Telia ID

Tarptautinės skirtosios linijos

 

Tarptautinė skirtoji linija – tai neperjungiamoji (nekomutuojama) telekomunikacijų linija, skirta tiesiogiai perduoti informaciją taškas – taškas, kai vienas iš taškų yra užsienyje. Jų teikimui naudojami DXX ir SDH tinklai.

 

 

Paslaugos teikiamos galimybės:

  • Saugumas – informacijos perdavimui iš vieno jūsų padalinio į kitą bus naudojama garantuotos spartos (iki 2 Mbps) neperjungiama/nekomutuojama telekomunikacijų linija;
  • Patikimumas – tai laiko patikrinta technologija, kurią vertina ir naudoja visi telekomunikacijų operatoriai;
  • Praktiškumas – paslaugos valdymas ir priežiūra atliekama iš Tinklo valdymo centro;
  • Universalumas – Skaitmenine skirtąja linija vienodai kokybiškai galima perduoti balsą, vaizdą, duomenis ir tekstą.

Užsisakydami tarptautinę duomenų perdavimo paslaugą, taip pat galite pasirinkti ir paslaugos aptarnavimo lygį (SLA).

SLA teikiama nauda

  • Prioritetinis / spartesnis gedimų šalinimas. „Telia“ gedimų šalinimo sistemose uždedami specialūs požymiai prie paslaugų, kurios parduodamos su aukštesniu SLA. Į tokių paslaugų gedimus reaguojama pirmiausiai.
  • Garantuojamas aukštesnis pateikiamumas. Gedimai šalinami greičiau, todėl užtikriname aukštesnį paslaugos pateikiamumą.
  • Kompensacijos už nevykdomus įsipareigojimus. Atsakome už paslaugos kokybę finansiškai: neįvykdžius paslaugos pateikiamumo rodiklio, galėsite gauti kompensaciją iki 30 proc. paslaugos mėnesinio mokesčio.

„Telia“ kokybės užtikrinimas pagrįstas ilgamete patirtimi

  • Tarptautines duomenų perdavimo paslaugas teikiame daugeliui verslo klientų ir operatorių. Lietuvoje valdome visus savo tinklo elementus patys, todėl mums nereikia kreiptis į trečiąsias šalis norint įdiegti paslaugas, atlikti pakeitimus ar pašalinti sutrikimus.
  • „Telia“ duomenų perdavimo tinklo apkrova visada turi paliktą rezervą, todėl net ir piko metu resursų užtenka visų klientų duomenų perdavimui, o kokybinių paslaugos parametrų (vėlinimo, paketų praradimo) svyravimo tikimybė minimali.
  • Patikimi, tvarūs ir atsakingi partneriai garantuoja aukštą paslaugos kokybę užsienio tinkluose.
  • Kvalifikuoti specialistai stebi tinklo veikimą monitorių ekranuose visą parą, o budinčios techninių darbuotojų komandos visuose regionuose užtikrina greitą sutrikimo vietos pasiekimą bei gedimo pašalinimą.

Kiek kainuoja?

Paslaugos kaina priklauso nuo ryšio spartos, pasirinkto naudojimosi paslauga laikotarpio.
Kaina taip pat keičiasi priklausomai nuo mūsų partnerių taikomų kainų už jūsų padalinio, esančio užsienyje, pajungimą.

Kaip užsisakyti?

Norėdami pasitarti ar daugiau sužinoti apie šią paslaugą, kreipkitės į jūsų įmonę aptarnaujantį projektų vadovą.
Taip pat galite užsisakyti paslaugą užpildę žemiau esančią formą – mes su jumis susisieksime.

Bendri kontaktai

Tel. 1838;
E. paštas vip@telia.lt