Telia ID

Skambučių peradresavimas

 

Naudokitės skambučių peradresavimo paslauga, ir kai esate išvykę, svarbius skambučius nukreipkite į savo mobilųjį ar administratorės, kolegos darbo telefoną.

Skambučius peradresuoti galite trim atvejais:

  • Kai neatsiliepiama. Jūs nukreipiate jums skirtus telefono skambučius į kitą telefono numerį tik tada, kai neatsiliepiate į kelis šaukimo signalus (apytiksliai po 20 sekundžių). Peradresuokite skambutį į telefoną, šalia kurio planuojate būti, ir skambintojas su jumis susisieks.
  • Kai užimta. Kai jūsų telefonas „užimtas“, visus jums skirtus skambučius nukreipiate į kitą, jūsų pageidaujamą, telefono numerį.
  • Visais atvejais. Naudodamiesi šia paslauga, visus jums skirtus skambučius nukreipiate į kitą, jūsų pageidaujamą, telefono numerį. Savo telefono numerį galite peradresuoti į kitą miestą, užsienį, į mobilųjį telefoną ir pan. Kad ir kur būtumėte, skambutis jus pasieks. Naudokitės šia paslauga, jeigu jūsų ilgai nebus biure arba išvykstate į komandiruotę.

Rekomenduotina naudoti „kai užimta“ ir „kai neatsiliepiama“ nukreipimus vienu metu. Peradresavimas įvyks, jeigu niekas nekels ragelio arba tuo metu linija bus užimta.

Skambučių peradresavimą galite nustatyti dviem būdais:

Mano Telia savitarnos svetainėje
  • Jeigu skambučių peradresavimą nustatote pirmą kartą, tai prisijungę prie savo įmonės Mano Telia paskyros, rinkitės meniu punktą Naujų paslaugų užsakymas > Pokalbių planai. Atsidariusiame puslapyje pasirinkite punktą „Skambučių peradresavimas“ ir spauskite mygtuką „Užsakyti“. Paslaugos valdymo lange pasirinkite numerį, iš kurio bus peradresuojami skambučiai, nurodykite peradresavimo atvejį ir numerį, į kurį bus peradresuoti skambučiai. Tai atlikę, spauskite mygtuką „Užsakyti“.
  • Jeigu norite keisti jau nustatytus skambučių peradresavimus, tai prisijungę prie savo įmonės Mano Telia paskyros, rinkitės meniu punktą Mano paslaugos. Atsidariusiame puslapyje spauskite paslaugos „Skambučių peradresavimas“ nuorodą „Valdyti“. Paslaugos valdymo lange pasirinkite numerį, iš kurio bus peradresuojami skambučiai, nurodykite peradresavimo atvejį ir numerį, į kurį bus peradresuoti skambučiai. Tai atlikę, spauskite mygtuką „Užsakyti“.
  • Jeigu norite atšaukti nustatytus skambučių peradresavimus, tai prisijungę prie savo įmonės Mano Telia paskyros, rinkitės meniu punktą Mano paslaugos. Atsidariusiame puslapyje spauskite paslaugos „Skambučių peradresavimas“ nuorodą „Valdyti“. Paslaugos valdymo lange spauskite mygtuką „Atsisakyti“ ties telefono numeriu, kuriam norite atšaukti skambučių peradresavimą.
Fiksuotojo ryšio telefono klaviatūra

Norint peradresuoti skambutį, tereikia surinkti tam tikrą telefono aparato, iš kurio bus peradresuojami skambučiai, mygtukų kombinaciją. Kombinacijas galite rinkti dviem būdais:

  • pakelti telefono aparato ragelį ir surinkti reikiamą kombinaciją;
  • surinkti reikiamą kombinaciją ir tada pakelti telefono aparato ragelį.
  Kai neatsiliepiama Kai užimta Visais atvejais
Įjungimas
X - abonento telefono numeris su aštuoniuke ir miesto kodu, į kurį bus peradresuojami skambučiai. 
Pvz., jei jūsų telefono numeris Vilniuje 212 3456, tada reikia rinkti: *67*852123456#
*61*x# *67*x# *21*x#
Išjungimas
Jei norite pakeisti skambučio peradresavimo būdą arba jį išjungti
#61# #67# #21#
Patikrinimas
Jei teisingai įjungsite arba išjungsite paslaugą, girdėsite ištisinį signalą, jei ne - pypsėjimą
*#61# *#67# *#21#

Paslaugų „Virtualus IP PBX“ ir „Grupė“ vartotojai skambučių peradresavimo kombinacijas turi rinkti pagal šių paslaugų instrukcijas:

 

Kiek kainuoja?

Skambučių peradresavimo paslauga yra nemokama. jūs mokėsite tik už peradresuotus pokalbius pagal jūsų turimo pokalbių plano tarifus. Jeigu nesate užsisakę pokalbių plano, už peradresuotus pokalbius mokėsite pagal galiojančius TELIA LIETUVA, AB standartinius pokalbių tarifus.

Pastaba

Abonentams, kurių telefono aparatai prijungti prie žinybinės stotelės vidaus abonento linijų, peradresavimo paslauga taip, kaip aprašyta, gali neveikti. Tokiu atveju, kaip naudotis šiomis paslaugomis, skaitykite naudojamos žinybinės stotelės instrukcijoje arba klauskite IT specialistų, kurie prižiūri jūsų žinybinę telefonų stotelę.