Telia ID
Atsijungti

 

 < Grįžti atgal

„SharePoint“ – tai programėlė, skirta kurti darbo grupes, kurių nariai gali bendrinti ir redaguoti dokumentus. Svarbu, kad nariui pasitraukus, jo dokumentai lieka grupėje ir leidžia išvengti darbo trikdžių.

Yra keli būdai kaip sukurti SharePoint grupes:

1. per administratoriaus centrą: paspauskite „Grupės“ ir atsidariusio lango apačioje paspauskite „+ Office 365 grupė“ – dešinėje pusėje atsivers grupės informacijos langas, kuriame galėsite įvesti informaciją apie grupę;

2. paspaudę „+ Kurti svetainę“, sukursite tokią pačią grupę kaip administratoriaus centre, tik paprasčiau. Dešinėje pusėje taip pat atsivers langas, kuriame galėsite įvesti informaciją apie grupę.

              

 

Pridėti narių į grupę galite keliais būdais:

1. per administratoriaus centrą: skiltyje „Grupės“ paspauskite norimą grupę – dešinėje pusėje atsivers langas, kuriame prie „Nariai“ paspaudę „Redaguoti“, galėsite pridėti narius.

2. prisijunkite prie „SharePoint“ ir paspauskite „Nariai“ (žalias kvadratėlis) – dešinėje pusėje atsivers langas, kuriame galėsite įtraukti narius (raudonas kvadratėlis).

             
           

Kiekvienam grupės vartotojui galima suteikti „Savininko“ teises arba paprasto „Nario“ teises.

          
„SharePoint“ nustatymų skiltyje paspaudę „Svetainės teisės“ (angl. Site permissions), galite valdyti savininkų ir narių grupių teises: leisti tik skaityti, redaguoti ar suteikti visateisę prieigą. Taip efektyviai paskirstysite vaidmenis grupėje.

Dokumentų kopijavimas arba bendrinimas su kita grupe

1.  Grupėje pažymėkite failą ir paspauskite „Kopijuoti“ – atsiras du vienodi atskiri failai skirtingose grupėse.

            

2. Pažymėkite failą ir paspauskite „Bendrinti“ – atsivėrusiame lange galėsite įrašyti ne tik el. pašto adresą, bet ir grupę. Šiuo atveju dvi atskiros grupės dalinsis tuo pačiu failu: jei failą redaguos vienoje grupėje, tai matys ir kita grupė.