KELIAUJANTIEMS ES/EEE ŠALYSE – PALANKESNĖS SĄLYGOS: BENDRAUKITE IKI 11 KARTŲ PIGIAU!

 

Džiaugiamės, kad „Telia“ klientams, keliaujantiems ES/EEE šalyse, mažėja tarptinklinio ryšio paslaugų įkainiai ir nuo šiol mūsų klientai gali bendrauti iki 11 kartų pigiau. Paslaugų kainos Lietuvoje išlieka nepakitusios.

Taip pat „Telia“ klientams lieka galioti „Baltijos ir Skandinavijos šalyse – kaip namie“ pasiūlymas*: Lietuvoje suteikiamos pokalbių minutės, SMS žinutės bei mobilieji duomenys taip pat galioja ir keliaujant Latvijoje, Estijoje, Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje ir Danijoje be papildomo apmokestinimo.

Jokių veiksmų atlikti nereikia – mažesni įkainiai pritaikomi automatiškai, naudojantis paslaugomis bet kurioje ES/EEE šalyje. 

Jūsų patogumui pateikiame senus ir naujus paslaugų tarifus:

  Tarifas iki 2017-06-14, Eur su PVM Tarifas nuo 2017-06-15, Eur su PVM Tarifo pokytis
Skambučiai ES/EEE kryptimi** 0,0605 Eur/min. 0,02105 Eur/min. 65% pigiau
Priimami skambučiai 0,0131 Eur/min. 0,01137 Eur/min. 13% pigiau
SMS** 0,0242 Eur/SMS - 100% pigiau
Mobilieji duomenys** (kol neišnaudotas plano suteiktas mobiliųjų duomenų kiekis) 0,0605 Eur/MB 0,00508 Eur/MB 91% pigiau
Mobilieji duomenys** (išnaudojus plano suteiktą mobiliųjų duomenų kiekis) 0,0605 Eur/MB 0,00910 Eur/MB 85% pigiau

* „Baltijos ir Skandinavijos šalyse – kaip namie“ pasiūlymas galioja klientams, turintiems Smart / Start / Neribotai / Mano S, M, L, XL, XXL; Omnitel Connect 2, 4, 8, 16, 32, 64, MAX; Connect 2, 12, 100, 200 planus. Klientus, turinčius kitus planus ir norinčius pasinaudoti šia paslauga, kviečiame skambinti 1817. Daugiau apie paslaugą.
** Prie šio tarifo pridedamas pokalbio/SMS/mobiliųjų duomenų siuntimo Lietuvoje tarifas už vieną vienetą (pokalbio minutę, SMS ar 1 MB) pagal turimo mokėjimo plano sąlygas.

 

Klientai, įsigiję naujuosius EKONOMIŠKAS / PREMIUM S, M, L, XL, XXL, NERIBOTAI planus, ES/EEE šalyse gali bendrauti ir naršyti be jokių papildomų įkainių. Daugiau informacijos čia.

Daugiau apie duomenų kiekio ES/EEE šalyse limitą

Remiantis ES tarptinklinio ryšio reguliavimo nuostatomis, mobiliesiems duomenims gali būti taikomas duomenų kiekio limitas tais atvejais, kai plano arba nuolatinio duomenų plano 1 GB kaina yra mažesnė už ES reguliavimo institucijų nustatytą didmeninę duomenų perdavimo ES/EEE šalyse kainą (t.y., 1 GB kaina Lietuvoje yra mažesnė už 9,317 Eur/GB).

Duomenų kiekio limitas yra nustatomas plano arba nuolatinio duomenų plano fiksuotą mėnesinį mokestį padalinus iš didžiausios galimos didmeninės kainos už 1 GB (9,317 Eur/GB) ir padauginus iš dviejų.

Rūpinamės savo klientais, todėl suteikiame daugiau naudų – reguliavimu leistiną mobiliųjų duomenų limitą ES/EEE šalyse padidiname iki jūsų plano suteikiamo duomenų kiekio. Viršijus šį kiekį, ES/EEE šalyse Jums bus taikomi aukščiau nurodyti tarifai už 1 MB.

Taip pat primename, kad mūsų teikiamos paslaugos (balso, SMS ir mobiliųjų duomenų) yra skirtos tik Lietuvos vartotojams, t. y. klientams, kurie didžiąją laiko dalį praleidžia ir paslaugomis naudojasi Lietuvoje. Todėl nuo 2017 m. birželio 15 d., norėdami užtikrinti, kad nesąžiningais veiksmais nebūtų pažeistos vartotojų ir operatorių teisės, taikysime Sąžiningo naudojimosi tarptinklinio ryšio paslaugomis taisykles.

Daugiau apie Sąžiningo naudojimosi tarptinklinio ryšio paslaugomis taisykles

Siekdami užtikrinti kokybišką paslaugų teikimą visiems klientams bei įvykdyti įsipareigojimus užsienio šalių operatoriams, prašome jūsų įsipareigoti tarptinklinio ryšio paslaugomis ES/EEE naudotis sąžiningai.

Ką mes laikome nesąžiningu naudojimusi tarptinklinio ryšio paslaugomis ES/EEE?

Nesąžiningu naudojimusi paslaugomis laikome atvejus, kai:

  1. 4 mėnesius iš eilės klientas tarptinklinio ryšio paslaugomis (balso, SMS arba mobiliųjų duomenų perdavimo) ES/EEE šalyse naudojasi daugiau nei Lietuvoje ir ES/EEE šalyse būna ilgiau nei Lietuvoje.

    Taisyklės pažeidimo pavyzdys: per paskutinius 4 mėnesius „Telia“ mobiliųjų paslaugų klientas 3 mėnesius praleido Ispanijoje, vieną – Lietuvoje. Per tą patį laiką jis sunaudojo 500 pokalbių minučių: iš jų – 300 min. Ispanijoje, 200 – min. Lietuvoje. Taigi klientas daugiau nei pusę viso laiko praleido kitoje ES šalyje, ir paslauga naudojosi toje šalyje daugiau, nei Lietuvoje.

    Ką darysime tokiu atveju?

    Įspėsime klientą SMS žinute apie sąžiningo naudojimosi taisyklių pažeidimą. Jei per 2 savaites nuo įspėjimo dienos klientas nepakeis naudojimosi paslaugomis modelio, t. y. nepradės naudotis paslaugomis daugiau Lietuvoje nei ES/EEE arba būti daugiau Lietuvoje nei ES/ EEE, turėsime teisę taikyti nurodytą papildomą mokestį už tolesnį naudojimąsi visomis paslaugomis (balso, SMS ir mobiliųjų duomenų perdavimo), kol naudojimasis tarptinklinio ryšio paslaugomis atitiks sąžiningo naudojimosi sąlygą.


  2. Bent 2 savaites nesinaudojama jokiomis mobiliojo ryšio paslaugomis Lietuvoje, o vėliau bent 2 savaites naudojamasi tik tarptinklinio ryšio paslaugomis.

    Taisyklės pažeidimo pavyzdys: „Telia“ mobiliųjų paslaugų klientas 2 savaites iš eilės neskambina, nerašo SMS ir nenaršo Lietuvoje, vėliau Belgijoje 2 savaites iš eilės skambina arba rašo SMS, arba naudojasi mobiliaisiais duomenimis ir nei karto tuo laikotarpiu nesinaudoja bet kuria iš šių paslaugų per Telia mobilaus ryšio tinklą Lietuvoje.

    Ką darysime tokiu atveju?

    Įspėsime klientą SMS žinute apie sąžiningo naudojimosi taisyklių pažeidimą. Klientui per 2 savaites nuo įspėjimo dienos nepakeitus naudojimosi paslaugomis taip, kad bent 7 dienas paslaugomis būtų naudojamasi Lietuvoje, „Telia“ turi teisę taikyti nurodytą papildomą mokestį už tolesnį naudojimąsi visomis paslaugomis (balso, SMS ir mobiliųjų duomenų perdavimo), kol naudojimasis tarptinklinio ryšio paslaugomis atitiks sąžiningo naudojimosi sąlygas.


  3. Klientas, kuris naudojasi „Telia“ mobiliojo ryšio paslaugomis trumpiau nei 4 mėnesius iš eilės, 1 kalendorinį mėnesį tarptinklinio ryšio paslaugomis ES/EEE šalyse naudojasi daugiau nei Lietuvoje ir ES/EEE šalyse būna ilgiau nei Lietuvoje. Siekdama išvengti grėsmės kitų klientų tolesniam sąžiningam naudojimuisi paslaugomis bei užtikrinti užsienio operatorių teisėtus interesus, „Telia“ laikys, kad kliento tolesnis naudojimosi tarptinklinio ryšio paslaugomis modelis nepasikeis.

    Taisyklės pažeidimo pavyzdys: naujas „Telia“ mobiliųjų paslaugų klientas liepos 1 dieną įsigyja „Telia“ mobilaus ryšio planą ir po kelių dienų išvyksta į Kroatiją, kur visą mėnesį skambina bei naudojasi mobiliaisiais duomenimis tik Kroatijoje (nefiksuojamas naudojimasis paslaugomis Lietuvoje).

    Ką darysime tokiu atveju?

    Įspėsime klientą SMS žinute apie sąžiningo naudojimosi taisyklių pažeidimą. Jei per 2 savaites nuo įspėjimo dienos klientas nepakeis naudojimosi paslaugomis modelio, t. y. nepradės naudotis paslaugomis daugiau Lietuvoje nei ES/EEE arba būti daugiau Lietuvoje nei ES/ EEE, turėsime teisę taikyti nurodytą papildomą mokestį už tolesnį naudojimąsi visomis paslaugomis (balso, SMS ir mobiliųjų duomenų perdavimo), kol naudojimasis tarptinklinio ryšio paslaugomis atitiks sąžiningo naudojimosi sąlygą.

Papildomas mokestis, kuris gali būti taikomas pažeidus aukščiau išvardintas sąžiningo naudojimosi taisykles:

Skambučiai į ES šalis 0,2299 Eur/min.
Gaunami skambučiai 0,2299 Eur/min.
SMS siuntimo kaina 0,0726 Eur/SMS
Duomenų perdavimo kaina 0,2420 Eur/MB

Jeigu nustatysime, kad SIM kortelės buvo organizuotai perparduodamos asmenims, faktiškai negyvenantiems Lietuvoje ir neturintiems su ja nuolatinių ryšių, siekiant pasipelnyti iš mažmeninių kainų skirtumo tarp Lietuvos ir kitų ES/EEE šalių, nedelsdami imsimės priemonių (pavyzdžiui, apriboti naudojimąsi tarptinklinio ryšio paslaugomis), siekdami užtikrinti, kad būtų laikomasi visų numatytų sąlygų.

Norime priminti, kad ES/EEE taip pat galios ir iki šiol taikytos bendrosios sąžiningo naudojimosi mobiliojo ryšio paslaugomis taisyklės

ES/EEE šalys, kuriose galioja nurodyti tarifai

Nurodyti kainodaros pakeitimai galioja šioms šalims:

Airija Ispanija Norvegija
Austrija Italija Portugalija
Belgija

Jungtinė Karalystė

Prancūzija
Bulgarija Kipras Rumunija

Čekijos Respublika

Kroatija Slovakija
Danija Latvija Slovėnija
Estija Lenkija Suomija
Gibraltaras Lichtenšteinas Švedija
Graikija Liuksemburgas Vengrija
Gvinėja Malta Vokietija
Islandija Nyderlandai  

 

Papildomos planų suteikiamos naudos keliaujantiems ES/EEE šalyse

Primename, kad jums ir toliau galios papildomos planuose suteiktos naudos*:

  • Baltijos ir Skandinavijos šalyse – kaip namie
    Klientams, turintiems Smart / Start / Neribotai / Mano S, M, L, XL, XXL; Omnitel Connect 2, 4, 8, 16, 32, 64, MAX; Connect 2, 12, 100, 200 planus, Lietuvoje suteikiamos pokalbių minutės, SMS žinutės bei mobilieji duomenys taip pat galioja ir keliaujant Latvijoje, Estijoje, Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje ir Danijoje be jokio papildomo apmokestinimo. Daugiau apie paslaugą

  • Nemokami mobilieji duomenys Europos Sąjungoje - kasdien
    Klientams, turintiems Smart / Start / Neribotai / Mano / Išmaniems L, XL, XXL planus, kasdien suteikiama 15, 25 arba 35 MB Europos Sąjungos šalyse be papildomo apmokestinimo.

* Išnaudojus plano suteikiamas papildomas naudas, taikomos standartinės apmokestinimo sąlygos, t.y. tarifai nurodyti aukščiau esančioje lentelėje.

Atmintinė keliaujantiems ES/EEE šalyse

Primename, kad:

  • Dėl tarptinklinio ryšio paslaugų ES/EEE šalyse galite skambinti nemokamu telefonu +370 698 51000. 

  • Pagalbos skambučiai trumpuoju numeriu 112 ES/EEE šalyse yra nemokami.

  • Nesinaudoti duomenų perdavimo tarptinklinio ryšio paslauga galite nustatę atitinkamus telefono parametrus, kaip nurodyta Jūsų telefono naudojimosi instrukcijoje, arba teiraukitės informacijos telefonu +370 698 51000.

  • Siekdami apsaugoti nuo didelių tarptinklinio ryšio sąskaitų už naudojimąsi mobiliaisiais duomenimis užsienyje, kiekvienam abonentui esame nustatę 60,5 Eur išlaidų paslaugoms ribą. Norėdami ją pakeisti, galite kreiptis į artimiausią „Telia“ saloną arba telefonu +370 641 81817.