Telia ID

Tarptautinė virtualaus privataus tinklo paslauga

 

Tarptautinė virtualaus privataus tinklo paslauga – tai MPLS tinklu teikiamas duomenų perdavimo sprendimas.

 

 

Paslaugos teikiamos galimybės

  • Efektyvumas. Jums nereikia gaišti laiko ar samdyti IT specialisto, nes visus paslaugos priežiūros, valdymo ir duomenų paskirstymo darbus įmonės viduje atlieka „Telia“ specialistai.
  • Saugumas. Uždaras MPLS duomenų perdavimo tinklas yra atskirtas nuo viešojo interneto tinklų.
  • Nuotolinis prisijungimas. Galimybė saugiai prisijungti prie įmonės vidaus tinklo iš namų ar iš bet kurios kitos pasaulio vietos.

Užsisakydami tarptautinę duomenų perdavimo paslaugą, taip pat galite pasirinkti ir paslaugos aptarnavimo lygį (SLA).

SLA teikiama nauda
  • Prioritetinis / spartesnis gedimų šalinimas. „Telia“ gedimų šalinimo sistemose uždedami specialūs požymiai prie paslaugų, kurios parduodamos su aukštesniu SLA. Į tokių paslaugų gedimus reaguojama pirmiausiai.
  • Garantuojamas aukštesnis pateikiamumas. Gedimai šalinami greičiau, todėl užtikriname aukštesnį paslaugos pateikiamumą.
  • Kompensacijos už nevykdomus įsipareigojimus. Atsakome už paslaugos kokybę finansiškai: neįvykdžius paslaugos pateikiamumo rodiklio, galėsite gauti kompensaciją iki 30 proc. paslaugos mėnesinio mokesčio.
„Telia“ kokybės užtikrinimas pagrįstas ilgamete patirtimi
  • Tarptautines duomenų perdavimo paslaugas teikiame daugeliui verslo klientų ir operatorių. Lietuvoje valdome visus savo tinklo elementus patys, todėl mums nereikia kreiptis į trečiąsias šalis norint įdiegti paslaugas, atlikti pakeitimus ar pašalinti sutrikimus.
  • „Telia“ duomenų perdavimo tinklo apkrova visada turi paliktą rezervą, todėl net ir piko metu resursų užtenka visų klientų duomenų perdavimui, o kokybinių paslaugos parametrų (vėlinimo, paketų praradimo) svyravimo tikimybė minimali.
  • Patikimi, tvarūs ir atsakingi partneriai garantuoja aukštą paslaugos kokybę užsienio tinkluose.
  • Kvalifikuoti specialistai stebi tinklo veikimą monitorių ekranuose visą parą, o budinčios techninių darbuotojų komandos visuose regionuose užtikrina greitą sutrikimo vietos pasiekimą bei gedimo pašalinimą.
Kiek kainuoja?
  • Paslaugos kaina priklauso nuo ryšio spartos, pasirinkto naudojimosi paslauga laikotarpio.
  • Kaina taip pat keičiasi priklausomai nuo mūsų partnerių taikomų kainų už jūsų padalinio, esančio užsienyje, pajungimą.
Kaip užsisakyti?
  • Norėdami pasitarti ar daugiau sužinoti apie šią paslaugą, kreipkitės į jūsų įmonę aptarnaujantį projektų vadovą.
  • Taip pat galite užsisakyti paslaugą užpildę žemiau esančią formą – mes su jumis susisieksime.