Atsisveikiname su „Omni ID“

Atsisveikiname su „Omni ID“

Paslauga išjungiama nuo rugpjūčio 2 d.
 

Ką svarbu žinoti jums, jei dar naudojatės „Omni ID“?

Jei kortele naudojatės atsiskaitydami už „Telia“ paslaugas, po paslaugos uždarymo kviečiame rinktis kitus patogius sąskaitos apmokėjimo būdus:

 

Kodėl atsisakome „Omni ID“?

Siekiame savo klientams pasiūlyti tik šiuolaikiškas, jų lūkesčius atitinkančias paslaugas, tad nebeaktualių ir nepopuliarių pamažu atsisakome. Branginame visų mūsų klientų lojalumą, todėl savo paslaugas bei produktus nuolat tobuliname, kad visada jums garantuotume tik geriausią kokybę ir suteiktume vertingiausių naudų.

Populiariausias būdas valdyti ir atsiskaityti už savo paslaugas – savitarna „Mano Telia“. Informaciją, kaip užsiregistruoti, rasite čia, o kaip apmokėti sąskaitas – čia.

Apmokant sąskaitą grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele, tereikia turėti mokėtojo kodą ir mokėtiną sumą – juos gausite el. laišku ir / arba SMS pranešimu. Tokiu būdu galite atsiskaityti:

  • „Maximos“ parduotuvių kasose;
  • „Lietuvos spaudos“ kioskuose ir „Narvesen“ parduotuvėse;
  • Lietuvos pašto skyriuose;
  • Loterijos „Perlas“ terminaluose.

Detalesnis atsiskaitymo su mokėtojo kodu paaiškinimas:

1. Jei sąskaitas gaunate elektroniniu paštu, mokėtojo kodas nurodytas el. laiško tekste paryškintu šriftu:


2. PDF arba popierinėje sąskaitoje mokėtojo kodas nurodytas pirmame sąskaitos lape:

3. Mokėtojo kodas nurodomas ir SMS žinutėje apie išrašytą sąskaitą:

4. Mokėtojo kodą taip pat galima sužinoti paskambinus tel. 1544.

Vienodai branginame visus savo klientus, tad visada stengiamės pasiūlyti tik geriausiai poreikius ir vertę atitinkančias paslaugas. Ir toliau džiuginsime visus klientus specialiais pasiūlymais bei ypatingomis nuolaidomis.