Įrenginių draudimas
Įrangos draudimo paslaugą galima užsisakyti perkant mobiliuosius telefonus, išmaniuosius laikrodžius su eSIM ir planšetinius kompiuterius. Apsidraudę, leiskite sau jaustis saugiai. Jei apdraustas įrenginys sugenda arba jį prarandate, mes jums atlyginame žalą: įrenginį suremontuojame arba pakeičiame nauju.
Įrangos draudimas apsaugo nuo šių rizikų:
- Visos žalos ir pažeidimai, kurie atsitinka staiga ir netikėtai,
- vandens (nuskendimo, apliejimo),
- ugnies (gaisro, sprogimo, žaibo),
- praradimo,
- vagystės, vagystės su įsilaužimu bei apiplėšimo,
- elektros įtampos svyravimo ar viršįtampių,
- neteisėto naudojimosi paslaugomis išlaidos iki 200 Eur.
Draudimo produkto informacinis dokumentas
Įrenginių draudimo paslaugos taisyklės
„Telia Försäkring“ privatumo pranešimas
Kiek galioja paslauga?
- Draudimo galiojimo laikotarpis 60 mėnesių.
- Pirmi 2 mėnesiai NEMOKAMI! Pirmą įmoką už draudimo paslaugą pradėsite mokėti nuo 3 mėnesio.
- Draudimo sutartis gali būti nutraukta bet kada, be jokių nutraukimo mokesčių.
- Atsisakyti įrangos draudimo paslaugos galite jums patogiu metu prisijungus prie „Mano Telia“ savitarnos. Kilus klausimams kviečiame pasikonsultuoti internetu.
Kiek kainuoja draudimo paslauga?
Įrangos vertė pirkimo metu | Mėnesinė įmoka | Franšizė |
---|---|---|
0 - 199,99 Eur | 3,9 Eur | 20 Eur |
200 - 399,99 Eur | 5,9 Eur | 35 Eur |
400 - 599,99 Eur | 7,9 Eur | 50 Eur |
600 - 999,99 Eur | 9,9 Eur | 75 Eur |
1000 - 1299 Eur | 11,9 Eur | 100 Eur |
1300 - 1700 Eur | 13,9 Eur | 100 Eur |
Kaip užsisakyti „Įrangos draudimo“ paslaugą?
- Pirkdami įrenginius internetu, nepamirškite pažymėti varnelės, jog norite apdrausti savo įsigyjamą įrenginį.
- Apdrausti savo telefoną ar planšetinį kompiuterį galėsite bet kuriame „Telia“ salone, pirkimo metu.
- Jeigu to nepadarėte pirkimo metu, per 14d. nuo sąskaitos išrašymo dienos, atvykite į artimiausią „Telia“ saloną.
Įsigydami draudimą jūs:
- Išvengiate neplanuotų išlaidų, nes telefono praradimo ar nepataisomo sugadinimo atveju draudimo sumos ribose jis pakeičiamas tokiu pačiu nauju arba kitu, apdraustojo įrenginio savybes labiausiai atitinkančiu įrenginiu, o gedimo atveju įrenginys suremontuojamas. Visiems draudžiamiesiems įvykiams taikoma besąlyginė išskaita. Besąlyginės išskaitos dydis yra fiksuotas ir nekintantis viso draudimo galiojimo laikotarpiu.
- Galite drąsiai keliauti užsienyje (draudimo apsauga užsienyje galioja visą draudimo laikotarpį 24/7)
- Paslauga be ilgalaikių įsipareigojimų. Pirkimo metu apdrausti galite iš „Telia“ įsigytą naują mobilų telefoną, išmanųjį laikrodį su eSIM ar planšetinį kompiuterį. Išsamesnė informacija apie draudžiamuosius ir nedraudžiamuosius įvykius pateikiama draudimo taisyklėse.
Kur kreiptis norint pranešti apie žalą?
- Kai įrenginys sugenda ar yra prarandamas, per 7 dienas užregistruokite žalą žalų registravimo puslapyje: https://www.willisinsurance.net prisijungimui reikės jūsų asmens kodo bei abonento numerio, jokia papildoma registracija nereikalinga.
- Taip pat žalą užregistruoti galėsite paskambinę telefonu : +37052190774.
- Jeigu įrenginys sugadintas, po žalos patvirtinimo, užpildykite remonto formą https://dst.telia.com/online/lt ir pasirinkite sugadinto įrenginio pristatymą į remonto centrą būdą: PAŠTOMATU ar KURJERIU.
- Taip pat galite pristatyti įrenginį tiesiai remonto partneriui TSC adresu Šeimyniškių g. 5A, Vilnius.
- Atkreipiame dėmesį, kad įranga bus remontuojama tik tuo atveju, jei remonto įmonė patvirtins jūsų pranešime nurodytą gedimo priežastį.
Kaip elgtis, draudikui patvirtinus žalą?
- Draudimui patvirtinus apie sprendimą dėl įrenginio keitimo, su jumis bus susisiekta jūsų nurodytu kontaktiniu telefono numeriu per 2 d.d.
- Pokalbio metu bus suderintas įrangos keitimas ir galimybė užsakymą pristatyti per kurjerį.
- Pokalbio metu su „Telia“ konsultantu galėsite aptarti visas įrangos keitimo detales – jei analogišką įrenginį turime prekyboje, tuomet jis bus pakeistas tuo pačiu modeliu. Jei tokio paties modelio „Telia“ pasiūlyti nebegali, tuomet pažeistas, pavogtas ar prarastas jūsų įrenginys bus pakeistas labiausiai turėto modelio funkcionalumą atitinkančiu, už ne didesnę nei draudimo įsigijimo metu kainoraštyje nurodytą įrangos kainą.
- Atkreipkite dėmesį, kad, kaip nurodyta jūsų draudimo liudijime, reikės sumokėti frančizę, kuri bus įtraukta į jūsų „Telia“ paslaugų sąskaitą arba, jei tai neįmanoma, sumokėta „Telia“ parduotuvei atsiimant įrenginį.
- Draudimo išmoka pinigais neišmokama.
- Verslo klientai aptarnaujami įprasta tvarka.
Įrangos draudimo partneriai
Willis Tower Watson: Administruoja ir valdo draudimo programą; Administruoja ir tvarko visas žalas bei jų reguliavimą draudimo kompanijos vardu; Willis Towers Watson įgaliojo OPS Lietuva Assistance tvarkyti visas klientų užklausas;
OPS Lietuva Assistance: tvarko ir administruoja klientų skundus ir žalas. Kontaktiniai duomenys: OPS Lietuva Assistance Liudviko Zamenhofo str.3, Vilnius Lietuva, LT-06332, tel.: +37052190775, el. p.: irangosdraudimas@willis.com.
TSC Lietuva: remonto įmonė atliekanti įrangos taisymą. Kontaktiniai duomenys: Šeimyniškių 5A, Vilnius, LT09312, Lietuva, +370 521 95 332.
Telia Försäkring: Draudimo kompanija. Ji yra sutarties su klientu dalis (pagal draudimo taisykles), ir įgaliojo Willis Towers Watson administruoti draudimus ir visas žalas bei suteikti informaciją apie draudimą; Draudimo bendrovė prisiima draudimo riziką, sudarydama sutartį su klientu.