Telia ID
Atsijungti

Svarbi informacija Telia verslo klientams

 

Įvykus koranaviruso protrūkiui, aukščiausią prioritetą teikiame tinklo stabilumo ir nenutrūkstamo ryšio paslaugų teikimo užtikrinimui. Atidžiai stebime padėtį ir jau ėmėmės toliau nurodytų prevencinių veiksmų.

  • Pradėjo dirbti 24/7 režimu veikianti krizių valdymo komanda, kuri stebi padėtį nacionaliniu, įmonės ir „Telia Company“ lygmeniu, priima ir paskelbia savo sprendimus.
  • Krizių valdymo komanda atidžiai stebi mūsų tinklo stabilumą ir pajėgumus: 

      -Abu „Telia“ tinklai – mobiliojo ir fiksuoto ryšio – veikia stabiliai ir turi pakankamai pajėgumų atlaikyti greitai išaugusį naudojimą.

    - Pastebėjome, kad dėl nacionalinio karantino piko valandomis balso skambučių srautas išaugo 70%, tarptautinis interneto srautas – daugiau kaip 40%, duomenų perdavimo mobiliuoju ryšiu srautas – daugiau kaip 15%. Ši tendencija stabiliai laikosi visą pirmąją karantino savaitę, tolimesnio srauto didėjimo nėra.

    „Telia“ tinklas suformuotas taip, kad atlaikytų staigiai išaugusį naudojimą, įrangos gedimus, fizinį infrastruktūros pažeidimą ar kibernetinius išpuolius.

    - Tarptautinį duomenų perdavimo ir balso skambučių srautą „Telia“ teikia per tris tarpusavyje nesusijusias kryptis, einančias per Lenkiją, Latviją ir Baltijos jūrą. Apkrova yra paskirstyta visoms trims kryptims. Tai leidžia teikti tarptautines interneto paslaugas be trikdžių net ir tuo atveju, jei kuri nors kryptis nustotų veikti.

    - Tiek mūsų stuburinis tinklas (core network), tiek regioninis tinklas (Metro network) yra dubliuojami ir atsparūs, visi mazgai tarpusavyje sujungti rezervinėmis ryšio linijomis ir yra fiziškai atskirti.

    - Mūsų prieigos tinklas (access network), kuriame koncentruojami įvadai klientams, yra prijungtas prie regioninio tinklo (Metro network), todėl pažeidus kabelį, būtų paveikta tik nedidelė grupė klientų.

    - Nepaisant smarkiai išaugusio mobiliojo ryšio skambučių skaičiaus piko metu, mūsų mobiliojo ryšio tinklas turi pakankamus pajėgumus priimti kelis kartus daugiau skambučių. Tai užtikrina VoLTE technologiją, kuri efektyviau naudoja tinklo resursus palyginus su senesnėmis balso telefonijos technologijomis 2G ar 3G tinkluose.

    - Tas pats galioja ir duomenų perdavimui mobiliuoju ryšiu: net reikšmingai išaugus srautui piko metu, tinklas yra pajėgus aptarnauti visus prisijungusius vartotojus.

Mūsų verslo tęstinumo plane yra numatyti procesai ir sprendimai, kurie būtų aktyvuojami esant skirtingiems rizikos lygiams. Užtikriname, kad šiuo metu nuotolinių paslaugų teikimas ar tinklo stabilumas niekaip nėra paveikti. Esame pajėgūs teikti paslaugas pagal sutartis ir šiuo metu nematome jokių grėsmių.

Nuolat stebime padėtį ir situaciją tinkle ir apie tai jums pranešime pagal mūsų sutartas sąlygas.

Pritariame Lietuvos Respublikos Vyriausybės paskelbtoms rekomendacijoms ir jų laikomės, pirmiausia pasirūpindami savo darbuotojų sveikata bei higiena. Todėl savo darbuotojams primygtinai rekomenduojame per visą Vyriausybės rekomenduojamą laikotarpį dirbti nuotoliniu būdu. Mūsų klientų aptarnavimo salonai buvo uždaryti, tačiau inžinieriai ir skambučių centrai dirba įprastu režimu, taikydami papildomas atsargumo priemones:

  • Skambučių centras yra visiškai parengtas dirbti iš namų bei dirba nuotoliniu būdu.
  • Inžinieriai (tiek aptarnaujantys gyventojus, tiek verslo klientus, dirbantys klientų patalpose arba bet kurioje techninės įrangos buvimo vietoje) dirba visu pajėgumu ir yra aprūpinti dezinfekuojančiu skysčiu, kaukėmis, pirštinėmis ir kitomis apsaugos priemonėmis.
  • Mūsų paslaugų stebėsenos (monitoringo) centras taip pat dirba visu pajėgumu ir yra aprūpintas apsaugos priemonėmis. Šiuo metu imamės veiksmų, kad tarp stebėsenos centro darbuotojų būtų kaip galima mažiau tarpusavio kontaktų, turime specialų įėjimą į patalpas, užtikriname, kad patalpų priežiūros paslaugų teikėjai irgi laikytųsi taisyklių.

Savo darbuotojus aprūpinome respiratoriais, kaukėmis, apsauginėmis pirštinėmis, „Telia“ biuruose, inžinieriams ir automobilių parkui valyti įsigyta dezinfekuojančio skysčio.

Jokių išorinių svečių į savo patalpas nekviečiame. Centrinėje būstinėje prie įėjimo įrengtas termovizorius iš karto perspėja apie aukštą kūno temperatūrą.

Kadangi savo veiklą vykdome įvairiuose miestuose ir šalyse, pririekus, ją galime organizuoti iš kitų biurų arba pasitelkti kitas komandas.

Dirbdami su įrangos gamintojais ir tiekėjais dedame visas pastangas, siekdami užtikrinti įrangos tiekimą ir prieinamumą.

Kviečiame klientus dokumentus pasirašyti elektroniniu būdu naudojant šiuo įrankius:

1. „Telia“ dokumentų pasirašymas elektroniniu būdu per „Dokobit“ portalą. Tai patogiai galite padaryti užsisakę paslaugą „Dokobit“ verslui arba per portalą Dokobit.lt

2. Viešojo sektoriaus klientams – naudojant Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybos portalą Archyvai.lt

Norėdami dokumentus pasirašyti elektroniniu būdu:

  • turite turėti mobilųjį parašą;
  • jeigu jo neturite – kreipkitės telefonu 1816.

Šiuo laikotarpiu, deja, nėra galimybės priduoti įranga fiziškai serviso centruose: „Service ICT“ ir „TSC“ bei mūsų salonuose. Prašome naudotis mūsų serviso partnerių internetinėmis nuorodomis ir registruoti remontą nuotoliniu būdu.

Jau priduota įranga bus grąžinta jums kurjerių pagalba.

Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės:

  • Registruokite įrangą „Service ICT“ interneto puslapyje („Apple“ produkcija, nešiojamieji kompiuteriai, TV ir kt.).
  • Kitų gamintojų telefonus galite registruoti MTTC gamintojų puslapyje, aptarnaujama per kurjerius. Jei registruojate įrangą remontui per MTTC, pasinaudokite kodu Telia_kurjeris - nereikės atlikti identifikacijos (identifikacija vykdoma per banką, už ją nuskaitomas 0.01 Eur mokestis, o su šiuo kodu šis žingsnis bus praleidžiamas), taip pat pristatymas bus nemokamas.
  • Draudiminiai telefonai kol kas neaptarnaujami, skubiai ieškome sprendimų.
  • Išmanieji pagalbininkai, dėkliukai ir kitos prekės garantiškai bus aptarnaujamos, kai tik atsidarys "Telia" salonai, jiems bus pratęstas garantijos laikotarpis.

Garantinis aptarnavimas:

  • Garantija galioja prekės gamintojo nurodytą terminą (ne mažiau, nei 24 mėn.).
  • Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės perdavimo klientui dienos.
  • Detaliau su garantinio aptarnavimo galiojimo sąlygomis galėsite susipažinti gamintojo puslapyje.
  • Bendrosios garantinio aptarnavimo sąlygos ir procedūros (informaciją rasite paspaudę čia).

Visą naujausią informaciją apie pristatymo tvarką pateikiame čia.

Dėl laikino paslaugų sustabdymo prašome kreiptis į savo vadybininką. Tvarkos, šiuo metu nurodytos www.telia.lt, karantino laikotarpiu negalioja.