Mobile-ID: saugu, paprasta, patogu

Mobile-ID: saugu, paprasta, patogu

Gauti Mobile-ID paprasta 

Patvirtinkite tapatybę ir pasirašykite dokumentus internetu vos už 0,66 €/mėn. be PVM, o su „Telia“ mobiliojo ryšio planu – 6 mėn. nemokamai.

Ko reikia užsisakant Mobile-ID salone?

  • Paso arba asmens tapatybės kortelės.
  • Bet kurio banko lustinės mokėjimo kortelės (0,01 Eur autorizavimo mokesčiui).
  • Turimos SIM kortelės duomenis perkelti į telefoną – SIM kortelę pakeisime į naują.
  • Atvykti asmeniškai į pasirinktą saloną – Mobile-ID pagal įgaliojimą nesuteikiamas.

Kiek kainuoja?

  • Paslaugos kaina 0,66 €/mėn. be PVM 
  • Įjungimas 0,83 € be PVM. 

Svarbu žinoti: užsienyje už kiekvieną Mobile-ID operaciją papildomai mokate kaip už SMS žinutę pagal pasirinkto operatoriaus tarptinklinio ryšio tarifą. Paprastai vienai operacijai prireikia dviejų SMS.

• Norint užsisakyti Mobile-ID paslaugą, reikia apsilankyti viename iš „Telia“ salonų.

• Būtinas galiojantis pasas arba asmens tapatybės kortelė (vairuotojo pažymėjimas ar kitoks dokumentas netinka).

• Turėti SIM kortelę (įjungdami m. parašą, ją dažniausiai pakeičiame nauja). Rekomenduojame iš anksto pasirūpinti adresų, esančių SIM kortelėje, kopijomis – jas tiesiog perkelkite į mobilųjį telefoną.

• Būtina turėti bet kurio banko lustinę mokėjimo kortelę savo vardu (kortelę su mikroschema) ir žinoti jos PIN kodą (prašome autorizuoti 0,01 Eur mokėjimą).

• Mobile-ID negali būti suaktyvinamas kitam asmeniui pagal įgaliojimą, klientui būtina atvykti asmeniškai.

Savitarnos portaluose

• „Mano Telia“
• Lietuvos draudimas
• Ignitis
• Vilniaus vandenys

Bankų sistemose

• Swedbank
• SEB
• Luminor
• Medicinos bankas
• Šiaulių bankas „SB linija“
• Lietuvos kredito unija „I-unija“

El. dokumentų pasirašymo sistemose 

• Viešųjų įstaigų sistemose
• El. valdžios vartai
• LR Savivaldybės
• VĮ Registrų centras
• Sodra
• VMI elektroninio deklaravimo sistema (EDS)

Jei praradote SIM kortelę, nedelsdami ją užblokuokite paskambinę „Telia“ klientų aptarnavimo centro numeriu 1817 (nemokamai) arba +370 641 81817.

Detalią informaciją apie sPIN1, sPIN2 ir sPUK kodus bei jų valdymą galite rasti čia.

• sPIN kodai skirti jūsų asmeniniam naudojimui – visada laikykite kodus paslaptyje ir jokiu būdu neatskleiskite kitiems asmenims;
• sPIN kodus stenkitės įsiminti – nusprendę užsirašyti, nelaikykite kartu su telefonu;
• nedelsdami pasikeiskite sPIN kodus, jei įtariate, kad jis tapo žinomas kitiems asmenims;
• nenaudokite itin paprastų sPIN kodų (pvz., 1234).

3 kartus neteisingai suvedus sPIN1 arba sPIN2 kodus jie bus užblokuoti. Juos atblokuoti ir pasikeisti galėsite naudodami sPUK kodą. Jei neprisiminsite sPUK kodo, norėdami toliau naudotis Mobile-ID paslauga, reikės pasikeisti SIM kortelę.

Mobile-ID sertifikatas galioja iki penkerių metų.

• Jei norite nutraukti sutartį be galimybės ją atnaujinti jūsų turimai SIM kortelei, kreipkitės į bet kurį „Telia“ saloną. Būtina pateikti asmens tapatybę liudijantį dokumentą.
• Jei praradote SIM kortelę, paskubėkite ją užblokuoti paskambinę „Telia“ klientų aptarnavimo centro tel. 1817 (nemokamai).

Išsamias teikimo sąlygas rasite čia

Mobile-ID paslauga neveikia su šių modelių telefonais

• Asmenims, kurie neturi paso ar asmens tapatybės kortelės.
• Išankstinio mokėjimo paslaugos „Telia Extra“ ir „Ežys“ vartotojams.