Telia ID
Interaktyvusis atsakiklis
Paslauga „Interaktyvusis atsakiklis" (angl. Interactive Voice Response, toliau tekste IVR) suteikia galimybę valdyti kliento įeinančius skambučius.
Geresnis klientų aptarnavimas

Nepraleidžiamas nei vienas skambutis, t. y. nei vienas potencialus klientas ar užsakymas.Be to klientai lengvai įsimins jūsų skelbiamą numerį.

Efektyvumas ir klientų aptarnavimo kontrolė

IVR paskirstys skambučius pagal skyrių funkcijas ir padalinių geografiją. Skambučių aptarnavimo statistikos analizė leidžia tiksliau organizuoti skambučių priėmimo veiklą.

Kam skirta

 
Paslauga „Interaktyvusis atsakiklis" padės įmonėms, kurios nori pagerinti savo klientų aptarnavimą telefonu. Daugiausia naudos ši paslauga suteiks klientams, kurie:

- turi mažiau darbuotojų, nei jų reikia skambinančių klientų aptarnavimui;
- turi „Telia“ verslo numerius (700, 800, trumpieji numeriai, 900-909 paslaugos) ir nori atnaujinti jų funkcionalumus, pvz. naudotis balsiniu meniu arba rinktis įvairius skambučių nukreipimo būdus;
- turi daug filialų ir nori centralizuoti klientų skambučių aptarnavimą - užuot skelbusios kiekvieno filialo numerius, jos gali savo klientams pasiūlyti visus skambučius priimti tik vienu numeriu.
Kaip veikia?

Paslaugos „Interaktyvusis atsakiklis“ galimybės:

jeigu numeriai yra užimti, skambinantieji yra rikiuojami į eilę, skaitomas pranešimas, kuriuo prašoma palaukti, grojama melodija; kai tik numeris atsilaisvina, sujungiamas pokalbis;
jeigu visi numeriai užimti, skambinantysis gali palikti savo pranešimą arba jo numeris elektroniniu paštu išsiunčiamas jums, pridedant skambinančiojo pavadinimą iš „Telia“ duomenų bazės (jeigu abonentas leidžia skelbti savo duomenis);
skambučiai paskirstomi pagal pageidaujamą algoritmą (pagal pasirinktą meniu punktą, pagal laiką, A numerį, pagal procentinį pasiskirstymą);
„Baltieji sąrašai“ (angl. Whitelist) - į atitinkamus numerius gali būti leidžiama prisiskambinti tik abonentams, kurių numeriai iš anksto įvesti į sąrašą arba surinkus PIN;
„Juodieji sąrašai“ (angl. Blacklist) - galima uždrausti prisiskambinti į numerius iš sąrašo;
paprasti arba lengvai įsimenami verslo numeriais;
pokalbių aptarnavimo statistikos agreguotos ataskaitos savitarnos svetainėje Mano Telia;
pranešimų, reikalingų sukurti IVR, įrašymas - galima įrašyti pačiam tiesiog telefonu arba užsisakyti, pavyzdžiui per „Telia“.

Kiek kainuoja?
Paslauga Kaina
IVR užsakymo mokestis 144,81 Eur
Į IVR perkeltas numeris už 1 numerį 1,45 Eur/mėn.
Iš IVR skambučius priimantis numeris už 1 numerį 0,87 Eur/mėn.
IVR konfigūravimas kliento prašymu už 1 užsakymą 5,79 Eur
Skambučių nukreipimas iš IVR į numerius „Telia“ fiksuotame tinkle nemokamai
Skambučių nukreipimas iš IVR į numerius kituose tinkluose pagal kliento pokalbių planą, suderinama su „Neribotas verslui“ planu
Mokestis už skambutį į numerį kurį aptarnauja IVR pagal skambinančiojo pokalbių planą