Telia ID

Konsultacijos ir gedimų registravimai

 

Siekdami užtikrinti greitą problemos sprendimą, kreipiantis į „Telia“ IT pagalbą, prašome jūsų:

  • nurodyti savo įmonės pavadinimą, vardą, pavardę;
  • nurodyti sugedusios įrangos unikalų numerį UNxxxxxx ir kokia techninė ar programinė įranga sugedo ar veikia netinkamai;
  • apibūdinti iškilusią problemą kaip galima tiksliau;
  • nurodyti sugedusios techninės ar programinės įrangos buvimo vietą (adresą).

Kaip bus šalinami jūsų kompiuterio įrangos gedimai?

  • Jūsų kompiuterio gedimai bus šalinami nuotolinio prisijungimo būdu: specialistas prisijungs prie Jūsų kompiuterio ir šalins gedimus Jums stebint jo darbą;
  • Jei IT pagalbos konsultantui nepavyks prisijungti prie Jūsų kompiuterio arba pašalinti gedimo nuotolinio prisijungimo būdu - pas jus į darbo vietą atvyks kompiuterių specialistas.