Telia ID
Atsijungti

 „Yammer“, tai „Office 365“ programa, kuri atlieka socialinio tinklalapio funkciją. Šiuo atveju socialinis bendravimas vyksta tarp organizacijos darbuotojų ir vadovų. Tai geras įrankis skatinti savo darbuotojus produktyviai darbo dienai, taip pat darbuotojams paskelbti apie savo padarytas užduotis.

Funkcijų aprašymas:

1. viršutiniame žaliame laukelyje galite parašyti naujieną, kurią matys visa organizacija arba jūsų pasirinkti asmenys. Taip pat galite paskelbti apklausą „Poll“, pagyrimą „Praise“ ar skelbimą „Announcement“;

2. apatiniame žaliame laukelyje matysite tai, ką paskelbėte ar ką paskelbė kiti nariai;

3. dešiniajame geltoname laukelyje galite pakviesti prisijungti darbuotojus, kurie dar nėra prisijungę;

4. dešiniajame raudoname laukelyje galite kurti atviras arba uždaras „Yammer“ socialinio bendravimo grupes;

5.  viršutiniame kairiajame mėlyname laukelyje galite siųsti privačias žinutes pasirinktiems asmenims ir peržiūrėti naujienas.

*Jei norite gauti „Yammer“ naujienų pranešimus kompiuteryje, parsisiųskite „Yammer Desktop Notifications“ programą ir ją įsirašykite.

             

 

„Planner“ – tai programa, skirta kurti ir priskirti užduotis. Joje galite sukurti „Naują planą“ (panašu į „SharePoint“ grupę) ir ten įtrauktiems asmenins priskirti užduotis.

Planner funkcijos:

1. žaliame laukelyje paspaudę „Naujas planas“, atsidariusiame lange galėsite sukurti naują darbo planavimo grupę;

2. geltoname laukelyje matysite jums priskirtas užduotis;

3. raudoname laukelyje matysite tiek naujai sukurtas darbo planavimo grupes, tiek esamas „SharePoint“ grupes, kurioms irgi galėsite priskirti užduotis.

Užduočių priskyrimas:

          

1) žaliame laukelyje galite priskirti užduotis grupėje esantiems asmenims, nustatyti terminą, iki kada turi būti atlikta užduotis, bei priskirti ją asmeniui, paspaudę „Įtraukti užduotį“;

2) geltoname laukelyje galite matyti diagramą, kuri atvaizduoja užduočių atlikimo našumą, o paspaudę „Bloknotas“, galite kurti užrašus.

Programa „Delve“ suteikia galimybę matyti populiariausius(dažniausiai naudojamus, peržiūrimus) dokumentus, vienoje vietoje.(Žinoma jei turite prieigą prie to dokumento)

1) Žaliame laukelyje, matysite dažniausiai naudojamus dokumentus.

2) Geltoname laukelyje galite ieškoti dokumentų.

             

„Sway“- tai programas, kuri leidžia išvaizdžiai ir įdomiai pateikti dokumentų medžiagą.

1) Žaliai pažymėtame laukelyje, paspaudus sukurti naują „Create New“, pradėsite kurti naują Sway pateiktį.

2) Geltoname laukelyje yra trumpos ir aiškios video instrukcijos „Tutorials“, kurios padės greitai išmokti naudotis Sway.

 

„Bookings“ – tai programa, skirta priimti klientų užsakymus. Joje galite nustatyti darbuotojus, laikus, dienas ir kainas, iš kurių galės rinktis klientai.

Atsidarę programą, žaliame lauke matysite programas, kurios padės greičiau efektyviai valdyto nustatymus.

Nustatymai:

1) žaliame laukelyje galite nustatyti savo įmonės logotipą ir parašyti pavadinimą;

2) mėlyname laukelyje matysite atliktus užsakymus, kiek klientų užsisakė ir apytiksles pajamas;

3) geltoname laukelyje yra pagrindiniai nustatymai: kalendorius, kuriame matysite visus užsakymus ir informaciją apie juos; paslaugų skiltis, kurioje galėsite nustatyti savo paslaugas arba parduodamas prekes, bei darbuotojus, kurie jas administruos, priims užsakymus ar teiks konsultacijas; klientų skiltis, kurioje matysite aptarnaujamus klientus; darbuotojų skiltis, kurioje matysite darbuotojus (galėsite valdyti jų darbo laikus).

Užsakymų puslapio publikavimas:

1) žaliame laukelyje matysite užsakymų puslapio parametrus;

2) geltoname laukelyje paspaudę „Įdėti“, gausite HTML kodą, jį galėsite įdėti į savo puslapį, iš kurio klientai galės tiesiogiai užsisakyti. Taip pat galėsite bendrinti užsakymus ir socialinių tinklų puslapiuose;

3) įvedę prieš tai minėtą informaciją, paspauskite „Įrašyti ir publikuoti“ – puslapis bus paruoštas naudoti. Paspauskite „Atidaryti publikuotą puslapį“ ir matysite savo puslapį.

* Taip atrodo publikuotas bandomasis užsakymų puslapis: