Vasara – geras metas ne tik remontuoti gatves ir kelius, bet ir modernizuoti IT sistemas. Bendrovė „Telia“ pradėjo paskutinį įmonių sujungimo sinergijos etapą – IT ir verslo valdymo sistemų atnaujinimo darbus. Modernizavus bendrovės valdomą IT sistemų magistralę klientai galės naudotis nauja savitarnos sistema, gauti vieną sąskaitą už suteiktas paslaugas, sulauks naujų, jų poreikiams pritaikytų pasiūlymų.

„Gatvių remonto darbai erzina mus visus, tačiau po jų visada smagu važiuoti nauju, lygiu keliu. Šiuo metu „Telia“ remontuoja savo magistralinį kelią ir dėl to galimi tam tikti nesklandumai, tačiau jie yra laikini ir operatyviai tvarkomi. Užbaigę darbus ir nutiesę naują asfaltą galėsime užtikrinti dar malonesnę kelionę su „Telia“. Apie tai informuojame savo klientus iš anksto ir atsiprašome už galimus trumpalaikius nepatogumus“, – sako Vytautas Bučinskas, „Telia“ operacinės veiklos efektyvumo vadovas.

Verslo valdymo ir IT sistemų modernizaciją „Telia“ vykdo keliais etapais ir tai neturi jokios įtakos paslaugų teikimui. Tačiau dėl šių darbų dalis klientų dabartinėje savitarnos svetainėje laikinai gali nematyti dalies savo sąskaitų informacijos, pavyzdžiui – mokėtinos sumos, skolos arba turimų nuolaidų. Dėl to jiems nieko daryti nereikia, nesklandumai yra tik laikini, jie bus automatiškai ištaisyti.

„Šiuo metu dirbame maksimaliu pajėgumu – nuo IT specialistų iki skambučių operatorių, kuriems ši vasara iš tiesų yra karšta darbais. Pavyzdžiui, skambučių centras kai kuriomis dienomis sulaukia iki 50 proc. daugiau kreipimųsi – tiek dėl atliekamo IT sistemų keitimo, tiek dėl pamirštų apmokėti sąskaitų ar nepakeistos SIM kortelės su nauju mobiliojo parašo sertifikatu. Dėl to susidaro spūstys, tačiau didžiąją dalį klausimų klientai gali išspęsti savarankiškai bet kuriuo metu prisijungę prie „Telia“ savitarnos, kuri po modernizacijos taps dar patogesnė“, – konstatuoja V. Bučinskas.

Sujungus įmones „Telia“ paveldėjo ne vieną skirtingą klientų aptarnavimo, duomenų valdymo ir kitas IT sistemas. Dabar diegiama centralizuota SAP sistema, kuri bendrovės klientams suteiks dar geresnę ir daug patogesnę patirtį – tiek užsisakant paslaugas ir produktus iš supaprastinto krepšelio, tiek atsiskaitant už jas. Be to, vieninga sistema leis paslaugas pritaikyti individualiems žmonių poreikiams ir personalizuoti pasiūlymus, o tai „Telia“ suteiks dar didesnį konkurencinį pranašumą.

Šiuo metu bendrovė iš senųjų sistemų jau perkėlė 85 proc. „Telia“ namų paslaugas turinčių klientų duomenis ir šį etapą užbaigs dar šį rudenį. Tuomet bus vykdoma mobiliojo ryšio paslaugų duomenų migracija – ją numatyta pradėti kitų metų pradžioje. Klientai, kurių duomenys jau yra perkelti į naująją sistemą, automatiškai pradeda naudotis patogesne „Telia“ savitarnos sistema, gauna atnaujinto formato sąskaitas.