Įrenginių draudimas

Įrangos draudimo paslaugą galima užsisakyti perkant tik mobiliuosius telefonus ir planšetinius kompiuterius iš kategorijos Mobiliojo ryšio įranga su planu. Apsidraudę, leiskite sau jaustis saugiai. Jei apdraustas įrenginys sugenda arba jį prarandate, mes jums atlyginame žalą: įrenginį suremontuojame arba pakeičiame nauju.

Įrangos draudimas apsaugo nuo šių rizikų:

  • Visos žalos ir pažeidimai, kurie atsitinka staiga ir netikėtai,
  • vandens (nuskendimo, apliejimo),
  • ugnies (gaisro, sprogimo, žaibo),
  • praradimo,
  • vagystės, vagystės su įsilaužimu bei apiplėšimo,
  • elektros įtampos svyravimo ar viršįtampių,
  • neteisėto naudojimosi paslaugomis išlaidos iki 165,29 Eur be PVM.

Kiek galioja paslauga?

  • Draudimo galiojimo laikotarpis 60 mėnesių.
  • Pirmi 3 mėnesiai NEMOKAMI! Pirmą įmoką už draudimo paslaugą pradėsite mokėti nuo 4 mėnesio.
  • Draudimo sutartis gali būti nutraukta bet kada, be jokių nutraukimo mokesčių.
  • Norėdami nutraukti sutartį atvykite į artimiausią „Telia“ saloną, skambinkite į „Telia“ klientų aptarnavimo centrą ar konsultuokitės internetu. Sutarties nutraukimui reikės pateikti pasirašytą prašymą.

Kiek kainuoja draudimo paslauga?

Įrangos vertė pirkimo metu Mėnesinė įmoka Frančizė
0 - 165,28 Eur 3,22 Eur 16,53 Eur
165,29 - 330,57 Eur 4,05 Eur 28,93 Eur
330,58 - 495,86 Eur 5,70 Eur 41,32 Eur
495,87 - 826,44 Eur 7,36 Eur 61,98 Eur
826,45 - 1074,38 Eur8,18 Eur 82,64 Eur
  • Kainos nurodytos be PVM.

Kaip užsisakyti „telefonų ir planšetinių kompiuterių draudimo“ paslaugą?

Norėdami užsisakyti draudimo paslaugą atvykite į artimiausią „Telia“ saloną, skambinkite į „Telia“ klientų aptarnavimo centrą ar konsultuokitės internetu.

Įsigydami draudimą jūs:

  • Išvengiate neplanuotų išlaidų, nes telefono praradimo ar nepataisomo sugadinimo atveju draudimo sumos ribose jis pakeičiamas tokiu pačiu nauju arba kitu, apdraustojo įrenginio savybes labiausiai atitinkančiu įrenginiu, o gedimo atveju įrenginys suremontuojamas. Visiems draudžiamiesiems įvykiams taikoma besąlyginė išskaita. Besąlyginės išskaitos dydis yra fiksuotas ir nekintantis viso draudimo galiojimo laikotarpiu.
  • Galite drąsiai keliauti užsienyje (draudimo apsauga užsienyje galioja visą draudimo laikotarpį 24/7)
  • Paslauga be ilgalaikių įsipareigojimų. Apdrausti galima iš „Telia“ įsigyjamą naują telefoną ar planšetinį kompiuterį įrangos pirkimo metu, arba per 14 kalendorinių dienų nuo įsigijimo. Išsamesnė informacija apie draudžiamuosius ir nedraudžiamuosius įvykius pateikiama draudimo taisyklėse.

Kur kreiptis norint pranešti apie žalą?

  • Kai įrenginys sugenda ar yra prarandamas, per 7 dienas užregistruokite žalą žalų registravimo puslapyje: https://www.willisinsurance.net prisijungimui reikės jūsų asmens kodo bei abonento numerio, jokia papildoma registracija nereikalinga.
  • Taip pat žalą užregistruoti galėsite paskambinę telefonu : +37052190774.
  • Jei turite įrangos draudimą, visais atvejais registruokite žalą, o remonto įmonė įvertins ar įrenginys remontuojamas/keičiamas pagal gamintojo suteiktą garantiją, ar pagal draudimo suteiktą apsaugą.
  • Užregistravę žalą įrenginį pristatykite į artimiausią „Telia“ saloną arba į remonto įmonę TSC, adresu: Šeimyniškių 5A, Vilnius, LT09312, Lietuva

Įrangos draudimo partneriai

Willis Tower Watson: Administruoja ir valdo draudimo programą; Administruoja ir tvarko visas žalas bei jų reguliavimą draudimo kompanijos vardu;  Willis Towers Watson įgaliojo Balto Link tvarkyti visas klientų užklausas;

Chubb: Ši draudimo bendrovė yra sutarties su klientu dalis (pagal draudimo taisykles), ir įgaliojo Willis Towers Watson administruoti draudimus ir visas žalas bei suteikti informaciją apie draudimą; Draudimo bendrovė prisiima draudimo riziką, sudarydama sutartį su klientu.

UADBB „Balto Link“: tvarko ir administruoja klientų skundus ir žalas. Kontaktiniai duomenys: Kęstučio g. 59, LT-08124 Vilnius, Lietuva, +37052190774.

TSC Lietuva: remonto įmonė atliekanti įrengos taisymą. Kontaktiniai duomenys: Šeimyniškių 5A, Vilnius, LT09312, Lietuva, +370 521 95 332.