Telia ID
Atsijungti

„Telia“ IT akademija

Kelias į dideles galimybes

Tapk IT profesionalu kartu su „Telia“ IT akademija“. Daugiau nei 4 mėnesius trunkančios mokymų programos metu tavęs laukia vertingos žinios tiesiai iš profesionalių dėstytojų-praktikų lūpų, ambicingos realaus darbo užduotys ir apmokama stažuotė. Geriausiai pasirodžiusiųjų laukia galimybė įsidarbinti didžiausioje telekomunikacijų verslo bendrovėje Lietuvoje, „Verslo žinių“ tituluotoje „Geidžiamiausiu 2017 metų darbdaviu“.

„TELIA“ JAUNESNIOJO IT SPECIALISTO DARBO VIETA GERIAUSIEMS, O TAIP PAT:

Nemokamos paskaitos ir darbo priemonės

Trijų mėnesių atlyginimas stažuotojams

Profesionalūs dėstytojai praktikai

Realaus darbo praktinės užduotys

 

Mokymų pakopos

IT Intro
IT Start
IT Grow
Big Opportunity

IT Intro

Nemokami mokymai, vedami profesionalių „Telia“ dėstytojų-praktikų.

Vilniuje veiks: SAP Technology mokymų kryptis

Šiauliuose veiks: IT Monitoringo ir IT pagalbos (Service desk) mokymų kryptis

Trukmė: 1 mėnuo (darbo dienomis, po 2-3 val.)

IT Start

Dalyvausi komandiniame projekte, kurio metu spręsi konkrečią užduotį iš didžiausios telekomunikacijų bendrovės gyvenimo.

Trukmė: 1 mėnuo

IT Grow

Būsi aktyvus ir sumanus – pakviesime atlikti stuožuotę IT srityje. Jos metu, panaudodamas jau įgytas žinias, dirbsi su ,,Telia“ profesionalais ir už tai tau bus mokama.

Trukmė: 3 mėnesiai

Big Opportunity

Praėjus mokymams, atliksi praktinį projektą ir užbaigus stažuotę geriausius rezultatus parodžiusieji bus pakviesti prisijungti prie ,,Telia“ IT profesionalų komandos.

Trukmė: neribota

Tapk IT profesionalu su „Telia“ – registruokis jau šiandien
Tapk IT profesionalu su „Telia“ – registruokis jau šiandien

Mokymų kryptys. Sužinok apie jas:

Kodėl SAP?

„Telia“ IT akademija“ vienintelė Lietuvoje siūlo unikalią galimybę mokytis ir tapti SAP specialistu. 1972 m. Vokietijoje įsteigta SAP bendrovė yra viena didžiausių pasaulyje programinės įrangos gamintojų ir verslo taikomųjų programų rinkos lyderė. SAP padeda organizacijoms gerinti verslo procesus, kurti naujas verslo augimo galimybes ir išsaugoti konkurencinį pranašumą. „Telia Lietuva“ naudoja naujausias SAP technologijas ir produktus, pavyzdžiui SAP HANA duomenų bazę ir ERP sistemą SAP S/4HANA. Šių SAP sistemų administravimo ir mokysimės „Telia“ IT akademijos“ programoje.

 

Ką man duos ši programa?

Auginsite pagrindines SAP technines kompetencijas: nuo SAP technologijų ir architektūros iki SAP HANA duomenų bazių administravimo ir SAP S/4HANA taikomų programų priežiūros. 6 savaičių trukmės mokymų programos ir komandinio projekto metu jūs praktiškai išmoksite SAP sistemų diegimo, atnaujinimo ir palaikymo procesus. Dėmesys bus skiriamas ITIL procesams, sistemų saugumui ir autorizacijoms. Taip pat susipažinsite su IT sprendimų valdymo ir priežiūros sistema SAP Solution Manager bei verslo analitikos programa SAP BW/4HANA.

 

Kodėl aš?

Jei esi aktyvus, analitiškas ir atidus, tave domina naujausios IT technologijos, studijuoji IT programą universitete ar kolegijoje, nori išmokti administruoti SAP sistemas ir dirbti su SAP technologijomis „Telia Lietuva“, tuomet ši mokymų programa yra būtent tau.

Mokymų datos: 2018 m. balandžio – gegužės mėn.

Mokymų laikas: darbo dienomis po 2-4 val. per dieną

Mokymų vieta: Ukmergės g. 223, Vilnius

Plačiau apie jas:

 

Monitoringas:

Monitoringo specialistai – tai darbuotojai, kurių pagrindinis darbas yra stebėti IT sistemas ir operatyviai reaguoti į sutrikimus klientams dar nepajutus paslaugos sutrikimo – tam reikalingos atsakingumo bei pastabumo savybės.

Monitoringo specialistai vadovaujasi pagrindine taisykle: react and inform – kuo greičiau sureaguoti ir kuo greičiau informuoti – taip užtikrindami greitesnį problemos sprendimą. Pagrindinė darbuotojo veikla yra stebėti įvykius IS sistemose, aliarmuojančius – užregistruoti. Juos paskirti tinkamiems sprendėjams ir informuoti apie galimą sutrikimą.

 

Kodėl šią mokymų kryptį verta rinktis?

Monitoringo specialisto darbas laikomas viena iš optimaliausių startinių pozicijų, kurioje lengviausia startuoti naujokui, turinčiam tik bendrų IT žinių bagažą. Pagilinus žinias dirbant šioje tarpinėje pozicijoje ir susipažinus su IT darbo virtuve (technologiniais sprendimais, įmonės kultūra, procesais) bus paprasčiau apsispręsti, kur judėti toliau.

Dirbantys šioje pozicijoje specialistai susipažįsta su įvairiomis „Telia“ teikiamomis paslaugomis, tinklų infrastruktūra, mobiliojo ryšio paslaugomis, interneto, televizijos galimybėmis.

 

Ką mokysis, ko išmoks studentai?

Studentas susipažins su ITIL pagrindais, įmonės infrastruktūra. Bus išsamiau gilinamasi į event management procesą: kas yra aliarmai, kaip jie gaunami, kodėl yra gaunami. Kokios aliarmų rūšys, kaip jos skirstomos ir kas vyksta po aliarmo užregistravimo. Taip pat bus supažindinama su pagrindinėmis darbui naudojamomis sistemomis. Programos metu studentas galės įsivertinti kokių įgūdžių, vertybių ir asmeninių savybių derinio iš jo gali pareikalauti darbas monitoringo komandoje.

 

Service Desk:

Service Desk (IT pagalba) – specialistų komanda aptarnaujanti besikreipiančiuosius klientus/darbuotojus visais IT klausimais:

  • dėl kompiuterinės darbo vietos;
  • dėl sisteminių klaidų, programų neveikimo;
  • dėl slaptažodžių atstatymo bei prieigų prie sistemų.

Service Desk tikslas – išspręsti kuo daugiau kreipinių pirmo kontakto metu – ar tai būtų laišku išsiųsta instrukcija, ar skambučiu išvardinti veiksmai, ką reikia atlikti žingsnis po žingsnio. Esant būtinybei darbuotojai jungiasi prie darbo vietos nuotoliniu būdu arba vyksta į vietą.

 

Ką studentui suteiks ši mokymų programa?

 

  • Pirmuosius žingsnius ir kryptį į IT pasaulį;
  • Susipažinimą ir naudingus įgūdžius dirbant su gerai žinomomis IT sistemomis;
  • Didelį ir naudingą žinių pagrindą apie „Telia“ naudojamus IT procesus (ITIL);
  • Galimybes auginti įvairias IT kompetencijas, bei nenuobodžią aplinką ir daug gerų emocijų kasdieniame darbe su kolegomis.

 

Kodėl turi rinktis šią mokymų kryptį?

Service Desk puiki galimybė prisiliesti prie bet kokio verslo pagrindų: klientų ir produktų. Darbas šioje pozicijoje padeda susiorientuoti kokios karjeros galimybės būtų tinkamos darbuotojui.

Darbo metu yra užmezgamas ryšys su klientais, suprantami jų poreikiai, yra daugiau sužinoma apie produktus tiek iš vidaus, tiek iš išorės. Programos metu stažuotojai galės įsivertinti kokių įgūdžių, vertybių ir asmeninių savybių derinio iš jų gali pareikalauti darbas Service Desk‘e.

Stažuotėje bus galima pamatyti, kiek IT profesijų yra organizacijoje. Dėstytojai įvardins kaip svarbu dirbti ne tik su individualiomis užduotimis, bet ir kaip komanda: vykdyti bendras užduotis, stebėti komandos darbo krūvį ir rūpintis komandos sėkme. Programos metu taip pat bus suteiktos galimybės pamatyti koks klientų kreipinių kiekis yra apdorojamas ir kaip dirbant su dideliu kiekiu užklausų išlaikyti paslaugos kokybę.

 

  • Analitinis mąstymas, atidumas, informacijos sisteminimo įgūdžiai;
  • Noras tobulėti IT srityje;
  • Pagarba klientui ir nuoširdus noras padėti;
  • Geri darbo kompiuteriu ir komandinio darbo įgūdžiai;
  • Geri darbo kompiuteriu ir komandinio darbo įgūdžiai;
  • Noras suprasti teikiamų verslo klientams paslaugų ypatumus ir veikimo principus;
  • Imlumas, pozityvumas ir noras tobulėti;
  • Puikus lietuvių kalbos mokėjimas ir stiprios anglų kalbos žinios.

Kaip galima aplikuoti ?

Jei esi ambicingas, moki anglų kalbą ir nori tapti tikru IT profesionalu – mes tavęs laukiame.

Siųsk savo CV ir keletą sakinių „kodėl būtent tu“ adresu itakademija@telia.lt Siųsdamas laišką nepamiršk nurodyti, kurią mokymų kryptį aplikuoji.

Šiauliai

  • Registracija iki balandžio 15 d.
  • Startuojame balandžio 24 d.

Vilnius

  • Registracija iki balandžio 8 d.
  • Startuojame balandžio 19 d.

           

Nedelsk, juk vietų skaičius – ribotas.