KELIAUDAMI NARŠYKITE KIEK NORITE

KELIAUDAMI NARŠYKITE KIEK NORITE

Planuojate kelionę? Pasiruoškite iš anksto – pasitikrinkite tarifus

 

Europos Sąjungoje

Kalbėkite ir naršykite kaip namie. Galioja su naujais „Telia“ planais. Sužinokite savo planą čia.

 

 

 

Kitose šalyse

Įsigykite duomenų paketą ir naršykite pigiau.

Kelionių draudimas, kuris visada po ranka

Kelionių draudimas, kuris visada po ranka

Pasirūpinkite iš anksto
Užsisakyti


Dažniausiai užduodami klausimai

1. Pasitikslinkite, ar jums įjungtas ryšys užsienyje nemokamu tel. 1566. Skambinkite iš numerio, kuriuo ketinate naudotis išvykę, pasirinkite „Paslaugų valdymas“ > „Ryšio paslaugos užsienyje“.

2. Patariame išjungti skambučių peradresavimo paslaugą. Už peradresuotus skambučius reikia mokėti pagal ryšio užsienyje tarifus.

3. Atkreipkite dėmesį, kad skambučiai į specialaus apmokestinimo numerius, tarp jų į 700, 800, 900 linijas, apmokestinami padidinto tarifo mokesčiu. Prie specialių numerių (automobilių nuoma, taksi ir kt.) paprastai būna nurodytas ir vietinio formato numeris. Būdami užsienyje visada rinkite vietinio formato numerius – net jeigu matote, kad specialieji numeriai reklamuojami kaip nemokami. Ta reklama skirta vietiniams vartotojams, o užsienio operatoriai ir jų klientai apmokestinami padidintu tarifu. Pasirūpinkite būtinų numerių sąrašu dar prieš kelionę, išsisaugokite juos telefone tarptautiniu formatu („00“ arba „+“, šalies kodas, telefono numeris, pvz., +371 xxx xxxxx arba 00371 xxx xxxxx).

1. Atvykus į užsienį telefonas savaime prisijungia prie tos šalies mobiliojo ryšio operatoriaus tinklo – jums nieko nereikia daryti papildomai.

2. Skambinant iš ES šalių į Lietuvą skambučiai apvalinami 30 sekundžių į didžiąją pusę, vėliau – 1 sekundės tikslumu. Pavyzdžiui: skambutis, kuris truko 15 sekundžių, apvalinamas iki 30 sekundžių. Kitose šalyse pokalbiai apvalinami minutės tikslumu.

3. Atvykus į šalį ir prisijungus prie mobiliojo tinklo atsiunčiama „Telia“ pasveikinimo žinutė, kurioje informuojama apie šalyje galiojančius standartinius ryšio tarifus. Jūsų mokėjimo planui tikslius taikomus tarifus galite sužinoti prisijungę prie „Mano Telia“ savitarnos.

4. Pasveikinimo žinutėje taip pat pateikiama konsulinės pagalbos kontaktinė informacija – Lietuvos URM (užsienio reikalų ministerijos) telefono numeris (+370 5 236 2444). Juo skambinkite tik užsienyje jums atsitikus nelaimei. Prieš kelionę siūlome pasidomėti URM rekomendacijomis http://keliauk.urm.lt/.

5. Norėdami gauti informacijos apie paslaugas, tarifus, pranešti apie ryšio sutrikimus skambinkite į „Telia“ klientų aptarnavimo centrą telefonu +370 641 81 817.

6. Skambinti į kitas šalis (ne į Lietuvą ir ne lankomos šalies viduje), gali kainuoti gerokai brangiau. Pasitikslinkite tarifus prieš skambindami.

7. Keliaujant už ES ribų daugelyje šalių veikia galimybė užsisakyti tam tikrą duomenų kiekį už mažesnę kainą. Užsakyti galima SMS žinute arba paspaudus ant pasveikinimo žinutėje gautos nuorodos http://roaming.telia.lt/topup, kuri veikia tik užsienyje.

8. Būnant pasienio teritorijose šalia ES / EEE šalių sienų, jūsų telefonas gali prisiregistruoti prie brangesnio operatoriaus, ir galite patirti nenumatytų ir nebūtinų išlaidų. Pasirinkite tinklą rankiniu būdu savo telefono nustatymuose.

9. „Telia“ turi tarptinklinio ryšio partnerių, teikiančių ryšį kruiziniuose laivuose. Ten galioja aukštesni tarifai, nes ryšys teikiamas per palydovą. Jeigu iškylaujate jūroje, pasižiūrėkite telefono ekrane, ar atsiliepiate į skambutį ir naudojatės kitomis ryšio paslaugomis tame tinkle, kuriame tikitės. Būnant keleto kilometrų atstumu nuo kranto dar galima pagauti pigesnio tinklo signalą – pasirinkite tinklą rankiniu būdu.

10. Jeigu užsienyje reikia išsikviesti gaisrinę, greitąją medicinos pagalbą arba policiją, skambinkite tel. 112. Surinkus šį numerį atsiliepia artimiausio miesto ar rajono budintis dispečeris, sujungiantis su reikiamomis avarinėmis tarnybomis.

Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės (ES / EEE) valstybėse keliaujantys „Telia“ klientai gali bendrauti ir naršyti be jokių papildomų įkainių: jūsų mokėjimo plano suteikiamos pokalbių minutės, SMS žinutės bei mobilieji duomenys galioja visose Europos Sąjungos ir Europos Ekonominės Erdvės šalyse be papildomo apmokestinimo.

Atkreipiame dėmesį, kad mobiliesiems duomenims taikomas kiekio, kurį galėsite išnaudoti ES / EEE šalyse, limitas.

Primename, kad mūsų teikiamos pokalbių, SMS ir mobiliųjų duomenų paslaugos yra skirtos tik Lietuvos vartotojams – tiems mūsų klientams, kurie didžiąją laiko dalį praleidžia ir paslaugomis naudojasi Lietuvoje. Todėl norėdami apsaugoti vartotojų ir ryšio operatorių teises, nuo 2017 m. birželio 15 d. taikomos Sąžiningo naudojimosi tarptinklinio ryšio paslaugomis taisyklės.

Jei pagal sutartį teikiamos tarptinklinio ryšio paslaugos, suteikiame galimybę naudotis tomis tarptinklinio ryšio paslaugomis ES ir (arba) EEE, kuriomis naudojatės šalies viduje (balso, SMS, mobiliųjų duomenų) ir kurias teikia ES ir (arba) EEE šalies operatoriai, ir kurių kokybė yra tokia pati arba geresnė nei šalies viduje (pvz. greitis, vėlavimas, prieinamumas), tačiau atkreipiame dėmesį, kad tam tikrose ES / EEE šalyse konkrečių operatorių teikiamos paslaugos gali būti teikiamos mažiau palankiomis sąlygomis dėl objektyvių technologinių galimybių, t. y. dėl tam tikrų technologijų (bent jau tos pačios kartos tinklų (pvz., 4G, 5G) prieinamumo, aprėpties, reikalavimų užtikrinti tinklo vientisumą arba dėl išorinių veiksnių (pvz., topografijos) nulemtų skirtumų. Jei lankomos šalies operatoriaus paslaugų kokybės nukrypimai nuo sutartyje numatytų parametrų yra reikšmingi (pvz., nukrypimai nuo reklamuojamo ar maksimalaus greičio) ir jie daro didelę įtaką jūsų naudojimuisi konkrečiomis paslaugomis (pvz. dėl didelės tinklo apkrovos gali sulėtėti didelės apimties duomenų perdavimas, užblokuoti vaizdo transliacijas, sutrikti naudojimasis interaktyviomis paslaugomis), praneškite mums apie tai sutartyje nustatyta tvarka, mes ištirsime šią situaciją pagal savo įsipareigojimus jums.

Remiantis ES tarptinklinio ryšio reguliavimo nuostatomis, mobiliesiems duomenims gali būti taikomas duomenų kiekio limitas tais atvejais, kai plano arba nuolatinio duomenų plano 1 GB kaina yra mažesnė už ES reguliavimo institucijų nustatytą didmeninę duomenų perdavimo ES / EEE šalyse kainą (t.y. 1 GB kaina Lietuvoje yra mažesnė už 2,42 €/GB).

Duomenų kiekio limitas yra nustatomas plano arba nuolatinio duomenų plano fiksuotą mėnesinį mokestį padalinus iš didžiausios galimos didmeninės kainos už 1 GB (2,42 €/GB) ir padauginus iš dviejų.

Tikslų jūsų mokėjimo planui taikomą duomenų limitą galite sužinoti prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano Telia“.

Nesąžiningu naudojimusi paslaugomis laikome atvejus, kai:

• 4 mėnesius iš eilės klientas tarptinklinio ryšio paslaugomis (balso, SMS arba mobiliųjų duomenų perdavimo) ES/EEE šalyse naudojasi daugiau nei Lietuvoje ir ES/EEE šalyse būna ilgiau nei Lietuvoje. Taisyklės pažeidimo pavyzdys: per paskutinius 4 mėnesius „Telia“ mobiliųjų paslaugų klientas 3 mėnesius praleido Ispanijoje, vieną – Lietuvoje. Per tą patį laiką jis sunaudojo 500 pokalbių minučių: iš jų – 300 min. Ispanijoje, 200 – min. Lietuvoje. Taigi klientas daugiau nei pusę viso laiko praleido kitoje ES šalyje, ir paslauga naudojosi toje šalyje daugiau, nei Lietuvoje.

Ką darysime tokiu atveju?

Įspėsime klientą SMS žinute apie sąžiningo naudojimosi taisyklių pažeidimą. Jei per 2 savaites nuo įspėjimo dienos klientas nepakeis naudojimosi paslaugomis modelio, t. y. nepradės naudotis paslaugomis daugiau Lietuvoje nei ES/EEE arba būti daugiau Lietuvoje nei ES/ EEE, turėsime teisę taikyti žemiau nurodytą papildomą mokestį už tolesnį naudojimąsi visomis paslaugomis (balso, SMS ir mobiliųjų duomenų perdavimo), kol naudojimasis tarptinklinio ryšio paslaugomis atitiks sąžiningo naudojimosi sąlygą.

• Bent 2 savaites nesinaudojama jokiomis mobiliojo ryšio paslaugomis Lietuvoje, o vėliau bent 2 savaites naudojamasi tik tarptinklinio ryšio paslaugomis.

Taisyklės pažeidimo pavyzdys: „Telia“ mobiliųjų paslaugų klientas 2 savaites iš eilės neskambina, nerašo SMS ir nenaršo Lietuvoje, vėliau Belgijoje 2 savaites iš eilės skambina arba rašo SMS, arba naudojasi mobiliaisiais duomenimis ir nei karto tuo laikotarpiu nesinaudoja bet kuria iš šių paslaugų per „Telia“ mobilaus ryšio tinklą Lietuvoje.

Ką darysime tokiu atveju?

Įspėsime klientą SMS žinute apie sąžiningo naudojimosi taisyklių pažeidimą. Klientui per 2 savaites nuo įspėjimo dienos nepakeitus naudojimosi paslaugomis taip, kad bent 7 dienas paslaugomis būtų naudojamasi Lietuvoje, „Telia“ turi teisę taikyti žemiau nurodytą papildomą mokestį už tolesnį naudojimąsi visomis paslaugomis (balso, SMS ir mobiliųjų duomenų perdavimo), kol naudojimasis tarptinklinio ryšio paslaugomis atitiks sąžiningo naudojimosi sąlygas.

• Klientas, kuris naudojasi „Telia“ mobiliojo ryšio paslaugomis trumpiau nei 4 mėnesius iš eilės, 1 kalendorinį mėnesį tarptinklinio ryšio paslaugomis ES/EEE šalyse naudojasi daugiau nei Lietuvoje ir ES/EEE šalyse būna ilgiau nei Lietuvoje. Siekdama išvengti grėsmės kitų klientų tolesniam sąžiningam naudojimuisi paslaugomis bei užtikrinti užsienio operatorių teisėtus interesus, „Telia“ laikys, kad kliento tolesnis naudojimosi tarptinklinio ryšio paslaugomis modelis nepasikeis.

Taisyklės pažeidimo pavyzdys: naujas „Telia“ mobiliųjų paslaugų klientas liepos 1 dieną įsigyja „Telia“ mobilaus ryšio planą ir po kelių dienų išvyksta į Kroatiją, kur visą mėnesį skambina bei naudojasi mobiliaisiais duomenimis tik Kroatijoje (nefiksuojamas naudojimasis paslaugomis Lietuvoje).

Ką darysime tokiu atveju?

Įspėsime klientą SMS žinute apie sąžiningo naudojimosi taisyklių pažeidimą. Jei per 2 savaites nuo įspėjimo dienos klientas nepakeis naudojimosi paslaugomis modelio, t. y. nepradės naudotis paslaugomis daugiau Lietuvoje nei ES/EEE arba būti daugiau Lietuvoje nei ES/ EEE, turėsime teisę taikyti žemiau nurodytą papildomą mokestį už tolesnį naudojimąsi visomis paslaugomis (balso, SMS ir mobiliųjų duomenų perdavimo), kol naudojimasis tarptinklinio ryšio paslaugomis atitiks sąžiningo naudojimosi sąlygą.

Pažeidus aukščiau išvardintas sąžiningo naudojimosi taisykles, tolimesnis vartojimas yra apmokestinamas prie pokalbio/SMS/mobiliųjų duomenų siuntimo Lietuvoje tarifų pridedant tuo metu galiojančius didmeninius reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų tarifus (skambučiams į ES/EEE šalis – 0,02662 €/min., SMS žinutėms – 0,00484 €/SMS, mobiliesiems duomenims – 0,00236 €/MB). 

Priimami skambučiai apmokestinami 0,008712 €/min. tarifu.

Jeigu nustatysime, kad SIM kortelės buvo organizuotai perparduodamos asmenims, faktiškai negyvenantiems Lietuvoje ir neturintiems su ja nuolatinių ryšių, siekiant pasipelnyti iš mažmeninių kainų skirtumo tarp Lietuvos ir kitų ES/EEE šalių, nedelsdami imsimės priemonių (pavyzdžiui, apriboti naudojimąsi tarptinklinio ryšio paslaugomis), siekdami užtikrinti, kad būtų laikomasi visų numatytų sąlygų.

Norime priminti, kad ES/EEE šalyse taip pat galioja ir iki šiol taikytos bendrosios sąžiningo naudojimosi mobiliojo ryšio paslaugomis taisyklės.

Nurodyti kainodaros pakeitimai galioja naudojantis paslaugomis šiose šalyse:

Airija Austrija Azorai (veikia Portugalijos operatoriai)
Belgija Bulgarija Čekija
Danija Estija Vokietija
Graikija Gvadelupa Islandija
Ispanija Italija Vengrija
Kanarai (veikia Ispanijos operatoriai) Kipras Kroatija
Latvija Lenkija Lichtenšteinas
Liuksemburgas Madeira (veikia Portugalijos operatoriai) Majotas
Malta Martinika Nyderlandai
Norvegija Portugalija Prancūzija
Prancūzijos Gviana Rejunjonas Rumunija
Sen Martenas (Prancūzijos) Slovakija Slovėnija
Suomija Švedija  
 

Daugiau apie ryšį per palydovus laivuose ir lėktuvuose sužinosite čia.