Telia ID
Atsijungti

 

< Grįžti atgal

Naudodami „Office 365“, galite lengvai pasiekti savo el. paštą ir kalendorių, kad ir kur būtumėte. Su „Office 365“ galite peržiūrėti savo el. paštą kompiuteryje, planšetiniame kompiuteryje arba telefone. Kompiuteryje galite naudoti „Outlook“ programą, telefone arba planšetiniame kompiuteryje mobiliąją „Outlook“ programėlę. Bet kuriame įrenginyje savo el. paštą galite pasiekti naršyklės lange, naudodami naršyklei skirtą „Outlook Web App“.

Prijungti kompiuteryje el. paštą per „Outlook“ programą galite, vadovaujantis šiais žingsniais:

1. atidaryti „Outlook“ programą;

2. „File“ skiltyje paspauskite „Add Account“;

            

3. atsivėrusiame lange įveskite duomenis: vardą ir pavardę, jūsų „Office 365“ el. pašto adresą ir slaptažodį;

4. po kelių minučių el. paštas jūsų kompiuteryje bus prijungtas per Outlook;

           

„Outlook Web App“funkcijos:

Paspaudę ant „Nauja“ galite kurti naują laišką, kalendoriaus įvykį arba grupę. Kairėje pusėje galite matyti gautus, išsiųstus laiškus arba juodraščius.

  
Paspaudę dešinėje pusėje viršuje esančią nustatymų ikoną, pateksite į Outlook nustatymus. Šiuose nustatymuose galite sukurti automatinį atsakymą, redaguoti ekrano, darbo neprisijungus ir integravimo parametrus.

 

Kalendoriaus funkcijos

Paspaudę „Naujas“, galite sukurti naują laišką, kalendoriaus įvykį arba grupę. Paspaudę „Įtraukti kalendorių“, galite įkelti antrinį kalendorių arba kalendorių iš failo. Esant reikalui, galite spausdinti ir bendrinti kalendorių su kitais, leisdami jiems tik žiūrėti užimtumą arba ir įrašyti įvykius.

Kelis kartus paspaudę kalendoriuje esančią dieną, taip pat sukursite įvykį (tai alternatyva mygtukui „Naujas“).

Paspaudę viršuje, dešinėje pusėje, esančią nustatymų ikoną, galite redaguoti kalendoriaus nustatymus.

              

 Domeno įtraukimas ir priskyrimas vartotojui „Office 365“

Dėmesio: jeigu naudojate kitą pašto serverį, atlikę visus žemiau pateiktus žingsnius, iš karto nebegalėsite naudoti senojo pašto.
Pastaba: pavyzdžiuose naudojamas domenas, įkeltas „Hostex“ sistemoje. Jei jūsų domenas yra iš kito tiekėjo, tuomet vadovaukitės to tiekėjo instrukcijomis arba darykite analogiškus žingsnius kito tiekėjo savitarnos sistemoje.
 
Administratoriaus aplinkoje pasirinkite „Domenai“ ir „Įtraukti domeną“:
          

Įveskite savo domeną ir spauskite „Pirmyn“:

   
Šiame lange nurodyti reikiami įrašai:
 
   
Nurodytus TXT įrašus turite pakeisti savo domeno tiekėjo savitarnos svetainėje. Prisijungę prie savo domeno tiekėjo savitarnos svetainės, pasirinkite DNS zoną:
Tuomet kurkite naują įrašą:
Pasirinkite įrašo tipą TXT, įveskite „Office 365“ puslapyje nurodytus duomenis ir spauskite „Išsaugoti“:
Kai domeno nustatymai bus paruošti (palaukite bent 10 minučių), grįžkite į „Office 365“ puslapį ir spauskite „Tikrinti“:
Domeno DNS įrašų nukreipimas
Jeigu nustatymai jau atsinaujinę, jus perkels į kitą žingsnį, kur pasirinkite „Aš valdysiu savo DNS įrašus“ ir spauskite „Pirmyn“:
Tuomet jums bus pateiktas visų reikiamų pakeisti DNS parametrų sąrašas. Dėmesio: DNS įrašų atnaujinimai gali trukti iki 48val., tad kol jie neatsinaujins, el. paštas gali neveikti.
Jeigu naudosite „Office 365“ tik paštui, atkreipkite dėmesį tik į šiuos tris parametrus:
 
 
 
 
Dėmesio: jeigu naudojate kitą pašto serverį, pridėję šį įrašą, iš karto nebegalėsite naudoti senojo pašto. Savo domeno tiekėjo svetainėje atnaujinkite šiuos įrašus pagal pateiktą pavyzdį:
 
Atnaujinus visus tris parametrus, DNS parametrai turėtų atrodyti taip:
Savo „Office 365“ paskyroje pasirinkite „Sąranka“ ir „Domenai“ ir spustelėkite reikiamą domeną. Iššokusiame lange matysite visus savo parametrus. Spauskite „Tęsti sąranką“:
Jeigu savo DNS nustatymuose atnaujinote tik tris parametrus, būtinus el. paštui veikti, kitame lange jus informuos apie neteisingus DNS įrašus. Kiti įrašai būtini kitoms „Office 365“ paslaugoms veikti („Skype for Business“). Jeigu naudosite tik paštą, spauskite „Nepaisyti neteisingų...“. Jeigu naudosite ir kitas tarnybas, savo domeno savitarnoje atnaujinkite visus nurodytus parametrus.

 

Domeno priskyrimas vartotojams

Grįžkite prie savo sukurtų „Office 365“ vartotojų ir jiems priskirkite naują domeną. Pasirinkę vartotoją, spauskite „Redaguoti“ nurodytoje vietoje.
 
Sukurkite vartotojui naują „Pseudonimą“ ir pasirinkite iš sąrašo savo domeną. Tuomet nustatykite šį el. pašto adresą kaip pagrindinį.
   
Dėmesio: DNS įrašų atnaujinimai gali trukti iki 48val., tad palaukite, kol el. paštas pradės veikti.
 
Laiškų perkėlimas iš seno el. pašto į „Office 365“
 
Norėdami perkelti laiškus iš „Outlook“ programos, naudokitės šia  instrukcija.