Mobilusis parašas:<br> saugu, paprasta, patogu

Mobilusis parašas:
saugu, paprasta, patogu

Gauti m. parašą paprasta 

Patvirtinkite tapatybę ir pasirašykite dokumentus internetu vos už 0,50 €/mėn., o su „Telia“ mobiliojo ryšio planu – 6 mėn. nemokamai.

Ko reikia užsisakant m. parašą salone?

  • Paso arba asmens tapatybės kortelės.
  • Bet kurio banko lustinės mokėjimo kortelės (0,01 Eur autorizavimo mokesčiui).
  • Turimos SIM kortelės duomenis perkelti į telefoną – SIM kortelę pakeisime į naują.
  • Atvykti asmeniškai į pasirinktą saloną – m. parašas pagal įgaliojimą nesuteikiamas.

Kiek kainuoja?

  • Paslaugos kaina 0,50 Eur/mėn. su PVM
  • Įjungimas 0,30 Eur su PVM. 

Svarbu žinoti: užsienyje už kiekvieną m. parašo operaciją papildomai mokate kaip už SMS žinutę pagal pasirinkto operatoriaus tarptinklinio ryšio tarifą. Paprastai vienai operacijai prireikia dviejų SMS.

• Norint užsisakyti m. parašo paslaugą, reikia apsilankyti viename iš „Telia“ salonų.

• Būtinas galiojantis pasas arba asmens tapatybės kortelė (vairuotojo pažymėjimas ar kitoks dokumentas netinka).

• Turėti SIM kortelę (įjungdami m. parašą, ją dažniausiai pakeičiame nauja). Rekomenduojame iš anksto pasirūpinti adresų, esančių SIM kortelėje, kopijomis – jas tiesiog perkelkite į mobilųjį telefoną.

• Būtina turėti bet kurio banko lustinę mokėjimo kortelę savo vardu (kortelę su mikroschema) ir žinoti jos PIN kodą (prašome autorizuoti 0,01 Eur mokėjimą).

• M. parašas negali būti suaktyvinamas kitam asmeniui pagal įgaliojimą, klientui būtina atvykti asmeniškai.

Savitarnos portaluose

• „Mano Telia“
• Lietuvos draudimas
• Ignitis
• Vilniaus vandenys

Bankų sistemose

• Swedbank
• SEB
• Luminor
• Medicinos bankas
• Šiaulių bankas „SB linija“
• Lietuvos kredito unija „I-unija“

El. dokumentų pasirašymo sistemose 

• Viešųjų įstaigų sistemose
• El. valdžios vartai
• LR Savivaldybės
• VĮ Registrų centras
• Sodra
• VMI elektroninio deklaravimo sistema (EDS)

Jei praradote SIM kortelę, nedelsdami ją užblokuokite paskambinę „Telia“ klientų aptarnavimo centro numeriu 1817 (nemokamai) arba +370 641 81817.

Detalią informaciją apie sPIN1, sPIN2 ir sPUK kodus bei jų valdymą galite rasti čia.

• sPIN kodai skirti jūsų asmeniniam naudojimui – visada laikykite kodus paslaptyje ir jokiu būdu neatskleiskite kitiems asmenims;
• sPIN kodus stenkitės įsiminti – nusprendę užsirašyti, nelaikykite kartu su telefonu;
• nedelsdami pasikeiskite sPIN kodus, jei įtariate, kad jis tapo žinomas kitiems asmenims;
• nenaudokite itin paprastų sPIN kodų (pvz., 1234).

3 kartus neteisingai suvedus sPIN1 arba sPIN2 kodus jie bus užblokuoti. Juos atblokuoti ir pasikeisti galėsite naudodami sPUK kodą. Jei neprisiminsite sPUK kodo, norėdami toliau naudotis mobilaus elektroninio parašo paslauga, reikės pasikeisti SIM kortelę.
M. parašo sertifikatas galioja iki penkerių metų.

• Jei norite nutraukti sutartį be galimybės ją atnaujinti jūsų turimai SIM kortelei, kreipkitės į bet kurį „Telia“ saloną. Būtina pateikti asmens tapatybę liudijantį dokumentą.
• Jei praradote SIM kortelę, paskubėkite ją užblokuoti paskambinę „Telia“ klientų aptarnavimo centro tel. 1817 (nemokamai).

Išsamias teikimo sąlygas rasite čia

M. parašo paslauga neveikia su šių modelių telefonais

• Asmenims, kurie neturi paso ar asmens tapatybės kortelės.
• Išankstinio mokėjimo paslaugos „Telia Extra“ ir „Ežys“ vartotojams.