Serverių priežiūra
Kokybiška Jūsų serverių priežiūra, jų saugumo garantija eksploatavimo metu, laiku diegiami atnaujinimai ir periodinė tarnybinės stoties patikra.
Patogu

Vienas klientų aptarnavimo numeris 1816 (balso meniu punktas 3) visais IT ūkio klausimais, ta pati įmonė prižiūri telekomunikacijų ir IT ūkį;

Visada pasiekiama

Kreipinių registravimas visą parą – IT pagalbos tarnyba veikia 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą.

Operatyvu

Nuolatos stebimas serverio darbas, jam sutrikus operatyviai šalinamos sutrikimų priežastys;

Saugu

Serverių priežiūros paslaugos teikiamos laikantis nustatytų procedūrų, konfidencialumo ir saugumo reikalavimų.

Patikima

Kas mėnesį atliekama serverio profilaktinė apžiūra, todėl galite būti tikri, kad bus laiku įdiegti reikalingi atnaujinimai.

Teikiamos konsultacijos

Rekomenduosime reikalingus serverio techninius atnaujinimus, padėsime juos įdiegti.

1 serverio priežiūra:

Į kainą įeina: IT pagalba, problemų sprendimas telefonu ir nuotoliniu būdu, neribotas kreipinių skaičius, gedimų šalinimo darbai (iki 3 val.).

Nuo 72,12 Eur/mėn.
Kaina be PVM
Papildomų paslaugų įkainiai
Darbai Sąlygos
Gedimų šalinimo darbai (virš 3 val.) 31,64 Eur/val.
Atvykimas pas klientą 8,38 Eur
Serverio diegimas 365,07 Eur
Paslaugos įjungimas, 1 serveris (vienkartinis)* 24,34 Eur
Nestandartinis aptarnavimo laikas (darbo dienomis 8:00-22:00) + 50%
Nestandartinis aptarnavimo laikas (kasdien 8:00-22:00) + 100%

*Pasirašius 12 mėn. ar ilgesnę paslaugos naudojimosi sutartį, įjungimo mokesčiui taikoma 100 proc. nuolaida.

Papildoma informacija
  • Darbo laikas, kuriam taikomi valandiniai įkainiai, skaičiuojamas pusės valandos tikslumu. Darbams, trunkantiems mažiau nei 1 val., taikomas 1 val. darbų įkainis.
  • Standartinis aptarnavimo laikas – darbo dienomis 8:00-17:00 (penktadieniais iki 15:45).
  • Pabrangimas už nestandartinį laiką laikomas mėnesiniams mokesčiams ir valandiniams įkainiams.
  • Įrangos ir medžiagų, kurios naudojamos paslaugos teikimui, kainos į tarifus neįskaičiuotos.