Atsijungti

Patogi ir aiški platforma bei visi reikalingi įrankiai efektyviam organizacijos darbui

Organizacija: NVO „Moterų informacijos centras“

Veikla: projektinė veikla, skirta šviesti ir informuoti visuomenę lyčių lygybės klausimais, formuoti lyčių politiką bei skatinti jos plėtrą Lietuvoje.

Darbuotojų skaičius: 5

Situacija: „Moterų informacijos centras“ veikia kaip specializuotos pagalbos centras (SPC), teikiantis teisinę ir psichologinę pagalbą nuo smurto artimoje aplinkoje nukentėjusiems asmenims, centras taip pat įgyvendina įvairius nacionalinius ir tarptautinius su lyčių lygybės aspektu susijusius projektus. Organizacijai svarbu turėti patogią platformą, kurioje galėtų planuoti projektų eigą, susitikimus, deleguoti darbus kolegoms, dalintis turima informacija, bendrauti tarpusavy. Kita problema su kuria susidurdavo organizacija – nuolatinis vietos trūkumas kompiuteriuose ir įmonės serveriuose, kuriuose buvo bandoma sutalpinti informaciją, saugomą nuo 1996 m.

„Telia“ sprendimai: Bendrovė „Telia“ įmonei pasiūlė prenumeruoti reikalingas „Microsoft Office 365“ programas su programų palaikymu bei atliko duomenų migracijos darbus iš senų sistemų į naujas. Į „Office 365“ paketą integruoti įrankiai ne tik suteikia žymiai daugiau laisvės ir galimybių įgyvendinant projektus, bet ir taupo projektų vadovų laiką.

Komandinių užduočių valdymo įrankis „Planner“ leidžia planuoti projekto eigą, dalintis darbais ar juos deleguoti kolegoms. Turint šį įrankį, kur kas patogiau dirbti visai komandai – vieno mygtuko paspaudimu su kolegomis galima pasidalinti medžiaga, kurią, kiekvienas gali redaguoti. „Outlook“ el. pašto programa išsprendė susitikimų planavimo problemą.

„Telia“ kartu su paslaugų paketu organizacijai pasiūlė dar kelis įrankius, kurie užtikrina paprastą vidinę komunikaciją tarp darbuotojų – tai įmonės socialinis tinklas „Yammer“ ir „Skype verslui“, kuris leidžia organizuoti neribotus susitikimus internetu bei HD vaizdo konferencijas.

Informacijos talpinimo ir vietos kompiuteriuose problemą išsprendė 1 TB talpos duomenų saugykla „One Drive verslui“. Duomenys yra saugojami debesyje, todėl darbuotojai gali juos pasiekti iš bet kur ir bet kokio įrenginio. Tai itin aktualu organizacijai „Moterų informacijos centras“, kuri įgyvendina ir tarptautinius projektus ir jos projektų vadovai neretai keliauja po įvairias šalis. Dabar jie turi galimybę dirbti iš bet kur, nesukdami galvos, ar su savimi pasiėmė visus reikalingus failus.

Rugilė Butkevičiūtė, „Moterų informacijos centro“ projektų vadovė: Nevyriausybinės organizacijos retai turi galimybę skirti lėšų naujausiomis technologijomis. Pasidalindama mūsų organizacijos patirtimi, labai norėčiau pakviesti ir kitus domėtis, nes yra puikių sprendimų, kurie kainuoja nedaug, tačiau akivaizdžiai palengvina darbą bei pagreitina projektų valdymo procesus. Tai ypač aktualu organizacijoms, kurios dirba su daugiau projektų.

Jei iki šiol naudojomės dešimčia tarpusavy nesusijusių skirtingų įrankių ir platformų, dabar turim vieną patogią ir aiškią platformą ir visus mums reikalingus įrankius. Svarbiausia, kad norint naudotis visais šiais įrankiais, tau visiškai nereikia turėti IT specialistų. Duomenų perkėlimu pasirūpino „Telia“, o jei kas neaišku, mes visuomet galime susiorganizuoti vaizdo skambučius. Dar vienas didelis privalumas – atėjus naujam darbuotojui, dabar mes patys galime paruošti jam darbo vietą – sukurti paštą bei suteikti priėjimą prie naudojamų įrankių. Tai taupo ir laiką, ir kaštus.

 

Palengvinkite savo komandos darbą su „Office 365“
Palengvinkite savo komandos darbą su „Office 365“
Sužinoti daugiau