Biuro įrangos priežiūra
Patikėkite savo IT ūkio rūpesčius specialistams, kad visą savo dėmesį galėtumėte skirti tiesioginei veiklai.
Skubus gedimų pašalinimas

Net 80 proc. visų kreipinių išsprendžiame per 2 darbo valandas. Sugedus kompiuteriui pataisysime jį tą pačią dieną – ne vėliau kaip per 4 val. atvyks inžinierius.

Proaktyvi sutrikimų prevencija

Išvengsite 20 proc. galimų Jūsų kompiuterio sutrikimų – aptarnavimo centras juos pašalins Jums dar nespėjus su jais susidurti.

Pakaitinė įranga

Užtikriname Jūsų nepertraukiamą darbą pateikdami pakaitinę įrangą.

Profesionali komanda

Nebereikės turėti savo IT administratorių, gausite visą „Telia“ IT profesionalų komandą, t.y. daugiau nei 40 kompetentingų IT specialistų, dirbančių visoje Lietuvoje.

Pageidavimų išpildymas realiuoju laiku

Jūsų pageidavimai bus išpildyti nuotoliniu būdu ne vėliau kaip per 4 val. Įdiegsime programą, sukonfigūruosime paštą ar atliksime kitą prašymą.

Viskas įskaičiuota

Į naują biuro įrangos priežiūros paslaugą įskaičiuota spausdintuvo priežiūra bei antivirusinė programa Jūsų kompiuteriui.

1 kompiuteris + 1 spausdintuvas

Užsisakiusiems paslaugą, kiekvienam prižiūrimam kompiuteriui nemokamai suteiksime licencijuotą antivirusinę programą ir spausdintuvą prižiūrėsime be papildomo mėnesinio mokesčio.

8,4 EUR
Kaina be PVM

Papildomi biuro įrangos priežiūros mokesčiai

 
Papildoma paslauga Mokestis
Atvykimo mokestis (šalinant gedimą kliento ofise) 8,38 Eur
Papildomų darbų mokestis 11,97 Eur/val.
Specialisto iškvietimų mėnesinis mokestis* 5,79 Eur/mėn.

*Užsisakant specialisto iškvietimų mėnesinį mokestį – 5,79 Eur kiekvienai kompiuterinei darbo vietai, inžinieriaus iškvietimai nebus apmokestinami atvykimo mokesčiu ir valandiniu įkainiu.

Už medžiagas ar atsargines dalis mokama pagal faktą.

Papildoma informacija
  • Darbo laikas, kuriam taikomi valandiniai įkainiai, skaičiuojamas pusės valandos tikslumu. Darbams, trunkantiems mažiau nei 1 val., taikomas 1 val. darbų įkainis.
  • Įrangos ir medžiagų, kurios naudojamos paslaugai teikti, kainos į tarifus neįskaičiuotos.
  • Už medžiagas ar atsargines dalis mokama pagal faktą.
  • Aptarnavimo laikas, šalinant gedimus nuotoliniu būdu: darbo dienomis 8:00–19:00 val (penktadieniais iki 18:00 val.)., kliento patalpose darbo dienomis 8:00–17:00 val. (penktadieniais iki 15:45 val.).

Dažniausiai užduodami klausimai

 
Kas yra „Biuro įrangos priežiūros“ paslauga?

Paslauga, suteikianti Jums galimybę patikėti savo IT ūkio rūpesčius specialistams, kad visą savo dėmesį galėtumėte skirti tiesioginei veiklai.

Jūsų kompiuteryje nuotoliniu būdų bus laiku diegiami visi būtiniausi programinės įrangos atnaujinimai, kasdien atliekami profilaktiniai ir prevenciniai darbai. „Telia“ IT pagalbos specialistai nuotoliniu būdu ir jūsų darbo vietoje operatyviai pašalins iškilusias problemas, kritinio gedimo atveju suteiks pakaitinį kompiuterį ar spausdintuvą. 

Užregistruotų kreipinių sprendimo eigą ir periodinės ataskaitas matysite saugiai prisijungus prie „Telia“ savitarnos svetaines.

Kokia techninę ir programinę įrangą prižiūri „Telia“?

Kompiuterinių darbo vietų, spausdintuvų techninė ir programinė įranga turi būti suderinama pagal gamintojo reikalavimus. Kompiuteryje turi būti įdiegta Windows arba OSX operacinė sistema, antivirusinė programa. „Telia“ IT pagalbos specialistai pajungs naują kompiuterinę darbo vietą, įdiegs/išdiegs kompiuteryje operacinę sistemą, MS Office paketo programas, labiausiai paplitusias interneto naršykles ir antivirusines programas.

Kaip pradėti naudotis „Biuro įrangos priežiūros“ paslauga?

Norėdami užsisakyti paslaugą:

  • susisiekite su Jūsų asmeniniu vadybininku,
  • paskambinkite verslo klientų telefonu 1816,
  • arba užpildykite pateiktą formą.

Pasirašius sutartį dėl paslaugos naudojimo, nurodytu kontaktiniu telefonu su jumis susisieks „Telia“ IT pagalbos specialistas, nuotoliniu būdu į kompiuterį suinstaliuos pagalbos programą ir atliks pirminę kompiuterio profilaktiką.

 

Kaip registruoti kreipinius „Telia“ IT pagalbos specialistams?

Sugedus kompiuteriui kreipkitės:

  • telefonu 1816 #3 #3
  • el. paštu itpagalba@telia.lt
  • daugiau informacijos kaip registruoti kreipinį rasite čia

 IT pagalbos darbo laikas:

  •  Kreipinių registravimas: visą parą.
  •  Gedimų šalinimas:
  • • Nuotoliniu būdu darbo dienomis 8:00–19:00 val. (penktadieniais iki 18:00 val.)
  • • Kliento patalpose darbo dienomis 8:00– 17:00 val. (penktadieniais iki 15:45 val.).
Kur aš galiu matyti kreipinių sprendimo eigą ir periodines ataskaitas?

Užregistruotų kreipinių būseną ir sprendimų eigą ir periodines ataskaitas galite matyti Mano Telia paskyroje, periodinės ataskaitos taip pat bus siunčiamos į Jūsų nurodytą el. pašto dėžutę.