Mobile-ID:<br> saugu, paprasta, patogu

Mobile-ID:
saugu, paprasta, patogu

Gauti Mobile-ID paprasta 

Patvirtinkite tapatybę ir pasirašykite dokumentus internetu vos už 0,80 €/mėn., o su „Telia“ mobiliojo ryšio planu – 6 mėn. nemokamai.

Ko reikia užsisakant Mobile-ID salone?

  • Paso arba asmens tapatybės kortelės.
  • Bet kurio banko lustinės mokėjimo kortelės (0,01 Eur autorizavimo mokesčiui).
  • Turimos SIM kortelės duomenis perkelti į telefoną – SIM kortelę pakeisime į naują.
  • Atvykti asmeniškai į pasirinktą saloną – Mobile-ID pagal įgaliojimą nesuteikiamas.

Kiek kainuoja?

  • Paslaugos kaina 0,80 €/mėn. su PVM 
  • Įjungimas 1,00 € su PVM. 

Svarbu žinoti: užsienyje už kiekvieną Mobile-ID operaciją papildomai mokate kaip už SMS žinutę pagal pasirinkto operatoriaus tarptinklinio ryšio tarifą. Paprastai vienai operacijai prireikia dviejų SMS.

• Norint užsisakyti Mobile-ID paslaugą, reikia apsilankyti viename iš „Telia“ salonų.

• Būtinas galiojantis pasas arba asmens tapatybės kortelė (vairuotojo pažymėjimas ar kitoks dokumentas netinka).

• Turėti SIM kortelę (įjungdami m. parašą, ją dažniausiai pakeičiame nauja). Rekomenduojame iš anksto pasirūpinti adresų, esančių SIM kortelėje, kopijomis – jas tiesiog perkelkite į mobilųjį telefoną.

• Būtina turėti bet kurio banko lustinę mokėjimo kortelę savo vardu (kortelę su mikroschema) ir žinoti jos PIN kodą (prašome autorizuoti 0,01 Eur mokėjimą).

• Mobile-ID negali būti suaktyvinamas kitam asmeniui pagal įgaliojimą, klientui būtina atvykti asmeniškai.

Savitarnos portaluose

• „Mano Telia“
• Lietuvos draudimas
• Ignitis
• Vilniaus vandenys

Bankų sistemose

• Swedbank
• SEB
• Luminor
• Medicinos bankas
• Šiaulių bankas „SB linija“
• Lietuvos kredito unija „I-unija“

El. dokumentų pasirašymo sistemose 

• Viešųjų įstaigų sistemose
• El. valdžios vartai
• LR Savivaldybės
• VĮ Registrų centras
• Sodra
• VMI elektroninio deklaravimo sistema (EDS)

Jei praradote SIM kortelę, nedelsdami ją užblokuokite paskambinę „Telia“ klientų aptarnavimo centro numeriu 1817 (nemokamai) arba +370 641 81817.

Detalią informaciją apie sPIN1, sPIN2 ir sPUK kodus bei jų valdymą galite rasti čia.

• sPIN kodai skirti jūsų asmeniniam naudojimui – visada laikykite kodus paslaptyje ir jokiu būdu neatskleiskite kitiems asmenims;
• sPIN kodus stenkitės įsiminti – nusprendę užsirašyti, nelaikykite kartu su telefonu;
• nedelsdami pasikeiskite sPIN kodus, jei įtariate, kad jis tapo žinomas kitiems asmenims;
• nenaudokite itin paprastų sPIN kodų (pvz., 1234).

3 kartus neteisingai suvedus sPIN1 arba sPIN2 kodus jie bus užblokuoti. Juos atblokuoti ir pasikeisti galėsite naudodami sPUK kodą. Jei neprisiminsite sPUK kodo, norėdami toliau naudotis Mobile-ID paslauga, reikės pasikeisti SIM kortelę.

Mobile-ID sertifikatas galioja iki penkerių metų.

• Jei norite nutraukti sutartį be galimybės ją atnaujinti jūsų turimai SIM kortelei, kreipkitės į bet kurį „Telia“ saloną. Būtina pateikti asmens tapatybę liudijantį dokumentą.
• Jei praradote SIM kortelę, paskubėkite ją užblokuoti paskambinę „Telia“ klientų aptarnavimo centro tel. 1817 (nemokamai).

Išsamias teikimo sąlygas rasite čia

Mobile-ID paslauga neveikia su šių modelių telefonais. 

Telefono modelis

Huawei 8500

HTC 7 Trophy (Spark)

Nexus S

ZTE S202

LG BL20

LG GT400

Asus P535

Nokia E90

Nokia E65

Nokia 2610

Nokia 3330

Nokia 6300

Nokia 3720

Nokia 6085

Nokia 6120

Nokia N900

Nokia 3410

Nokia 5250

Nokia 5110

Motorola Timeport

Samsung c6112 Duos

Samsung e210

Samsung E530

Samsung E300

Sony Ericsson Z610i

Sony Ericsson k800

HTC Touch HD

HTC HD2

HTC Smart

Nokia N9*

* Prieš naudojantis reikia paleisti „Omni“ meniu. 

• Asmenims, kurie neturi paso ar asmens tapatybės kortelės.
• Išankstinio mokėjimo paslaugos „Telia Extra“ ir „Ežys“ vartotojams.