos laikrodžiui atsisakymo instrukciją rasite čia arba atsisakyti paslaugos galite paskambinę tel. 1817, parašę per telia.lt (chat) ar apsilankę TELIA salone.

Pasitikrinkite, ar telefone dega VoLTE ženkliukas. Jeigu jūsų telefonas palaiko VoLTE funkciją, tačiau telefone nematote VoLTE ženkliuko, funkciją galima aktyvuoti telefone: Nustatymai -> Ryšiai -> Mobilieji tinklai -> VoLTE skambučiai -> Įjungta. Turi būti įjungtas mygtukas prie „VoLTE skambučiai“. Jeigu viską padarėte teisingai, tačiau vis tiek neleidžia užsisakyti paslaugos, prašome kreiptis į „Telia“ klientų aptarnavimo centrą tel. 1817.

Patikrinkite, ar jūsų laikrodis turi eSIM funkciją, ir pabandykite perkelti paslaugą pagal instrukciją, kurią rasite čia. Jei vis dėlto perkelti paslaugos nepavyksta, prašome skambinti į „Telia“ klientų aptarnavimo centrą tel. 1817.