Telia ID
Atsijungti

Sąlygos keliaujantiems
ES/EEE šalyse

Nuo 2019 m. birželio 15 d. Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės (ES / EEE) valstybėse keliaujantys „Telia“ verslo klientai galės bendrauti ir naršyti be jokių papildomų įkainių: jūsų mokėjimo plano suteikiamos pokalbių minutės, SMS žinutės bei mobilieji duomenys galios visose Europos Sąjungos ir Europos Ekonominės Erdvės šalyse be papildomo apmokestinimo.

Atkreipiame dėmesį, kad remiantis ES tarptinklinio ryšio reguliavimo nuostatomis, mobiliesiems duomenims taikomas kiekio, kurį galite išnaudoti ES / EEE šalyse, limitas tais atvejais, kai plano arba nuolatinio duomenų plano 1 GB kaina yra mažesnė už ES reguliavimo institucijų nustatytą didmeninę duomenų perdavimo ES / EEE šalyse kainą (t.y. 1 GB kaina Lietuvoje yra mažesnė už 4,5 €/GB). Duomenų kiekio limitas yra nustatomas plano arba nuolatinio duomenų plano fiksuotą mėnesinį mokestį padalinus iš didžiausios galimos didmeninės kainos už 1 GB (4,5 €/GB) ir padauginus iš dviejų.

Jei esate pasirinkę alternatyvios kainodaros ES/EEE šalyse planą („Verslas“ arba „Verslas Start“), paslaugų kainos išlieka nepasikeitę bei ir toliau netaikomi sąžiningo naudojimosi paslaugomis ribojimai: išeinantis skambutis į visas ES / EEE šalis kainuoja 0,0174 €/min., įeinantis skambutis – 0,0094 €/min., SMS – nemokamai, mobilusis internetas – 0,005859 €/MB.

Tikslius jūsų mokėjimo planui galiojančius tarifus ir mokėjimo planui taikomą duomenų limitą galite sužinoti prisijungę prie savitarnos „Mano Telia“.

Kiekvienam abonentui taikome 50 € išlaidų paslaugoms užsienyje ribą. Norėdami ją pakeisti, kreipkitės į artimiausią „Telia“ saloną arba telefonu +370 641 81816.

Jei keliaudami ES/EEE šalyse norite pasiteirauti dėl tarptinklinio ryšio paslaugų, skambinkite nemokamu telefonu +370 698 51 000.

  Priemoka (iki 2019 06 15) Didmeniniai tarifai
Skambučiai ES/EEE kryptimi 0,0104 €/min. 0,0320 €/min.
Priimami skambučiai 0,0091 €/min. 0,0091 €/min.
SMS ES/EEE kryptimi 0,0000 0,010 €/vnt.
Mobilieji duomenys 0,0025 €/MB 0,0044 €/MB

Kainos nurodytos be PVM.

AirijaJungtinė Karalystė Portugalija
Austrija Kanarai (veikia Ispanijos operatoriai) Prancūzija
Azorai (veikia Portugalijos operatoriai) Kipras Prancūzijos Gviana
Belgija Kroatija Rejunjonas
Bulgarija Latvija Rumunija
Čekija Lenkija Sen Martenas (Prancūzijos)
Danija Lichtenšteinas Slovakija
Estija Liuksemburgas Slovėnija
Gibraltaras Madeira (veikia Portugalijos operatoriai) Suomija
Graikija Majotas Švedija
Gvadelupa Malta Vengrija
Islandija Martinika Vokietija
Ispanija Nyderlandai  
Italija Norvegija  

ES/EEE šalyse yra nustatytos maksimalios ribos apmokestinimui, susidedančiam iš tarifo Lietuvoje + priemoka:

  Maksimali riba tarifui ES
Skambučiai ES/EEE kryptimi 0,19 €/min.
Priimami skambučiai 0,19 €/min.
SMS 0,06 €/SMS
Mobilieji duomenys 0,20 €/MB

Kainos nurodytos be PVM.

„Telia“ mokėjimo planai ir į juos įtrauktos paslaugos (minutės, SMS ir MB kiekis) yra skirtos pirmiausia vartojimui Lietuvoje (nebent yra specialiai sutarta kitaip), todėl praleidę žymiai daugiau laiko ir daugiau naudojęsi paslaugomis kelionių metu nei Lietuvoje, galite gauti perspėjimą dėl taisyklių ES/EEE šalyse pažeidimo.

Pagal ES/EEE reglamentą, ką laikome naudojimosi tarptinklinio ryšio paslaugomis ES/EEE taisyklių pažeidimu?

1) 4 mėnesius iš eilės klientas tarptinklinio ryšio paslaugomis (balso, SMS arba mobiliųjų duomenų perdavimo) ES/EEE šalyse naudojasi daugiau nei Lietuvoje ir ES/EEE šalyse būna ilgiau nei Lietuvoje.

Taisyklės pažeidimo pavyzdys: per paskutinius 4 mėnesius klientas 3 mėnesius praleido Ispanijoje, vieną – Lietuvoje. Per tą patį laiką jis prakalbėjo 500 pokalbių minučių: iš jų – 300 min. Ispanijoje, 200 – min. Lietuvoje. Taigi klientas daugiau nei pusę viso laiko praleido kitoje ES šalyje ir paslauga naudojosi toje šalyje daugiau, nei Lietuvoje.

Ką darysime tokiu atveju?

Įspėsime klientą SMS žinute, ir jei per 2 savaites klientas nepakeis naudojimosi paslaugomis modelio, t. y. nepradės naudotis paslaugomis daugiau Lietuvoje nei ES/EEE arba būti daugiau Lietuvoje nei ES/ EEE, pritaikysime viršyto limito tarifą tolesniam naudojimuisi visomis paslaugomis (pokalbiams, SMS ir mobiliųjų duomenų perdavimui).

2) Bent 2 savaites klientas nesinaudoja jokiomis mobiliojo ryšio paslaugomis Lietuvoje, o vėliau bent 2 savaites naudojasi tik tarptinklinio ryšio paslaugomis.

Taisyklės pažeidimo pavyzdys: klientas 2 savaites iš eilės neskambina, nerašo SMS ir nenaršo Lietuvoje, vėliau Belgijoje 2 savaites iš eilės skambina arba rašo SMS, arba naudojasi mobiliaisiais duomenimis ir nei karto tuo laikotarpiu nesinaudoja bet kuria iš šių paslaugų per „Telia“ mobiliojo ryšio tinklą Lietuvoje.

Ką darysime tokiu atveju?

Įspėsime klientą SMS žinute, ir jei per 2 savaites klientas nepakeis naudojimosi paslaugomis taip, kad bent 7 dienas paslaugomis būtų naudojamasi Lietuvoje, pritaikysime viršyto limito tarifą tolesniam naudojimuisi visomis paslaugomis (balsui, SMS ir mobiliųjų duomenų perdavimui).

3) Klientas naudojasi „Telia“ mobiliojo ryšio paslaugomis trumpiau nei 4 mėnesius iš eilės, bet 1 kalendorinį mėnesį tarptinklinio ryšio paslaugomis ES/EEE šalyse naudojasi daugiau nei Lietuvoje ir ES/EEE šalyse būna ilgiau nei Lietuvoje.

Taisyklės pažeidimo pavyzdys: „Telia“ klientas liepos 1 dieną įsigyja mobiliojo ryšio planą ir po kelių dienų išvyksta į Kroatiją, kur visą mėnesį skambina bei naudojasi mobiliaisiais duomenimis tik Kroatijoje (nefiksuojamas naudojimasis paslaugomis Lietuvoje).

Ką darysime tokiu atveju?

Įspėsime klientą SMS žinute, ir jei per 2 savaites klientas nepakeis naudojimosi paslaugomis modelio, t. y., nepradės naudotis paslaugomis daugiau Lietuvoje nei ES/EEE arba būti daugiau Lietuvoje nei ES/ EEE, pritaikysime viršyto limito tarifą tolesniam naudojimuisi visomis paslaugomis (balsui, SMS ir mobiliųjų duomenų perdavimui).

Norime priminti, kad ES/EEE taip pat galios ir iki šiol taikytos bendrosios sąžiningo naudojimosi mobiliojo ryšio paslaugomis taisyklės.