Tarptautinė L2 paslauga

 

Tarptautinė L2 paslauga  – tai paslauga, skirta skaidriam ir saugiam duomenų perdavimui tarp dviejų jūsų įmonės padalinių / taškų, esančių skirtingose valstybėse.

 

 

Paslaugos teikiamos galimybės

  • Universalumas. Galite sujungti du geografiškai nutolusius vidaus tinklus (LAN), taip pat sujungti savo vidaus tinklą su nutolusiu serveriu, prisijungti prie interneto paslaugų teikėjo bei perduoti bet kokius duomenis: balsą, interneto srautą, TV signalą, vaizdą.
  • Skaidrumas. Jūsų duomenys operatorių tinklais perduodami skaidriai (neanalizuojami).
  • Lankstumas. Nutolusių taškų sujungimui galite pasirinkti bet kokią duomenų perdavimo spartą (nuo 1 Mbps iki 10 Gbps). Taip pat galite patys valdyti visą duomenų srautą, priskirti IP adresus įmonės tinkle bei susikirtu virtualius tunelius (VLAN) skirtingų duomenų perdavimui.
  • Taupymas. Paslauga galima naudotis be jokios papildomos galinės įrangos. Norint užtikrinti papildomą funkcionalumą, užtenka vieno maršrutizatoriaus centriniame taške – taip išvengiate investicijų ir papildomų priežiūros kaštų.

Paslaugos teikimo sutartis:

Didmeninių duomenų perdavimo ir interneto paslaugų teikimo sutartis.

SLA teikiama nauda
  • Prioritetinis / spartesnis gedimų šalinimas. „Telia“ gedimų šalinimo sistemose uždedami specialūs požymiai prie paslaugų, kurios parduodamos su aukštesniu SLA. Į tokių paslaugų gedimus reaguojama pirmiausiai.
  • Garantuojamas aukštesnis pateikiamumas. Gedimai šalinami greičiau, todėl užtikriname aukštesnį paslaugos pateikiamumą.
  • Kompensacijos už nevykdomus įsipareigojimus. Atsakome už paslaugos kokybę finansiškai: neįvykdžius paslaugos pateikiamumo rodiklio, galėsite gauti kompensaciją iki 30 proc. paslaugos mėnesinio mokesčio.
„Telia“ kokybės užtikrinimas pagrįstas ilgamete patirtimi
  • Tarptautines duomenų perdavimo paslaugas teikiame daugeliui verslo klientų ir operatorių. Lietuvoje valdome visus savo tinklo elementus patys, todėl mums nereikia kreiptis į trečiąsias šalis norint įdiegti paslaugas, atlikti pakeitimus ar pašalinti sutrikimus.
  • „Telia“ duomenų perdavimo tinklo apkrova visada turi paliktą rezervą, todėl net ir piko metu resursų užtenka visų klientų duomenų perdavimui, o kokybinių paslaugos parametrų (vėlinimo, paketų praradimo) svyravimo tikimybė minimali.
  • Patikimi, tvarūs ir atsakingi partneriai garantuoja aukštą paslaugos kokybę užsienio tinkluose.
  • Kvalifikuoti specialistai stebi tinklo veikimą monitorių ekranuose visą parą, o budinčios techninių darbuotojų komandos visuose regionuose užtikrina greitą sutrikimo vietos pasiekimą bei gedimo pašalinimą.
Kiek kainuoja?
  • Paslaugos kaina priklauso nuo ryšio spartos, pasirinkto naudojimosi paslauga laikotarpio.
  • Kaina taip pat keičiasi priklausomai nuo mūsų partnerių taikomų kainų už jūsų padalinio, esančio užsienyje, pajungimą.
Ką garantuoja MEF sertifikatas?

Šis pasaulyje pripažįstamas L2 (Carrier Ethernet) paslaugų valdymo sertifikatas patvirtina, kad „Telia“ teikiamos L2 paslaugos visiškai atitinka „Metro Ethernet Forum“ MEF9 ir MEF14 technines specifikacijas, nustatytas paslaugoms „Ethernet Private Line“ (EPL) ir „Ethernet Virtual Private Line“ (EVPL), ir yra teikiamos naudojant įrangą bei valdymą, kurie visiškai atitinka nustatytus MEF Sertifikavimo Komiteto reikalavimus.

 

Esminis sertifikavimo tikslas – įvertinti esamą „Telia“ L2 sprendimų paslaugų teikimo praktiką bei įdiegti tinkamas konfigūravimo schemas ir šablonus pagal MEF reikalavimus, kurie buvo nustatyti atsižvelgiant į geriausias tarptautinių operatorių praktikas ir kurie garantuoja klientams aukštą paslaugos teikimo kokybę bei patikimumą.

 

Kaip užsisakyti?
  • Norėdami pasitarti ar daugiau sužinoti apie šią paslaugą, kreipkitės į jūsų įmonę aptarnaujantį projektų vadovą.
  • Taip pat galite užsisakyti paslaugą užpildę žemiau esančią formą – mes su jumis susisieksime.

Bendri kontaktai

  • Tel. (8 5) 262 1511
  • Faks. (8 5) 242 0000
  • El. paštas info@telia.lt