Atsijungti

„Google“ burtininkai savo lazdeles prenumeruoja  

 

Kiekvienas verslas stengiasi užkopti kuo arčiau „Google“ paieškos laukelio, tačiau tai pavyksta tik keliems sėkmingiesiems. Tuo tarpu šios srities specialistai trina rankomis – užsakymų ir pajamų skaičius auga kasdien.

Lietuvoje veikiantys „Google“ partneriai sako, kad  be naujausių IT paslaugų prenumeratos susidoroti su išaugusiomis veiklos apimtimis nespėtų.

„Pastaraisiais metais įgyvendinome per 200 projektų. Prieš penkerius metus mūsų metinė apyvarta buvo apie 60 tūkst. Eur, šiemet planuojame apie 1,5 mln. Eur“, – lygina Eduardas Manylovas, UAB „Verslo idėjų partneriai“ direktorius.

 

Ateina vienos paslaugos, įsigyja paketą

Vilniuje veikianti bendrovė yra sertifikuotas „Google“ partneris ir teikia „Google Adwords“ reklamos paslaugas. Lygiagrečiai „Verslo idėjų partneriai“ dirba su interneto svetainių optimizavimu paieškos varikliams (angl. Search Engine Optimization, SEO), prižiūri įmonių socialinių tinklų paskyras, tvarko ir kuria internetines svetaines.
 
„Kadangi visos paslaugos susijusios, dažnai nutinka taip, kad pradėjus rengti „Adwords“ kampaniją, paaiškėja, kad reikia optimizuoti tinklapį, sutvarkyti SEO“, – pastebi pašnekovas.
 
Kad darbas su klientais būtų efektyvesnis, „Verslo idėjų partneriai“ naudoja debesų kompiuterijos principu teikiamas prenumeruojamas IT paslaugas. Pavyzdžiui, tvarkyti užsakymus padeda santykių su klientais valdymo (angl. Customer Relationship Management, CRM) sistema.
 
 
Taip pat bendrovė naudoja programą „Webceo“, kuri stebi ir matuoja per 50 parametrų: raktinių žodžių pozicijas, svetainės srautą pagal įvairius pjūvius. Prieiga prie programos suteikiama ir klientams, kad jie patys galėtų analizuoti svetainės duomenis.
 
„Prenumeruojamos IT paslaugos padeda mums ir klientams matyti situaciją tiesiogiai. Tai yra vienas iš mūsų konkurencinių pranašumų“, – įsitikinęs E. Manylovas.
 

Siekia lankstaus darbo

Bendrovės komanda per trejus metus išaugo nuo kelių bendraminčių iki 17 darbuotojų. Augant žmonių skaičiui, svarbu suvaldyti procesus, visiems užtikrinti lankstaus darbo sąlygas.
 
„Visoms paslaugoms keliame reikalavimą, kad galėtume duomenis pasiekti realiu laiku iš bet kur, kur yra interneto ryšys“, – pabrėžia pašnekovas.
 
 
Dėl šios priežasties nuspręsta visiems darbuotojams užsakyti bendrovės „Telia“ teikiamą „Office 365“ paslaugą – prenumeruojamą „Microsoft Office“ programų paketą, veikiantį darbalaukyje ir internete.
 
„Augant darbuotojų skaičiui, didėja informacijos kiekiai. Svarbu, kad informacija judėtų greitai ir visi turėtų prieigą prie svarbių duomenų, projektų, bendro kalendoriaus“, – sako E. Manylovas
 
„Tikimės, kad „Office 365“ šiuos poreikius įgyvendins“, – priduria pašnekovas.
 
Šiuo metu bendrovė naudoja senesnes „Microsoft Office“ versijas, kai kurie darbuotojai dirba su „Open Office“. Tikimasi, kad įdiegta paslauga padidins darbo našumą 20–30 proc.
 

Padeda auginti įmonę

Panašiu keliu žengia ir kitos šiuolaikinės bendrovės. Daugelis augančių ar naujų įmonių pasirenka prenumeruojamas IT paslaugas. Taip mažinamos sąnaudos ir lengviau prisitaikoma prie augančios komandos poreikių. Bendrovės „Google“ užsakytas tyrimas atskleidė, kad net 57 proc. bendrovių įvardija didesnį lankstumą ir lengviau pritaikomą infrastruktūrą kaip pagrindinę prenumeruojamų IT paslaugų naudą.
 
Tuo tarpu 2014 m. atliktas „Computer Economics“ tyrimas atskleidė, kad bendrovės, savo visą veiklą perkėlusios į debesiją, IT biudžetą sumažina iki 15 proc. Nors prenumeruojantieji išleidžia daugiau pinigų programinei įrangai, tačiau sutaupo kitose srityse, nes didina darbo našumą ir neinvestuoja į nuosavus duomenų centrus. 
 

Išvardijo dažniausias klaidas

„Google“ paieškos algoritmai nuolat kinta, pakeisdami ir SEO specialistų darbo taisykles. Naujausias pavyzdys – prastesniais paieškos rezultatais „nubaustos“ svetainės, kurios neturėjo mobiliųjų versijų. Po tokių sankcijų bendrovės suskubo kurti mobiliąsias versijas, taip pakeisdamos visą interneto vaizdą.
 
Dažnai gerus rezultatus duoda ir gerokai subtilesni pakeitimai, apie kuriuos negalvojama rengiant pradinę svetainės versiją.
 
„Tinklapius kuriančios įmonės sako, kad kuria SEO optimizuotas svetaines, tačiau to nepadaro arba padaro atmestinai. Niuansų čia daug: puslapių aprašymai, turinys, raktiniai žodžiai, elementų išdėstymas. Svarbu ir puslapio krovimo greitis, ir ar programinis kodas atitinka standartą“, – vardija E. Manylovas.

 

Palengvinkite savo komandos darbą su „Office 365“
Palengvinkite savo komandos darbą su „Office 365“
Sužinoti daugiau