Naudodami „Office 365“, galite lengvai pasiekti savo el. paštą ir kalendorių, kad ir kur būtumėte. Su „Office 365“ galite peržiūrėti savo el. paštą kompiuteryje, planšetiniame kompiuteryje arba telefone. Kompiuteryje galite naudoti „Outlook“ programą, telefone arba planšetiniame kompiuteryje mobiliąją „Outlook“ programėlę. Bet kuriame įrenginyje savo el. paštą galite pasiekti naršyklės lange, naudodami naršyklei skirtą „Outlook Web App“.
Prijungti kompiuteryje el. paštą per „Outlook“ programą galite, vadovaujantis šiais žingsniais:
1. atidaryti „Outlook“ programą;
2. „File“ skiltyje paspauskite „Add Account“;
3. atsivėrusiame lange įveskite duomenis: vardą ir pavardę, jūsų „Office 365“ el. pašto adresą ir slaptažodį;
4. po kelių minučių el. paštas jūsų kompiuteryje bus prijungtas per Outlook;
„Outlook Web App“funkcijos:
Paspaudę ant „Nauja“ galite kurti naują laišką, kalendoriaus įvykį arba grupę.
Kalendoriaus funkcijos
Paspaudę „Naujas“, galite sukurti naują laišką, kalendoriaus įvykį arba grupę. Paspaudę „Įtraukti kalendorių“, galite įkelti antrinį kalendorių arba kalendorių iš failo. Esant reikalui, galite spausdinti ir bendrinti kalendorių su kitais, leisdami jiems tik žiūrėti užimtumą arba ir įrašyti įvykius.
Kelis kartus paspaudę kalendoriuje esančią dieną, taip pat sukursite įvykį (tai alternatyva mygtukui „Naujas“).
Paspaudę viršuje, dešinėje pusėje, esančią nustatymų ikoną, galite redaguoti kalendoriaus nustatymus.
Domeno įtraukimas ir priskyrimas vartotojui „Office 365“
Įveskite savo domeną ir spauskite „Pirmyn“:
Domeno priskyrimas vartotojams

