„Telia“ - patikimas partneris SAP sistemų priežiūrai ir talpinimui

 

 

SAP PASLAUGOS FUNKCIONALUMAS

 

Planavimas ir diegimas

SAP aplikacijų serverių ir duomenų bazių diegimas, konfigūravimas, valdymas bei vartotojų administravimas. IT infrastruktūros architektūra, planavimas, diegimo koordinavimas, darbas su tiekėjais, įranga.

 

 

/Migravimas ir pakeitimai

SAP aplikacijų serverių ir duomenų bazių migravimas į „SAP Hana“, atnaujinimų diegimas. Kliento turimos SAP infrastruktūros perkėlimas į SAP sertifikuotus „Telia Lietuva“ duomenų centrus.

 

/Stebėsena ir valdymas

Stebėsenos paslaugos konfigūravimas, rezervinių kopijų priežiūra, duomenų atstatymas.

 

/Proaktyvus valdymas ir įžvalgos

SAP infrastruktūros būsenos analizė, rekomendacijos, tobulinimo plano sudarymas, našumo ir saugumo didinimas, kaštų optimizavimas, konsultacijos kitais SAP klausimais. 

 

SAP infrastruktūra ir architektūra

Ar jums reikia pakeisti SAP infrastruktūrą, nes turimos platformos pajėgumų nebeužtenka? Paseno techninė įranga, OS versijos, o gal norite atnaujinti duomenų bazę? Mūsų specialistai gali patarti visais su SAP infrastruktūros diegimu ir atnaujinimu susijusiais klausimais.

Sauga ir atpažinimas

Susidūrėte su iššūkiais saugumui? Ar „Early Watch“ ataskaitose atsirado per daug „raudonų lempučių“? Mūsų konsultantai gali padėti atlikti analizę ir pasiūlyti konkrečius veiksmus, kaip atnaujinti jūsų verslo valdymo sistemą.

Pasiekiamumas ir atkūrimas

Nuogąstaujate, kad jūsų SAP sistemos suges bet kurią minutę? Nesate tikri, ar galėsite atkurti SAP po nenumatyto incidento? Nerimaujate, kad SAP sistemoms nėra užtikrintas pakankamas pasiekiamumo lygis, kurį pažadėjote savo klientams ir darbuotojams? „Telia“ turi praktinės patirties su HA, atsarginių kopijų kūrimu ir DR užtikrinimu tiek „Hyper-V“, tiek ir „vmWare“ platformose.

SAP migracijos

„Telia“ turi geriausius Lietuvoje SAP migracijos ekspertus. Migracijos projektas nėra sudėtingas, tačiau tam reikia patirties ir pasirengimo. Patirtį mes turime, o sėkmingai pasirengti jums padėsime.

Lanksti prieglobos partnerystė

 

Tam, kad SAP sistema veiktų sklandžiai, svarbu pasirinkti patyrusį SAP prieglobos partnerį, kuris ne tik galėtų tinkamai suprojektuoti, įdiegti ir valdyti jūsų SAP infrastruktūrą, bet ir jūsų lokaliai sistemai pasiūlytų pasaulinio lygio alternatyvas, geriausiai tenkinančias specifinius jūsų SAP poreikius.

 

Taigi kur talpinti SAP?

 

Talpinimo būdas Kam skirta? „Telia“ vertės Kodėl „Telia“?
Talpinimas „Telia“ Duomenų centre/„Private Cloud“ Jeigu jūs jau naudojatės senesnės kartos SAP sistema ir dėl sudėtingų „išimtimis“ apaugusių konfigūracijų, dar nėra galimybės visų procesų perkelti į naujos kartos SAP, tuomet, saugų ir sklandų darbą geriausiai užtikrins serverių perkėlimas į „Telia“ duomenų centrą. Naujuosius „SAP HANA“ sprendimus  lengva įdiegti pasirinkus  „Private Cloud“ paslaugą.
  • TIER III
  • Sertifikuotas SAP partneris
  • Visų lygių monitoringas
  • Konfigūracijos valdymo duomenų bazė (CMDB)
  • DR ir HA tarp dviejų geografiškai nutolusių duomenų centrų (DC)
  • Atsarginės kopijos
  • DC lokacija -  Lietuva
  • DC ir prieigos tinklas - iš vienų rankų. 
Mūsų duomenų centrai, skirti SAP sistemų talpinimui, atitinka TIER III standartus ir buvo kruopščiai patikrinti SAP auditorių. Jie aukščiausiu balu įvertino mūsų monitoringo, CMDB, fizinės apsaugos, tinklo saugos, DR ir kitas duomenų saugumą užtikrinančias sritis. Perkelti esamus SAP serverius į mūsų DC – lengviausias kelias, leisiantis užtikrinti jūsų SAP sistemos fizinę saugą ir realizuoti patikimas DR politikas. Visada žinosite, kur talpinami jūsų serveriai ir, kilus poreikiui, galėsite patekti į DC. Plačiau apie „Telia“ duomenų centrus.
„Enterprise Cloud“ Jeigu startuojate su nedidele SAP apimtimi, tačiau planuojate sparčią plėtrą (arba atvirkščiai – turite SAP, bet planuojate mažinti verslo apimtis), tuomet geriausias pasirinkimas – „TeliaCloud“. „TeliaCloud“ dažnai derinamas su „Private Cloud“ sprendimais (į debesiją iškeliant programų lygio  serverius).
  • Prognozuojamos mėnesinės išlaidos
  • SAP sertifikuota aplinka
  • 24x7 gamintojo palaikymas
  • SAP sisteminiai ištekliai pagal poreikį
  • 3X greitesnis įrengimas
  • Integruotas saugumo valdymas
Šiandien svarbiausi IT infrastruktūros parametrai yra greitis ir lankstumas. Jie leidžia išlaikyti geriausią kainos ir kokybės santykį, prisitaikant prie besikeičiančių rinkos sąlygų. Be to, sumažėjus bendrai palaikymo infrastruktūrai, SAP išlaikymo kaštai tampa kur kas mažesni. Visos SAP infrastruktoros paleidimas Cloud aplinkoje gali užtrukti iki 3 kartų greičiau negu dedikuotoje infrastruktūroje. Sertifikuota ir kartu su „Red Hat“ gamintojo aukščiausio lygio palaikymu paruošta aplinka SAP aplikacijų talpinimui, skirta Enterprise verslui. Nesukite galvos dėl techninių reikalavimų, kad galėtumėte paleisti savo SAP aplinką. Visa tai gausite iš mūsų ir jums nereikės rūpintis dėl jokių compatability klausimų. Naudojantis šia aplinka gausite 24x7 palaikymą iš Telia Lietuva ir gamintojo RedHat SAP aplikacijoms. Dėka automatizuoto paslaugų SLA lygio stebėjimo ir proaktyvaus reagavimo į pastebėtus sutrikimus, užtikiname, kad verslas galėtų veikti nepatirdamas prastovų. Nebereikia planuoti SAP sistemų talpos ir kokybinių parametrų, visa tai gausite pagal poreikį. Iš Telia Lietuva gaukite visapusišką infrastruktūros saugumą iš įmonės, kuri saugumui užtikrinti skiria ne tik atskiras specialistų komandas, tačiau ir nuolat treniruojasi, kas dien suvaldydama daugybę saugomo iššūkių.
„Public Cloud“ („Microsoft Azure“) Artėjant 2027 m., kai SAP nutrauks senųjų versijų palaikymą, kyla poreikis atsinaujinti. Migravimas į debesiją – vienas iš optimaliausių sprendimų. Kadangi „Public Cloud“ duomenų centro Lietuvoje nėra, dėl sklandesnio duomenų perdavimo ir mažesnių mėnesio kaštų rekomenduojame „Azure“ naudoti SAP sistemų vystymui, operacijoms ir testavimui.
  • SAP sertifikuoti serveriai
  • „Microsoft Gold“ partnerystė
  • „Express Route“ su „Telia“
  • „Cloud Connect“
  • Pritaikyta „SAP S/4Hana“.
  • Beribis lankstumas
  • Globalumas
Esame „Microsoft Gold“ lygio partneriai ir padedame klientams maksimaliai efektyviai paskirstyti IT išteklių apkrovas naudojant hibridinę debesiją. „Telia“ gali išrinkti tinkamus „Azure“ išteklius, juos aktyvuoti, valdyti ir stebėti sistemų būklę naudojant hibridinius valdymo įrankius. Su mumis jūsų SAP „Azure“ aplinkoje veiks stabiliai, ištekliai bus naudojami efektyviai, o paslaugų mokestį įtrauksime į bendrą „Telia“ sąskaitą. Esame vieninteliai Lietuvoje, „nuo – iki“ valdantys ryšius tarp vartotojų ir „Azure“ duomenų centrų.

 

Įranga

Lietuvoje esame aukščiausio lygio partneriai su serverių gamintojais, kurių įranga yra pritaikyta SAP infrastruktūrai – „HP Enterprise“, IBM, „Lenovo“, „Dell“, „Huawei“. Esame pasiruošę ne tik išrinkti geriausią našumą užtikrinančią įrangą, bet ir pasiūlyti lanksčias jos įsigijimo sąlygas.

 

 

 

Programinė įranga

Galime pasiūlyti visą programinę įrangą, reikalingą SAP infrastruktūros užtikrinimui: „Linux RedHat for SAP“, „Microsoft“, „Veeam“ ir kt. SAP licencijas išsirinkti ir įsigyti padės mūsų partneris „SAP Lietuva“.

SAP infrastruktūros diegimas

Ar IT sistemos diegimas bus sėkmingas, visada priklauso nuo pasirinkto partnerio ir jo sukauptos patirties. Ne išimtis - ir SAP sistemos. Įprastai SAP sistemos diegimas susideda iš:

  • reikalavimų analizės
  • projektavimo
  • technologinio diegimo
  • kokybės užtikrinimo (testavimo)
  • darbo pradžios planavimo
  • darbuotojų mokymo
  • SAP sistemos operacinių veiklų parengimo nuolatinei priežiūrai.

Esame paruošę jums:

  • parengti techninius reikalavimus (įskaitant įrangos našumo parinkimą)
  • suteikti profesionalų SAP diegimo projektų valdymą
  • SAP technologijų konsultacijas
  • profesionalų DR valdymą ir testavimus.

Kas yra SAP S/4 HANA?

Tai naujas SAP verslo programų rinkinys, sukurtas tam, kad skaitmeniniame pasaulyje savo verslą vystyti galėtumėte dar efektyviau. Spartesni verslo procesai pagerins ne tik klientų aptarnavimo lygį, tačiau ir sumažins operacinius kaštus. Be to, jūsų verslas realiu laiku gaus analitinę informaciją, pagal kurią suformuotos įžvalgos gali padėti jums palikti konkurentus toli už nugaros.

Jeigu jau pasirinkote „SAP S / 4HANA“, „Telia“ duomenų centrai yra pasiruošę talpinti „SAP HANA“ duomenų saugyklas, o ilgametę „SAP HANA“ migravimo ir diegimo projektų patirtį sukaupusi specialistų komanda nekantrauja prisidėti ir prie jūsų sėkmės istorijos.

„SAP S / 4HANA“ rinkinys sudaromas iš su pažangios, „in-memory“ principu veikiančiančios duomenų bazės, kuri valdoma naudojant modernią „SAP Fiori“ vartotojo sąsają. Be to, „SAP S / 4HANA“ architektūra yra paprastesnė, todėl tai suteikia galimybes sumažinti administravimo kaštus. Kita vertus, šios naujos versijos verslo valdymo sistemos priežiūra reikalauja žinių ir specialios techninės įrangos.

 

Ilgametė patirtis

  • Atlikome pirmąjį Baltijos šalyse didelio masto migravimą į „SAP HANA“ duomenų bazę (2015 m.)
  • Esame vieninteliai Baltijos šalyse, turintys „SAP HANA Operations“ sertifikatą. Jis sertifikavimo apimtimi prilygsta ISO sertifikatui.

 

Kokį migracijos būdą rinktis:

Mūsų patyrę ekspertai yra pasiruošę padėti jums priimti sprendimus ir juos įgyvendinti. Turime laiko patikrintus šablonus ir įrankius, taigi jūsų kelionė į „SAP S / 4HANA“ bus greita ir saugi.

Susiruošus migruoti į „SAP S / 4HANA“, turėsite išsirinkti iš:

  • Visiškai naujo diegimo, įskaitant išsamų analizės etapą
  • Diegimo išlaikant esamus procesus
  • Tarpinio modelio.

Taip pat turėsite nuspręsti, ar bus reikalinga partnerio pagalba tiek planuojant, tiek ir įgyvendinant migravimą.

SAP sistemų priežiūra

Esame pasiruošę tiek visiškai perimti SAP sistemos priežiūrą, tiek suteikti hibridinį sprendimą, kai patys atliekate kasdienę SAP priežiūrą, o mūsų specialistų pagalbos prireikia tik sudėtingesniems darbams. „Telia“ komandos nariai yra visos SAP ekosistemos ekspertai: nuo techninės įrangos priežiūros, „SAP Basis“ priežiūros, SAP saugumo valdymo iki „SAP HANA“ duomenų bazės priežiūros.

  

Prižiūrimos sritys:

 

„SAP Basis“

  • „SAP S/4HANA“
  • „SAP CRM“
  • „SAP BW“
  • „SAP PO“
  • „SAP F&R“
  • „SAP Business Objects“
  • „SAP Convergent Charger“
  • „SAP EnableNow“
  • „SAP Fiori“

 

Duomenų bazės

  • „SAP HANA“
  • DB2
  • „Oracle“
  • „SAP IQ“
  • „SAP MaxDB“
  • „Microsoft SQL“

 

OS ir darbo vietos

  • „Windows“
  • „Linux“

 

 

Saugumas

  • Atstatymas
  • Atsarginės kopijos
  • „DDoS“ apsauga
  • Antivirusas
  • Prieigos teisių valdymas
  • „SPNEGO“
  • Saugumo auditas
  • Monitoringas

 


                                                            

 

 

Sertifikatai

Telia yra SAP sertifikuota HANA operations, Cloud Operations ir SAP Hosting srityse. SAP reguliariai tikrina mus, kad būtų laikomasi griežtų standartų. Todėl esame įgudę numatyti, diagnozuoti ir spręsti SAP iššūkius, kad jūsų SAP aplinka veiktų saugiai ir patikimai.

Standartizacija

Atliekant SAP sistemų priežiūrą, reikia aukštos kvalifikacijos, didelės kompetencijos, ilgametės patirties ir suvokimo, kokią įtaką verslui turi kiekvienas pokytis. Todėl paslaugą nuolat tobuliname:

  • Aiškiai apibrėžiant jos elementų apimtis
  • Ieškodami būdų, kaip sutrumpinti kiekvienos užduoties atlikimo laiką
  • Automatizuodami standartines užduotis
  • Gerindami kuo tikslesnę užklausų identifikaciją jau pirmame žingsnyje
  • Tobulinant kuo tikslesnę užklausų identifikaciją jau pirmame žingsnyje
  • Dažnai atliekamas ir mažą įtaką turinčias užduotis perkeldami į standartines operacijas
  • Suteikdami daugiau laiko aukščiausios kvalifikacijos specialistams gilinti žinias ir treniruotis sprendžiant sudėtingiausias užduotis.

 

Priežiūros paslaugų elementai

Paslauga Pagal poreikį Visapusiška Išskirtinė
SAP programinės įrangos ir elementų diegimas                  +    
Užklausų valdymas („Service Desk“)        +          + +
Techninės įrangos priežiūra            + +
„Basis“ ir „Middleware“ programinės įrangos priežiūra            + +
Operacinės sistemos priežiūra            + +
Saugyklos priežiūra            +        +
Duomenų bazės priežiūra            +        +
Atsarginės kopijos            +        +
SAP aplikacijų veikimo užtikrinimas            +        +
Problemų sprendimas            +        +
Incidentų valdymas ir eskalavimas            +        +
Našumo parametrų stebėjimas ir valdymas        +          +        +
Monitoringas            +        +
Dedikuotas kontaktinis asmuo            +
Periodinės paslaugos apžvalgos („Service Review“)            +
Klaidų taisymai / tobulinimai        +          +        +
Papildinių diegimas („Add - Ons“)        +          +        +
Incidentų valdymo testai            +        +
„Solution Manager“ valdymas        +          +
Mokymai SAP administratoriams        +    
Susitarimas dėl paslaugos lygmens (SLA)      9x5       24x7     24x7