Telia ID

Balso paštas

 

Naudodamiesi balso paštu neprarasite nė vieno skambučio ar jums skirtos žinutės – visi jums adresuoti skambučiai bus priimti, o Jūs galėsite juos išklausyti patogiu laiku.

Galite pasirinkti kelis skambučių nukreipimo į balso paštą būdus:

  • Kai užimta – balso paštas įsijungia iš karto, jeigu jau kalbate telefonu.
  • Kai neatsiliepiama – balso paštas įsijungia, kai neatsiliepiama po keturių signalų.
  • Kai nukreipiama iš karto – balso paštas įsijungia iš karto – telefonas iš viso neskambės.

Balso pašto pranešimus galėsite gauti bei išklausyti ir elektroniniu paštu. Apie paliktą balso pašto pranešimą būsite informuojami elektroniniu paštu arba telefonu jūsų nurodytu laiku.

Balso pašto dėžutės talpa – iki 99 pranešimų.

Kiek kainuoja?

Mėnesio mokestis – 1,14 Eur;

Skambučių peradresavimas į balso paštą – nemokamas;

Balso pašto pranešimų išklausymas:

  • iš balso pašto paslaugos abonento telefono – nemokamas,
  • iš kito „Telia“ fiksuotojo telefono ryšio tinklo telefono – 0,05 Eur/min. (sujungimo mokestis – 0.0335 Eur),
  • iš kitų operatorių tinklų – pagal galiojančius kitų operatorių telefono pokalbių tarifus.
     
Paslaugos valdymas

Norėdami išklausyti pranešimus, skambinkite „Balso pašto“ numeriu ir surinkite savo slaptažodį. Standartinis slaptažodis – 4 paskutiniai telefono numerio skaičiai. Rekomenduojame pasikeisti gautą standartinį balso pašto slaptažodį į bet kuriuos kitus keturis skaičius.

Balso pašto numeris:

  • 1565, jeigu skambinate iš to telefono, kuriam užsakyta balso pašto paslauga.
  • (8 700) 55 065, jeigu skambinate ne iš to telefono, kuriam užsakyta balso pašto paslauga. Paskambinę šiuo telefono numeriu surinkite savo telefono numerį su miesto kodu ir slaptažodį.
  • +370 700 55 065, jeigu skambinate iš užsienio. Paskambinę šiuo telefono numeriu surinkite savo telefono numerį su miesto kodu ir slaptažodį.

Balso pašto naudojimas
 

Mygtukas Funkcija
3 išklausyti paliktus pranešimus bei pasirinkti, ar juos išsaugoti ar ištrinti
4 aktyvinti informaciją telefonu apie naujai gautas žinutes. Balso paštas pats paskambins ir praneš apie paliktas žinutes
5 išklausyti informaciją, kaip peradresuoti skambučius į balso pašto dėžutę. Galėsite pasirinkti skambučių nukreipimą į balso pašto dėžutę (jeigu Jūsų telefonas užimtas ar juo neatsakoma po kelių kvietimo signalų) arba pasirinkti skambučio nukreipimą iš karto
6 pakeisti balso pašto dėžutės slaptažodį
8 ištrinti asmeninį pasisveikinimą ir atkurti standartinį
9 įrašyti naują pasisveikinimą, kurį girdės Jums paskambinę žmonės.

Balso pašto valdymas
 

  Kai užimta Kai neatsiliepiama Kai nukreipiama iš karto

Įjungimas
X - abonento telefono numeris su miesto kodu, nerenkant aštuoniukės #. Pvz., jei jūsų telefono numeris Vilniuje 212 3456, tada reikia rinkti: *67*1563 52123456#

*67*1563x# *61*1563x# *21*1563x#
Išjungimas
(jei norite pakeisti skambučio peradresavimo būdą arba išjungti balso paštą)
#67# #61# #21#
Patikrinimas
(jei teisingai įjungsite arba išjungsite paslaugą, girdėsite ištisinį signalą, jei ne - pypsėjimą)
*#67# *#61# *#21#

Rekomenduotina naudoti „kai užimta“ ir „kai neatsiliepiama“ nukreipimus vienu metu. Balso paštas veiks, jeigu niekas nekels ragelio arba tuo metu linija bus užimta.

Balso pašto pranešimų gavimas elektroniniu paštu
Balso pašto pranešimus galima gauti ir elektroniniu paštu.
 
Informavimas apie naujas žinutes telefonu
Aktyvinkite šią galimybę telefonu 1565.

Papildoma informacija

Jeigu Jūsų įmonė yra įsirengusi žinybinę telefono stotelę, Jums reikėtų kreiptis į ją prižiūrintį specialistą ir pasiteirauti, ar yra galimybė aktyvuoti „Telia“ balso paštą. Žinybinė telefono stotelė turi turėti išorinę skambučių nukreipimo funkciją, t.y. galimybę nukreipti skambučius į miesto telefono numerius.

Kaip užsisakyti?

  • Savitarnos svetainėje Mano Telia.
  • Skambinkite telefonu 1816 arba užpildykite formą, esančią žemiau, ir mes su jumis susisieksime.
  • Susisiekite su jūsų įmonę aptarnaujančiu „Telia“ projektų vadovu.
  • Atvykite į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių.