Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Jei sugedo nešiojamasis arba planšetinis kompiuteris

Sugedusį nešiojamąjį arba planšetinį kompiuterį galite pristatyti į artimiausią „Telia“ saloną arba į gamintojo įgaliotą techninės priežiūros centrą. „Telia“ salonuose atliekamas tik sugedusios įrangos priėmimas. Priimtą įrangą siunčiame remontuoti į gamintojų įgaliotus techninės priežiūros centrus.
 
Nešiojamieji ir planšetiniai kompiuteriai taisyti priimami nepriklausomai nuo to, ar jiems taikoma garantija, ar ne. Negarantinis kompiuterio remontas yra mokamas.
 
Sugedusius nešiojamuosius ir planšetinius kompiuterius „Telia“ salonuose priimame nemokamai. Sutaisytą įrenginį galite atsiimti ten, kur jį palikote.
Remonto metu pakaitiniai  kompiuteriai „Telia“ salonuose nesuteikiami.

APPLE

UAB ATEA
UAB SERVISAICT
ASUS UAB ATEA
UAB SERVISAICT
ARCHOS UAB ATEA
UAB SERVISAICT
DELL UAB ATEA
UAB SERVISAICT
UAB ALNA INTELLEGENCE (tik planšetinius kompiuterius)
HP UAB ATEA
UAB SERVISAICT
HUAWEI LMT Retail & Logistics SIA Lietuvos filialas (TSC) (tik planšetinius kompiuterius)
LENOVO UAB ATEA
UAB SERVISAICT
LG LMT Retail & Logistics SIA Lietuvos filialas (TSC) (tik planšetinius kompiuterius)
PRESTIGIO LMT Retail & Logistics SIA Lietuvos filialas (TSC) (tik planšetinius kompiuterius)
SAMSUNG LMT Retail & Logistics SIA Lietuvos filialas (TSC) (tik planšetinius kompiuterius)
UAB ATEA
UAB MTTC (tik planšetinius kompiuterius)
UAB SERVICENET