CRM IR PROJEKTŲ VALDYMO PROGRAMA „TAIMER“
30 d. išbandykite nemokamai

„Taimer“ – tai itin paprastas naudoti įrankis, kuriame rasite visas būtinąsias darbo priemones. Viską gausite už vieną kainą, be jokių pradinių įmokų ir papildomų mokesčių už diegimą ar atnaujinimą. Įrankyje įdiegtos pagrindinių funkcijų naudojimosi nuorodos padės lengvai pasiruošti ir pradėti naudotis „Taimer“ nedelsiant. „Taimer“ gali būti priderintas prie besiplečiančio verslo poreikių.

Taimer CRM kaina

Jokių įdiegimo kaštų Jokių apribojimų Automatiniai atnaujinimai

1 vartotojui 16 Eur/mėn
Visos funkcijos vienoje vietoje

Verslo valdymo įrankis Taimer apima visus verslui reikalingus modulius: vienoje vietoje paprastai valdysite visą informaciją, susijusią su klientais, projektais, sąskaitų išrašymu, laiko bei išteklių apskaita ar vidine komunikacija.

Klientų (CRM) ir Pardavimų valdymo įrankis

Tai visapusis ir efektyvus Klientų valdymo (CRM) įrankis, taip pat skirtas ir įmonės pardavimams bei rinkodarai valdyti. Juo paprasta naudotis netgi mobiliajame telefone – Taimer sutaupytą laiką galėsite skirti ryšiams su klientais stiprinti, pardavimams didinti bei verslui vystyti.

Visos reikalingos funkcijos vienoje vietoje:

  • Pardavimo galimybių vertinimas (angl. sales pipeline), pardavimų ataskaitos ir grafikai
  • Skirtingų pardavimo rūšių valdymas: produktų, paslaugų ir projektų
  • Prie mobiliųjų įrenginių bei planšečių prisitaikantis dizainas
  • Nuoseklus pardavimų ciklo sekimas ir valdymas
  • Kontaktų administravimas ir sąskaitų registras
  • Itin paprastas klientų duomenų eksportas ir importas
  • Užduočių priminimai, klientų užklausos
  • Kalendoriai, kurie sinchronizuojasi su mobiliosiomis programėlėmis
  • Paprastas dalinimasis dokumentais su „Drag and drop“ funkcija
  • Pakartotinių pardavimo veiksmų užtikrinimas
  • Kaštų įvertinimas ir kainų pasiūlymai
Projektų ir Išteklių valdymas

Sklandžiai valdykite informaciją apie neribotą kiekį klientų, projektų ir jų komandų. Priskirkite projektams atsakingus asmenis bei jų darbo valandas tiesiai kalendoriuje. Su Taimer galėsite nuosekliai sekti visus projekto etapus. Planuokite projektams skirtą darbo laiką pagal darbuotojų užimtumą ir jų kompetenciją.

Projektų ir išteklių valdymas

  • Klientų ir projektų registras
  • Laiko registravimas ir kelionių išlaidų valdymas
  • Kalendoriai, kurie sinchronizuojasi su mobiliosiomis programėlėmis
  • Išteklių planavimas įvertinant užduotis ir projektų etapus
  • Pardavimų ir projektų istorija, kaštų įvertinimas ir kainų pasiūlymai
  • Dokumentų paprastas įkėlimas su „Drag and drop“ funkcija
  • Produktų, paslaugų ir projektų pardavimai
  • Ataskaitos realiuoju laiku
Laiko registravimas ir Išlaidų valdymas

Stebėkite realias savo įmonės išlaidas, veskite tikslesnę laiko apskaitą bei negaiškite papildomo laiko sąskaitoms išrašyti. Žinokite, kiek laiko skiriama projektams ir užduotims. Nufotografuokite savo išlaidų kvitus ir įveskite kelionės išlaidas.

Laiko stebėjimas ir Išlaidų valdymas

  • Registruokite laiką, skirtą projektams ar užduotims, kalendoriuje arba naudokite laikmatį, ir laikas bus įvestas automatiškai
  • Stebėkite laiką, klientus, projektus, sąskaitas ir išlaidas
  • Lengvai formuokite sąskaitas PDF formatu ir nustatykite įvairius apmokestinimo būdus
  • Įveskite kelionės išlaidas kelyje
  • Įveskite įvairių darbų ir prekių įkainius
Pardavimų ir Pirkimų sąskaitų valdymas

Paprastas, efektyvus ir tikslus sąskaitų išrašymas ir jų stebėjimas. Per kelias sekundes galėsite suformuoti ir išsiųsti profesionaliai atrodančias sąskaitas. Sąskaitas galėsite išrašyti įvertinę projektus, sugaištą jiems laiką, panaudotus produktus ir kitas patirtas išlaidas. Mėnesio sąskaitos bus paruoštos per kelias akimirkas. Automatizuokite sąskaitų išrašymą ir dėmesį sutelkite į svarbesnius darbus. Apskaičiuokite projekto ar kliento pelningumą ir atraskite verslui naudingų įžvalgų.

Pardavimų ir Pirkimų sąskaitos

  • Sukurkite ir išsiųskite sąskaitas vos keliais spustelėjimais
  • Lengvas, efektyvus ir tikslus sąskaitų išrašymas
  • Patvirtintus kaštus ir registruotas projektų valandas įrašykite į sąskaitas klientams per kelias sekundes
  • Sąskaitų ataskaitos realiuoju laiku
Ataskaitos ir Dokumentų tvarkymas

Pasiekite ir dalinkitės dokumentais, kur bebūtumėte. Priskirkite dokumentus klientui, projektui, sąskaitoms ar išlaidoms. Racionalius sprendimus priimti padės ataskaitos realiuoju laiku. Pasidalinkite naudingomis ataskaitomis ir analizėmis su projektų vadovais ar pardavimo komandomis. Laikykite ir tvarkykite visus dokumentus, susijusius su klientu ar projektu, šiame įrankyje.

Ataskaitos ir dokumentų tvarkymas

  • Kurkite ataskaitas realiuoju laiku
  • Analizuokite, grafiškai pateikite ir pasidalinkite ataskaitų duomenimis be vargo
  • Lengvai sugeneruosite grafikus ir diagramas
  • Patogi „Drag and drop“ funkcija
  • Maksimalus dokumento dydis iki 5 MB
Darbas mobiliuoju telefonu ir planšete

Pagerinkite komunikaciją įmonės viduje, pateikite bendradarbiams naujausią informaciją apie projektus, pardavimus ir sąskaitas, kur jie bebūtų. Didinkite darbuotojų aktyvumą ir bendradarbiavimą; visi projekte dalyvaujantys darbuotojai galės matyti laiko apskaitą, užduotis kalendoriuose, darbo etapus, priminimus.

Puikiai veikia mobiliuosiuose telefonuose ir planšetėse

  • Prisitaikantis dizainas mobiliuosiuose įrenginiuose („Apple“, „Android“ ir „Windows“)
  • Prisitaikantis dizainas planšetėse
Papildiniai

Lengvai tvarkykite ir bendrinkite dokumentus. Įkelkite dokumentus su „Drag and drop“ funkcija į projektų korteles, prisekite kvitų kopijas prie sąskaitų ar kelionės išlaidų.

Padidinkite informacijai saugoti skirtą vietą

  • Saugiai laikykite, tvarkykite ir dalinkitės dokumentais debesyje (angl. cloud)
  • Įkelkite dokumentus tiesiai į naršyklę su „Drag and drop“ funkcija
  • Maksimalus dokumento dydis iki 5 MB
Papildomos integracijos

Į Taimer įrankį galima integruoti papildinių, pritaikytų sklandžiai dirbti su kitomis sistemomis. Šios integracijos laikomos papildomu platformos funkcionalumu ir yra papildomai apmokestinamos. Taimer lengvai sinchronizuojasi su populiariausiais kalendoriais, pvz.: „Outlook“ ar „GoogleCal“.

Galimos integracijos:

  • Kalendoriai „GoogleCal“ ir „Outlook Live“
  • Buhalterijos programos ir bankų sistemos

Kaip naudotis Taimer programa

Taimer naudojimosi instrukcija