Kas yra „Telia Smart Connect“?
Tai išmanus skambučių ir komunikacijos valdymo sprendimas, su kuriuo savarankiškai valdysite klientų skambučių srautus, palaikysite aukštą komunikacijos bei aptarnavimo kokybę ir būsite visada pasiekiami. Su „Smart Connect“ galėsite savarankiškai kurti įmonės komunikacijos taisykles, siųsti automatines SMS, o veiklą stebėti ir vertinti generuodami itin įvairaus pobūdžio ataskaitas. Jūsų patogumui – ir paslaugos mobilioji programėlė.
Paslauga itin lanksti, turi daugybę funkcijų, todėl naudinga ir lengvai pritaikoma visų sričių įmonėms, nepriklausomai nuo jų dydžio. Sprendimas veikia pažangiausios VoLTE technologijos pagrindu: tai užtikrina aukštą skambučių kokybę ir garantuoja lengvą pažangių funkcijų įdiegimą ateityje.
„Telia Smart Connect“ funkcionalumo stiprybės
Interaktyvus skambučių valdymas ( IVR)
Mobilioji programėlė, peradresavimai
Vizualinė statistika ir skambučių SLA
SMS pranešimų siuntimas
Ką gali „Telia Smart Connect“ logikų valdymas?
Lengvai valdysite ir kursite skambučių logikas, pasitelkdami net 12 skirtingų elementų, tarp kurių yra galimybė atpažinti skambintoją, siųsti SMS pranešimus ar nurodyti sistemiškai skaičiuoti ir pateikti ataskaitą apie klientų scenarijų pasirinkimus.
Lanksčiai nukreipsite skambučius darbuotojų grupėms, o kiekvienai iš komandų atskirai valdysite skambučių nustatymus: pavyzdžiui, pritaikysite norimas melodijas, keisite skambintojo numerio rodymą ir valdysite skambučio eiliškumą.
Logikas galėsite lengvai ir greitai keisti – jų skaičius neribotas. Taip pagrindinius įmonės numerius prižiūrėsite itin profesionaliai, kad ir kiek jų turėtumėte.
Ką gali „Telia Smart Connect“ skambučių nustatymo funkcija?
Galite peradresuoti skambučius: darbuotojas gali nukreipti skambutį kitam kolegai, taip pat galima nustatyti skambučių peradresavimą į kitus vidinius ar išorinius numerius.
Galite nustatyti skambinančiojo numerį: skambinant klientui galima pasirinkti, kas būtų rodoma – įmonės numeris ar tiesioginis darbuotojo numeris.
Galite nukreipti skambutį: darbuotojas gali nusistatyti skirtingas būsenas ir pagal jas parinkti skambučio nukreipimą. Pavyzdžiui, įjungus būseną „Užimtas“, skambučiai automatiškai nukreipiami į kitą numerį.
Ką gali „Telia Smart Connect“ SMS siuntimo nustatymo funkcija?
Galima siųsti SMS žinutes iš darbalaukio: tiesiai iš asmeninio darbuotojo paskyros paslaugos platformoje.
Galima naudotis žinučių moduliu: jame susikurti šablonus, siųsti keletui gavėjų, stebėti žinučių siuntimo istoriją.