Kas yra eSIM verslui?
Tai nepamainomas pagalbininkas reikliausiems ir darbščiausiems darbuotojams – laikrodis-telefonas su eSIM paslauga verslui. Daugiau laisvės, daugiau galimybių, daugiau efektyvumo.

„Esim“ paslauga verslui tapus „Telia“ mobiliojo ryšio klientu
Kaip įjungti ir užsisakyti eSIM išmaniajame laikrodyje?
„Apple“ instrukcija:
„Samsung“ instrukcija:
Dažniausiai užduodami klausimai
- Galite užsakyti, jei telefone, kurį norite susieti su laikrodžiu, turite „Telia“ priklausantį numerį. „Ežiui“ ar „Extrai“ užsakyti negalima.
- Šiam numeriui esate įjungę paslaugą VoLTE.
- Telefono ir laikrodžio programinė įranga turi būti naujausios versijos.
- Taip pat reikia turėti asmeninę (ne įmonės vardu) „Telia“ mobiliojo ryšio paslaugų sutartį arba mobiliojo interneto sutartį.
- Esate užsiregistravę savitarnoje „Mano Telia“ ir pamenate prisijungimą.
Kaip užsisakyti eSIM išmaniajam „Apple“ laikrodžiui, sužinosite čia.
Kaip užsisakyti eSIM išmaniajam „Samsung“ laikrodžiui, sužinosite čia.
Daugiau apie eSIM „Apple“ įrenginiams skaitykite čia.
„Samsung“: eSIM paslaugą palaiko tik „Samsung Galaxy Watch3“ ir „Samsung Galaxy Watch Active2“ laikrodžiai. Juos galite susieti tik su „Samsung Galaxy S7“ arba naujesniu „Samsung“ telefonu.
Daugiau apie eSIM „Samsung“ įrenginiams skaitykite čia.
Pirmi 3 mėnesiai – nemokami. Vėliau eSIM paslauga – planas „Laikrodžiui Neribotai“ – kainuos tik 4,88 Eur/mėn. be PVM. Į planą įeina neriboti pokalbiai, neribotos SMS, neriboti GB. Apie planą daugiau sužinosite čia.