„Projektuoti ateitį“

Jørgen Stensrud, Telia Norway

Vardas: Jørgen Stensrud
Pareigos: Senior UX / UI-Designer
LinkedIn profilis: www.linkedin.com/in/jorgenstensrud/

Dirbti UX dizaino srityje į bendrovę „Telia“ Jørgen Stensrud atėjo prieš kelerius metus. Svarbiausias dalykas, kurio reikia norint sukurti puikią vartotojų patirtį, yra žmogaus elgsenos supratimas. Jørgen darbas – užtikrinti, kad tada, kai „Telia“ klientai mūsų interneto svetainėse ieško produktų, jų patyrimas visuomet būtų pats geriausias. Be to, daug laiko jis skiria tam, kad suprastų, kaip žmonės reaguoja į „Telia“ svetainių dizainą, nes daugelį jų – projektuoja pats.

„Mano darbas – padaryti taip, kad mūsų klientams būtų kaip galima paprasčiau naršyti ir surasti tai, ko jie ieško mūsų skaitmeninėse platformose. Gera vartotojo patirtis prasideda nuo supratimo, ko nori interneto svetainės lankytojai; kaip jie su ja sąveikauja, kokia yra to nauda ir kas jiems yra svarbu. Siekdami visa tai suprasti, atliekame daugybę bandymų, stebėdami, į ką žmonės žiūri, kaip jie tai atlieka, iš kur ateina ir kur eina paskui. Be to, atliekame ir tikslinių grupių tyrimus, kurių metu kalbamės su žmonėmis ir klausinėjame, ko jie nori, kas jiems patinka ir kas jiems visiškai nepatinka. Vėliau, kai aš kuriu naujus patyrimus „Telia Digital“ ekosistemoje, apie visas tokias įžvalgas glaustai papasakoja man, kaip UX dizaineriui“. 

Man patinka profesionalumas

„Telia“ pasirinkau todėl, kad tikėjausi, jog ji bus tokia bendrovė, kurioje galėsiu dirbti su pačiais sumaniausiais žmonėmis, įgyvendinti įdomius projektus ir naudotis naujausiomis priemonėmis. Ir, be abejo, kad ji bus ta vieta, kur galėsiu augti ir tobulėti darbe. Susiklostė viskas tiksliai taip, kaip norėjau. Bendrovėje „Telia“ UX yra gyvybiškai svarbi mūsų produktų plėtojimo dalis ir svarbiausias mūsų santykių su klientais komponentas. Taigi, svarbiausiu dalyku tampa tai, ką daro mano komanda ir aš pats. Mes visi jaučiame, kad esame dėmesio centre“.

Įkvėpimo randa atsiliepimuose

„Tuo metu, kai nedirbu bendrovėje „Telia“, kuriu etiketes smulkioms alaus darykloms. Dizainas yra ypatingai svarbus dalykas tiek mano klientams, tiek ir „Telia“. Lygiai taip pat svarbu ir klientų atsiliepimai. Jei kam nors patinka alaus etiketė, žinau, kad ji patrauks dėmesį ir alus bus perkamas. O jei nepatiks, alus liks lentynoje. Ta pati taisyklė galioja ir „Telia“. Jei interneto svetainė lankytojus įkvepia, jie pasilieka ir padaro daugiau veiksmų, o jei ne – išeina. Mano darbas – užtikrinti, kad žmonėms patiktų mūsų skaitmeninės platformos“.

Jørgen Stensrud, Telia Norway